To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-01
Ogłoszenie nr 34399 - 2017 z dnia 2017-03-01 r.
Strzegom: "Przebudowa dróg gminnych w Strzegomiu: ul. Paderewskiego, Matejki łączących się z drogą wojewódzką 374"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 8117
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzegom, krajowy numer identyfikacyjny
89071837200000, ul.
ul. Rynek
38,
58150
Strzegom, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
(074) 856-05-99, faks
(074 ) 856-05-16, e-mail
strzegom@strzegom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa dróg gminnych w Strzegomiu: ul. Paderewskiego, Matejki łączących się z drogą wojewódzką 374"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WIiZP.271.2.2017.MP
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w Strzegomiu: ul. Paderewskiego, Matejki łączących się z drogą wojewódzką nr 374. Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwie części, które obejmują: CZĘŚĆ I: PRZEBUDOWA UL. PADEREWSKIEGO W STRZEGOMIU CZĘŚĆ II: PRZEBUDOWA UL. MATEJKI W STRZEGOMIU Zamawiający dopuszcza częściowe składanie ofert tj. wykonawca może złożyć ofertę na Część I i Część II lub tylko na Cześć I lub tylko na Część II 2.1. CZĘŚĆ I: PRZEBUDOWA UL. PADEREWSKIEGO W STRZEGOMIU 2.1.1. ZADANIE 1 obejmuje przebudowę ul. Paderewskiego w Strzegomiu od skrzyżowania z ul. Legnicką do Rynku - zakres robót w pasie drogowym objęty jest dofinansowaniem w ramach programu wieloletniego pod nazwą ,,PROGRAM ROZWOJU GMINNEJ I POWIATOWEJ INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA LATA 2016-2019". Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie: - przesadzenie 5-ciu sztuk drzew na działkę nr 1682 AM-15 obręb śródmieście. Przesadzenie należy dokonać w porozumieniu z pracownikiem Wydziału Gospodarki Komunalnej Ochrony Środowiska i Wsi Urzędu Miejskiego w Strzegomiu. - usunięcie 1 sztuki drzewa znajdującego się na przeciwko budynku ul. Paderewskiego 28, wraz z karczowaniem, pocięciem dłużyc na 1m kawałki i przekazaniem do Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Strzegomiu, - robót rozbiórkowych i demontażowych, - korytowania, profilowania i zagęszczania podłoża, podbudowy, - nowej nawierzchni jezdni z kostki granitowej i betonu asfaltowego, - ścieku przykrawężnikowego z kostki granitowej, - miejsc postojowych z kostki granitowej, oddzielonych rzędem kostki bazaltowej, - zjazdów z kostki granitowej, - ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego, - chodników z kostki granitowej oraz płyt granitowych, - chodników z kostki betonowej, - wyspy wyniesionej na skrzyżowaniu ul. Paderewskiego z ul. Bankową, - krawężników granitowych, - regulacji wysokościowej wszystkich urządzeń obcych do nowoprojektowanej nawierzchni wraz z wymianą skrzynek, obudów i zaworów, - wykonanie zabudowy okienek piwnicznych, - kanalizacji deszczowej, - przebudowa istniejącego oświetlenia ulicznego, -wprowadzenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem przez Starostę Świdnickiego - zatwierdzenie z dnia 5 września 2016 r. znak: KD.7121.2.156.2016.2, - wykonawca robót na 7 dni przed dniem wprowadzenia organizacji ruchu musi powiadomić o tym fakcie Starostwo Powiatowe w Świdnicy. - wymagane jest prowadzenie robót zgodnie z Decyzją Nr 1128/2016 z dnia 8 września 2016 roku znak:WB.6740.1043.2016.3 o pozwoleniu na budowę wydaną przez Starostę Świdnickiego. - wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego wg zatwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Świdnicy projektu oznakowania stałego. - materiały z rozbiórki zjazdów, chodników oraz krawężników należy przekazać Zamawiającemu i przewieźć w miejsce wskazane do 2 km. 2.1.2. ZADANIE 2 obejmuje likwidację kolizji z siecią telekomunikacyjną oraz montaż koszy na śmieci oraz pojemników na psie odchody na ul. Paderewskiego w Strzegomiu- zakres robót nie objęty dofinansowaniem. Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie: - przesunięcie studni kablowych przy przebudowie, studnia SK-1, - montaż koszy na śmieci oraz pojemników na psie odchody, 2.1.3. