Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-26
Poznań: Montaż zestawów pomiarowych dla monitoringu stanów wody w zbiornikach i na rzekach w obrębie stopni piętrzących z przekazem radiowym do ZZN
Numer ogłoszenia: 344038 - 2013; data zamieszczenia: 26.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej , ul. Szewska 1, 61-760 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8567706, faks 061 8525731.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.rzgw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona - Gospodarka Wodna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż zestawów pomiarowych dla monitoringu stanów wody w zbiornikach i na rzekach w obrębie stopni piętrzących z przekazem radiowym do ZZN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest montaż zestawu pomiarowego dla monitoringu stanu wody w zbiornikach i na rzekach w obrębie stopni piętrzących z przekazem radiowym do Zarządu Zlewni Noteci. Realizacja zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie projektu systemu pomiarowego z przekazem radiowym oraz możliwością późniejszej rozbudowy zakresu danych - czas realizacji 20 dni od dnia podpisania umowy. Projekt systemu pomiarowego powinien obejmować: - specyfikację funkcjonalną, - specyfikację sprzętową, - specyfikację oprogramowania, - wskazanie możliwości przyszłej rozbudowy i integracji z innymi urządzeniami, Zalecany jest montaż zestawów pomiarowych w istniejących punktach pomiarowych. W przypadku propozycji zmian lokalizacji - konieczność uzgodnienia z RZGW. Wskazana jest wizja lokalna na obiektach. Dokumentacja projektowa zostanie wykonana i przekazana w 5 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w formie elektronicznej na nośniku elektronicznym (płyta CD, DVD - 1 komplet) z rozszerzeniem plików *.doc, *.xls, *.pdf. Kosztorys inwestorski zostanie wykonany w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej. 2) Dostawę, montaż, instalację, konfigurację i uruchomienie zestawów pomiarowych. W skład zestawów pomiarowych wchodzą: a) sonda hydrostatyczna, b) rejestrator (przechowywanie danych w pamięci urządzenia przez okres przynajmniej miesiąca), c) moduł komunikacyjny GSM/GPRS. Funkcje zestawów pomiarowych: a) odczyt cykliczny z zadanym interwałem i odczyt na żądanie następujących parametrów: - poziom wody- do 10 m - temperatura zewnętrzna - praca od -20 do +50 st. C - stan naładowania baterii - poziom sygnału GSM/GPRS b) pomiar temperatury wody - opcja c) możliwość integracji z innymi urządzeniami (np. zapory i jazy wyposażone w napędy elektryczne, liczniki energii, itp.) - opcja d) sygnalizacja minimalnego/maksymalnego lub alarmowego poziomu wód - opcja e) sygnalizacja awarii, otwarcia obudowy, itp. - opcja Montaż w rurach PE lub ze stali nierdzewnej. Montaż obejmuje także montaż karty SIM, montaż akumulatora (baterii), ustawienie parametrów rejestracji i transmisji, kalibrację i sprawdzenie wskazań czujników, wykonanie testu transmisji danych. System składać się będzie łącznie z 69 punktów pomiarowych ze stacją odbiorczą w siedzibie Zarządu Zlewni Noteci w Bydgoszczy. 3) Dostawę serwera wraz z kompletnym osprzętem i oprogramowaniem umożliwiającym pracę użytkowników oraz gwarantującym właściwą pracę systemu. 4) Instalacja i konfiguracja systemu oraz oprogramowania potrzebnego do wdrożenia systemu monitoringu. 5) Instalacja, uruchomienie, konfiguracja systemu (wszystkich jego modułów) na serwerze. 6) Szkolenie w siedzibie Zarządu Zlewni Noteci- konfiguracja i użytkowanie poszczególnych modułów. 7) Wprowadzanie zmian związanych z bieżącym użytkowaniem systemu, jego usprawnieniem oraz aktualizacje związane z zastosowaną technologią. 8) Koszt uwzględnia prace nad oprogramowaniem systemu monitoringu - prace obejmują implementację: a) modułu akwizycji danych pomiarowych - odczyt danych z urządzeń pomiarowych - zdalna konfiguracja urządzeń, b) modułu wizualizacji - wykresy, raporty, zestawienia, tablica synoptyczna - podstawowe informacje na schemacie zlewni (kształt ustalony wspólnie na etapie projektowania), c) moduł alarmowania/powiadamiania - konfiguracja i wysyłanie wiadomości SMS/e-mail, d) dostęp do aplikacji poprzez przeglądarkę, e) szczegóły na etapie tworzenia specyfikacji funkcjonalnej, f) dodatkowym atutem może być wersja aplikacji na urządzenia mobilne. 