To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-16
Ogłoszenie nr 344073 - 2016 z dnia 2016-11-16 r.
Nisko: Remont dróg gminnych na terenie Gminy i Miasta Nisko - etap IV wraz z przebudową kanalizacji ogólnospławnej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 306642
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 310849
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nisko, krajowy numer identyfikacyjny
54413100000, ul.
Plac Wolności
14,
37400
Nisko, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
15 8415643, 15 8415638, faks
158 415 630, e-mail
przetargi@nisko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nisko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg gminnych na terenie Gminy i Miasta Nisko - etap IV wraz z przebudową kanalizacji ogólnospławnej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.46.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1: Remont drogi gminnej, ulicy Żeromskiego w Nisku, w km 0+ 002,82 do km 0+238,95 wraz z przebudową kanalizacji ogólnospławnej - obejmuje wykonane: Remont drogi gminnej, ulicy Żeromskiego w Nisku, w km 0+ 002,82 do km 0+238,95. Zadanie obejmuje m.in.: roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, regulację pionową pokryw urządzeń obcych, wykonanie elementów systemu odwodnieniowego, wykonanie warstw podbudowy i warstw konstrukcyjnych z betonu asfaltowego, wykonanie robót brukarskich, wykonanie oznakowania, wykonanie robót porządkowych i wykończeniowych. Przebudowa kanalizacji ogólnospławnej w ul. Żeromskiego w Nisku za pomocą technologii bezwykopowych z wykorzystaniem wykładziny CIPP z włókniny poliestrowej o strukturze filcowej nasączonej żywicą epoksydową, utwardzanej gorącą wodą. Zakres robót obejmuje: - czyszczenie przed montażem wykładzin i renowacją rurociągów, studni i wpustów, - bezwykopową renowację kanałów głównych, - bezwykopową renowację lub wykopową wymianę odgałęzień bocznych w granicy działki drogowej w zależności od stanu technicznego, - bezwykopową renowację lub wykopową wymianę odgałęzień do wpustów deszczowych w zależności od stanu technicznego, - renowację istniejących studni kanalizacyjnych oraz wpustów deszczowych Część 2: Remont drogi gminnej, ulicy Sienkiewicza w Nisku, w km 0+004,93 do km 0+111,59 wraz z utwardzeniem przyległego terenu oraz z przebudową kanalizacji ogólnospławnej - obejmuje wykonanie: Remont drogi gminnej, ulicy Sienkiewicza w Nisku, w km 0+004,93 do km 0+111,59 wraz z utwardzeniem przyległego terenu. Zadanie obejmuje m.in.: roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, regulację pionową pokryw urządzeń obcych, wykonanie warstw mrozoochronnej i podbudowy oraz stabilizacji gruntu spoiwem drogowym, wykonanie warstw konstrukcyjnych z betonu asfaltowego, wykonanie robót brukarskich i utwardzenie placu płytami ażurowymi, wykonanie oznakowania, wykonanie robót porządkowych i wykończeniowych. Przebudowa kanalizacji ogólnospławnej w ul. Sienkiewicza w Nisku za pomocą technologii bezwykopowych z wykorzystaniem wykładziny CIPP z włókniny poliestrowej o strukturze filcowej nasączonej żywicą epoksydową, utwardzanej gorącą wodą. Zakres robót obejmuje: - czyszczenie przed montażem wykładzin i renowacją rurociągów, studni i wpustów, - bezwykopową renowację kanałów głównych, - bezwykopową renowację lub wykopową wymianę odgałęzień bocznych w granicy działki drogowej w zależności od stanu technicznego, - bezwykopową renowację lub wykopową wymianę odgałęzień do wpustów deszczowych w zależności od stanu technicznego, - renowację istniejących studni kanalizacyjnych oraz wpustów deszczowych Szczegółowo zakres został opisany w dokumentacji projektowej - Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający nie ogranicza ilości części, na które Wykonawcy mogą składać oferty Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi Załącznik nr 7 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej SIWZ), tj. dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji Zamawiającemu w sposób określony w pkt 8 niniejszej SIWZ. Wprowadzenie zmian, bez zgody zamawiającego, zostanie uznane za zmianę przedmiotu zamówienia i będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Zamawiający informuje, że oferty składane w przetargu nieograniczonym będą musiały obejmować całość zamówienia. Zamawiający nie zastosował dialogu technicznego, o którym mowa w art. 31 a ustawy Prawo zamówień publicznych. W razie wątpliwości poczytuje się, iż Wykonawca podjął się wszystkich robót objętych projektem (art. 649 Kodeksu cywilnego). Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową, wykonawczą, techniczną oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz z zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. i branżowych. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej SIWZ oraz załącznikach znaków towarowych, patentów, pochodzenia materiałów oraz nazw producentów czy konkretnych modeli należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych o porównywalnych (nie gorszych) parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych niż te, które wskazano w projekcie, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Ponadto zgodnie z art. 30 ust. 4 ww. ustawy, ilekroć w niniejszej SIWZ lub załącznikach w opisie przedmiotu zamówienia wskazano określone normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, należy rozumieć, iż Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do projektu budowlanego, projektu wykonawczego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. Wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie osób mających bezpośrednio realizować zamówienie jeżeli zakres czynności tych osób polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy lub umowy z podwykonawcą złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie, że osoby wykonujące bezpośrednio czynności przy realizacji zamówienia są zatrudnione u Wykonawcy oraz podwykonawcy na podstawie umowy o pracę. Ponadto, dla udokumentowania tego faktu, na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca/podwykonawca, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania pisemnego wezwania, przedstawi Zamawiającemu w formie pisemnej wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem czynności jakie te osoby wykonują
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45233000-9,
45233123-7,
45233220-7,
45453000-7,
45100000-8,
45110000-1,
45231300-8,
45262600-7,
45400000-1,
45112710-5,
45233252-0,
45233222-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Remont drogi gminnej, ulicy Żeromskiego w Nisku, w km 0+ 002,82 do km 0+238,95 wraz z przebudową kanalizacji ogólnospławnej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT495400.63 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 586353.32 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Remont drogi gminnej, ulicy Sienkiewicza w Nisku, w km 0+004,93 do km 0+111,59 wraz z utwardzeniem przyległego terenu oraz z przebudową kanalizacji ogólnospławnej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT503827.74 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 572957.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Dostawa artykułów spożywczych oraz wędlin do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę ścieżek rowerowych na terenie Gminy i Miasta Nisko
- "Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego, SLRr" dla Komendy Powiatowej PSP w Nisku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Nisku w 2025 roku.
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.