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): -45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne -45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg -45233140-2 - Roboty drogowe -45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych -45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych -45316110-9 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego - 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych - 32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna 2.1.4. Dokumenty związane: A) ul. Paderewskiego - projekt budowlany "Przebudowa ul. Paderewskiego w Strzegomiu" w ramach zadania: ,,Przebudowa dróg gminnych w Strzegomiu: Paderewskiego, Matejki łączących się z drogą wojewódzką nr 374", branża drogowa, instalacyjna, elektryczna, teletechniczna, - projekt wykonawczy "Przebudowa ul. Paderewskiego w Strzegomiu" w ramach zadania: ,,Przebudowa dróg gminnych w Strzegomiu: Paderewskiego, Matejki łączących się z drogą wojewódzką nr 374", branża drogowa, instalacyjna, elektryczna, teletechniczna, - projekt stałej organizacji ruchu, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - branża drogowa, instalacyjna, elektryczna, telekomunikacyjna, - pozwolenie na budowę - Decyzja Nr 1128/2016 z dnia 8 września 2016 roku znak:WB.6740.1043.2016.3 wydana przez Starostę Świdnickiego, - opinia geotechniczna wykonana w sierpniu 2016, - UWAGA: Gmina Strzegom jest na etapie uzyskiwania zezwolenia na przesadzenie oraz usunięcie drzew. 2.2. CZĘŚĆ II: PRZEBUDOWA UL. MATEJKI W STRZEGOMIU 2.2.1. ZADANIE 1 obejmuje przebudowę ul. Matejki w Strzegomiu od skrzyżowania z ul. Kościuszki do skrzyżowania z ul. Paderewskiego - zakres robót w pasie drogowym objęty jest dofinansowaniem w ramach programu wieloletniego pod nazwą ,,PROGRAM ROZWOJU GMINNEJ I POWIATOWEJ INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA LATA 2016-2019". Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie: - robót rozbiórkowych i demontażowych, - korytowania, profilowania i zagęszczania podłoża, podbudowy, - nowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, - ścieku przykrawężnikowego z kostki granitowej, - zjazdów z kostki granitowej, - ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego, - chodników z kostki betonowej, - krawężników granitowych, - regulacji wysokościowej wszystkich urządzeń obcych do nowoprojektowanej nawierzchni wraz z wymianą skrzynek, obudów i zaworów, - wykonanie zabudowy okienek piwnicznych, - kanalizacji deszczowej, - budowy oświetlenia ulicznego, -wprowadzenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem przez Starostę Świdnickiego - zatwierdzenie z dnia 5 września 2016 r. znak: KD.7121.2.156.2016.2, -wykonawca robót na 7 dni przed dniem wprowadzenia organizacji ruchu musi powiadomić o tym fakcie Starostwo Powiatowe w Świdnicy, -wymagane jest prowadzenie robót zgodnie z Decyzją Nr 1129/2016 z dnia 8 września 2016 roku znak:WB.6740.1044.2016.3 o pozwoleniu na budowę wydaną przez Starostę Świdnickiego, - wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego wg zatwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Świdnicy projektu oznakowania stałego. - materiały z rozbiórki zjazdów oraz chodników należy przekazać Zamawiającemu i przewieźć w miejsce wskazane do 2 km. 2.2.2. ZADANIE 2 obejmuje likwidację kolizji z siecią telekomunikacyjną na ul. Matejki w Strzegomiu - zakres robót nie objęty dofinansowaniem. Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie: - budowa kanalizacji, - budowa studni kablowych, - przełączenie kabla miedzianego, - zabezpieczenie kanalizacji. 2.2.3. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): -45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne -45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg -45233140-2 - Roboty drogowe -45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych -45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych -45316110-9 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego - 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych - 32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna 2.2.4. Dokumenty związane: A) ul. Matejki - projekt budowlany "Przebudowa ul. Matejki w Strzegomiu" w ramach zadania: ,,Przebudowa dróg gminnych w Strzegomiu: Paderewskiego, Matejki łączących się z drogą wojewódzką nr 374", branża drogowa, instalacyjna, elektryczna, teletechniczna, - projekt wykonawczy "Przebudowa ul. Matejki w Strzegomiu" w ramach zadania: ,,Przebudowa dróg gminnych w Strzegomiu: Paderewskiego, Matejki łączących się z drogą wojewódzką nr 374", branża drogowa, instalacyjna, elektryczna, teletechniczna, - projekt stałej organizacji ruchu, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - branża drogowa, instalacyjna, elektryczna, telekomunikacyjna - pozwolenie na budowę - Nr 1129/2016 z dnia 8 września 2016 roku znak: WB.6740.1044.2016.3 o pozwoleniu na budowę wydaną przez Starostę Świdnickiego. - opinia geotechniczna wykonana w sierpniu 2016. 