9) Dokumentacja techniczna powykonawcza powinna zawierać szczegółowe dane związane z zainstalowanymi urządzeniami pomiarowymi (numery seryjne, sposób i miejsce montażu, konfiguracja, itp.), konfiguracja poszczególnych modułów systemu na serwerze, itp. 10) Wykonawca będzie monitorował i utrzymywał sprawność wszystkich dostarczonych urządzeń oraz zapewni pełen serwis w okresie trwania gwarancji. 11) Termin wykonania zamówienia: 29.11.2013r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.29.00.00 - Przyrządy i urządzenia badawcze, hydrograficzne, oceanograficzne i hydrologiczne 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 48.51.00.00 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego 48.20.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu 51.20.00.00 - Usługi instalowania urządzeń do mierzenia, kontroli, badania i nawigacji 51.61.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 4. Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Pozostałe dokumenty wymienione w pkt 10-11 SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy: - z powodu działania siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - z powodu rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy np. wyniku limitowania posiadanych środków finansowych i konieczności dostosowania wartości wykonywanych zadań do planu wydatków budżetowych. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wykonaniem umowy, - z powodu zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy np. w wyniku limitowania posiadanych środków finansowych i konieczności dostosowania wartości wykonywanych zadań do planu wydatków budżetowych, - z powodu zmiany obowiązującej stawki VAT, jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodowała zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, - z powodu zmiany danych teleadresowych oraz zmiany osób wskazanych w § 4 umowy, - w przypadku wystąpienia innych okoliczności nieingerujących w treść przedmiotu umowy, których nie można przewidzieć w momencie zawarcia umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.rzgw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, ul. Szewska 1, pok. 310, codziennie od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 - 14:00 lub pocztą.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu; ul. Szewska 1, pokój nr 103.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Produkt leczniczy Aflibercept 4mg/0,1ml w ramach Programu lekowego B.70 Leczenie pacjentów z chorobami siatkówki
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów komunalnych
- ZP-7/PP/2025 Remont i naprawa izolacji balkonów/loggii/tarasów z odświeżeniem kolorystyki elewacji budynków mieszkalnych.
- Dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w trzech obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
- Dostawa przetworów nabiałowych i tłuszczowych oraz produktów mleczarskich dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmacnianie systemu bezpieczeństwa informacji Starostwa Powiatowego w Elblągu i wybranych jednostek organizacyjnych
- Instalacja wodomierzy z automatycznym odczytem na terenie Gminy Hańsk.
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Horyniec-Zdrój"
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie zapewnienia poprawnego działania oprogramowania Portalu Sprawozdawczego, Pakietu Socjalnego, Systemu Analityczno-Raportowego oraz SDPOA
- Usługa wsparcia technicznego producenta dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i oprogramowania, którego producentem jest HPE Aruba Networking
- Stworzenie nowej platformy cyfrowej do prezentacji zdigitalizowanych zbiorów w ramach projektu pn. "Nowa platforma cyfrowa CSE Światowid w Elblągu"
więcej: Przyrządy i urządzenia badawcze, hydrograficzne, oceanograficzne i hydrologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.