2.3. OPIS dotyczący CZĘŚCI I i CZĘŚCI II 2.3.1. Kostka kamienna i betonowa, krawężniki kamienne, płyty betonowe oraz znaki z rozbiórek przewidziane są do odzysku. Wykonawca przekaże je zamawiającemu tj. (złoży krawężniki, kostkę, płyty betonowe na paletach) w miejscu wskazanym przez zamawiającego. W cenie oferty należy przewidzieć sortowanie zwarzenie i transport w/w elementów na odległość do 2 km. 2.3.2. Kosze na śmieci należy zdemontować i przekazać do Zakładu Usług Komunalnych w Strzegomiu Sp. z o.o., Al. Wojska Polskiego 75. 2.3.3. Oprawy oświetleniowe pochodzące z demontażu należy przekazać protokolarnie do Zakładu Usług Komunalnych w Strzegomiu Sp. z o.o., Al. Wojska Polskiego 75. 2.3.4. Istniejący parkomat należy przestawić przy targowisku w miejscu wskazanym przez zamawiającego. 2.3.5. Kratki oraz włazy z demontażu należy przekazać protokolarnie do Zakładu Usług Komunalnych w Strzegomiu Sp. z o.o., Al. Wojska Polskiego 75. 2.3.6. Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w dokumentacji technicznej (projekty budowlane i wykonawcze, przedmiary robót, STWiORB), stanowiącej Załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z SIWZ w/w dokumentacją oraz obowiązującymi przepisami i normami. 2.3.7. UWAGA! Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że w ramach niniejszego zamówienia przewidziane jest rozliczenie ryczałtowe w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Przedmiary robót stanowiące załączniki do specyfikacji należy traktować jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiar robot nie może stanowić podstawy wyceny przedmiotu zamówienia. Roboty ujęte w dokumentacji a nie ujęte w wycenie nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i ich nie ujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. Ewentualny brak, w przedmiarze robót elementów rozliczeniowych wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. 2.3.8. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest również udzielić gwarancji na wbudowane materiały, elementy i zamontowane oraz dostarczone urządzenia na okres jak w udzielonej gwarancji na roboty budowlane. 2.3.9. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi - określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację zadania. 2.3.10. W przypadku stwierdzenia, że prace wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odstąpić od zapłaty i zażądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 2.3.11. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: 2.3.11.1. organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie placu budowy, 2.3.11.2. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, 2.3.11.3. doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów i utylizację odpadów budowlanych, 2.3.11.4. projekt organizacji ruchu na czas trwania robót, 2.3.11.5. utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót, 2.3.11.6. demontaż obiektów tymczasowych, 2.3.11.7. uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi, 2.3.11.8. Wykonawca zobowiązany jest do informowania z odpowiednim wyprzedzeniem dysponentów sieci (w tym m in.: TAURON Dystrybucja S.A., Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. z siedzibą w Strzegomiu, Telefonia DIALOG Sp. z o.o., ORANGE POLSKA SA, Dolnośląska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy Wałbrzych), o zamierzonych terminach rozpoczęcia robót. Po wykonaniu prac, lecz przed ich zakryciem, należy je zgłosić do odbioru wpisem do dziennika budowy oraz uzyskać protokolarny odbiór potwierdzony przez przedstawiciela zakładu branżowego. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z w/w dysponentami sieci podczas wykonywania przez nich prac. 2.3.12. Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia placu budowy firmie TAURON Dystrybucja S.A., Polskiej Spółce Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział we Wrocławiu, Zakład w Wałbrzychu, Wodociągom i Kanalizacji Sp. z o.o. w Strzegomiu. 2.3.13. Wykonawca powinien zapewnić dostęp do posesji zlokalizowanych przy przebudowywanych ulicach również w trakcie realizacji inwestycji. 2.3.14. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. Wykonawca jest zobowiązany posiadać decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r., poz. z późn. zm.). 2.3.15. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. 2.3.16. Obsługa geodezyjna przedsięwzięcia jest po stronie Wykonawcy robót. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu mapy inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oddzielnie dla Części I i Części II: 2.3.16.1 na co najmniej 4 dni przed dokonaniem odbioru końcowego: - mapy inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w czterech egzemplarzach z potwierdzeniem przez Starostwo Powiatowe w Świdnicy - Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru, że zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, - szkice geodezyjne powykonawcze w czterech egzemplarzach (oddzielnie dla każdej z dróg - wg zakresu pozwoleń na budowę), 2.3.16.2 szkice robocze geodezyjne na zakończenie etapu realizacji robót, zgodnie z harmonogramem realizacji robót. Zamawiający nie wskazuje lokalizacji i współrzędnych punktów głównych trasy oraz reperów w terenie. Na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za ochronę punktów pomiarowych do chwili odbioru końcowego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne Wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt. 2.3.17. Opłaty za nadzory jednostek branżowych leżą po stronie Wykonawcy. 2.3.18. Zamawiający wymaga bezwzględnej obecności na budowie kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i energetycznych w każdy dzień roboczy, w którym prowadzone będą roboty z zakresu przebudowy oświetlenia drogowego. 2.3.19. Wykonawca przed podpisaniem umowy uzgodni harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, który stanowił będzie Załącznik do umowy z Zamawiającym. 2.3.20. Podana w ofercie cena ofertowa musi obejmować koszty wykonania robót wynikających z projektów budowlanych i wykonawczego, zgłoszeń robót do Wojewody Dolnośląskiego, opinii Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków, uzgodnieniach branżowych, niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, podatek VAT oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, m.in. (ale się do nich nie ograniczać): koszty wszystkich robót przygotowawczych i zabezpieczających, koszty utrzymania placu budowy, koszty wywozu gruzu na składowisko odpadów komunalnych oraz koszty utylizacji odpadów, koszty uzyskania uzgodnień branżowych, protokołów badań i sprawdzeń, wszelkie opłaty i odszkodowania za szkody oraz straty wynikłe w związku z wykonywanymi robotami. 2.3.21. Cena ofertowa jest to wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie całego przedmiotu zamówienia w określonym terminie wraz z podatkiem VAT. 2.3.22. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji budowlanej użyto nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których równoważność opisano w Specyfikacjach Technicznych lub dokumentacji projektowej. 2.3.23. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż 4 000 000 zł dla Części I i 400 000 zł dla Części II. Ubezpieczenie OC winno obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich Podwykonawców lub dalszych Podwykonawców. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu, w terminie 14 dni od zawarcia umowy kopię polisy ubezpieczeniowej. 2.3.24. Zatrudnienie na umowę o pracę Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty przygotowawcze i ziemne, b) roboty nawierzchniowe i wykończeniowych, c) roboty związane z wprowadzeniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu, d) roboty kanalizacyjne, e) roboty elektryczne. 2.3.25. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.3.24. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2.3.26. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.3.24. czynności w trakcie realizacji zamówienia: o oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisem osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; o zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 2.3.27. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.3.24. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.3.24. czynności. 2.3.28. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
45233140-2,
45233290-8,
45231400-9,
45316110-9,
45231000-5,
32412100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Przebudowa ul. Paderewskiego w Strzegomiu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3067812.49 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2696000,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Przebudowa ul. Matejki w Strzegomiu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT486889.08 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 417721,64 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STRZEGOMIA
- ,,Dostawa gorących posiłków dla OPS w Strzegomiu na okres od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r. "
- BEZGOTÓWKOWY ZAKUP I DOSTAWA PALIW DO POJAZDÓW ORAZ MASZYN I URZĄDZEŃ EKSPLOATOWANYCH NA POTRZEBY DZIAŁALNOŚCI SPÓŁKI
- "Rozbudowa sieci rozdzielczej nN, oświetlenia i monitoringu (etap pierwszy)"
- Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola nr 3 "Zielony Zakątek" w Strzegomiu w pierwszej połowie 2025 roku.
- Dowóz uczestników Dziennego Domu Pobytu "Senior +" w Strzegomiu w roku 2025
więcej: przetargi w Strzegomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.