Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-23
Warszawa: znak sprawy: AEZ/S-308/2011
Dostawa sprzętu laboratoryjnego i medycznego, jego instalacja i szkolenie w zakresie obsługi w podziale na części zamówienia określone pakietami.
Numer ogłoszenia: 344079 - 2011; data zamieszczenia: 23.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, faks 022 5720377.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: znak sprawy: AEZ/S-308/2011 Dostawa sprzętu laboratoryjnego i medycznego, jego instalacja i szkolenie w zakresie obsługi w podziale na części zamówienia określone pakietami..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego i medycznego, jego instalacja i szkolenie w zakresie obsługi w podziale na części zamówienia określone pakietami: 1)Pakiet 1 - Ciśnieniomierz z zasilaczem, szt. 1, 2)Pakiet 2 - Przyrząd do pomiaru własności fizykochemicznych, szt. 1, 3)Pakiet 3 - Mieszadła laboratoryjne, szt. 2, 4)Pakiet 4 - Kołyska laboratoryjna, szt. 1, 5)Pakiet 5 - Minikolektory do zbierania frakcji, szt. 2, 6)Pakiet 6 - Termocykler gradientowy, szt. 1, 7)Pakiet 7 - Głowica do aparatu USG LOGIQ, szt. 1, 8)Pakiet 8 - Glukometry, szt.2, Urządzenie do pomiaru cholesterolu i glukozy , szt. 2, Ciśnieniomierze, szt.4, Termometry elektroniczne szt.6 9)Pakiet 9 - Elektromiografy 2 kanałowe, szt. 2, 10)Pakiet 10 - Fałdomierz cyfrowy, szt. 1, 11)Pakiet 11 - Ciśnieniomierze, szt. 3, 12)Pakiet 12 - Ciśnieniomierz, szt. 1. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzach wymaganych warunków technicznych, dla poszczególnych pakietów stanowiących załączniki SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 38.41.20.00-6, 38.42.31.00-7, 42.93.11.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku: 1)wycofania z dystrybucji modelu oferowanego sprzętu i zastąpienia go modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich, jak model oferowany, lub który został udoskonalony, albo dodatkowo wyposażony, za cenę taką jak zaoferowana w postępowaniu; 2)zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 14 dni.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny,
Dział Zamówień Publicznych, pok. 317,
ul. Żwirki i Wigury 61,02-091 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2012 godzina 10:30, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, pok. 317, ul. Żwirki i Wigury 61,02-091 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczące części zamówienia objętych Pakietem: 8 realizowane jest w ramach projektu pt.: /Kształcenie zawodowe pielęgniarek i położnych w ramach studiów pomostowych/, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, na podstawie umowy dofinansowania Nr. 49/SP-EFS/ZZP-02/10/2/1210/1403, z dnia 24.11.2010 r. symbol projektu: FS 54..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ciśnieniomierz z zasilaczem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Automatyczny, naramienny ciśnieniomierz z zasilaczem, liczba szt. 1. Opis wymagań jakie musi spełniać cisnieniomierz jest zawarty w załączniku 2.1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Przyrząd do pomiaru własności fizykochemicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie umożliwiające pomiar pH, potencjału redox, stężenia jonów, przewodności właściwej roztworów, zawartości tlenu, ciśnienia atmosferycznego i temperatury, liczba szt. 1. Opis wymagań jakie musi spełniać urzradzenie jest zawarty w załączniku 2.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Mieszadła laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mieszadła laboratoryjne, liczba szt. 2. Opis wymagań jakie muszą spełniać mieszadła jest zawarty w załączniku 2.3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Kołyska laboratoryjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kołyska laboratoryjna, liczba szt. 1. Opis wymagań jakie musi spełniać kołyska jest zawarty w załączniku 2.4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Minikolektory do zbierania frakcji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minikolektory do zbierania frakcji, liczba szt. 2. Opis wymagań jakie muszą spełniać urzrądzenia zawarty jest w załączniku 2.5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - Termocykler gradientowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termocykler gradientowy, liczba szt. 1. Opis wymagań jakie musi spełniać termocykler jest zawarty w załączniku 2.5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - Głowica do aparatu USG LOGIQ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Głowica do aparatu USG LOGIQ, liczba szt. 1. Opis wymagań jakie musi spełniać głowica jest zawarty w załączniku 2.5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 - Glukometry, Urządzenie do pomiaru cholesterolu i glukozy, Ciśnieniomierze, Termometry elektroniczne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Glukometry, szt.2, Urządzenie do pomiaru cholesterolu i glukozy , szt. 2, Ciśnieniomierze, szt.4, Termometry elektroniczne szt.6 opis wymaganych parametrów ww urządzeń jest zawarty w załaczniku 2.8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 38.42.31.00-7, 38.41.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 - Elektromiografy 2 kanałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektromiografy 2 kanałowe, szt.2, opis wymaganych parametrów ww uelektromiografów jest zawarty w załaczniku 2.9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 - Fałdomierz cyfrowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fałdomierz cyfrowy, szt.1, opis wymaganych parametrów ww fałdomierza jest zawarty w załaczniku 2.10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11 - Ciśnieniomierze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ciśnieniomierze szt. 3 opis wymaganych parametrów ww ciśnieniomierzy jest zawarty w załączniku 2.11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12 - Ciśnieniomierz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ciśnieniomierze szt. 1opis wymaganych parametrów ww ciśnieniomierzy jest zawarty w załączniku 2.12 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia
- Dostawa myjni endoskopowej wraz z osprzętem do Zachodniego Centrum Medycznego sp. z o. o.
- Dostawa materiałów do sterylizacji
- Dostawa sond do żywienia dojelitowego.
- Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych, pomocy naukowych i wyposażenia do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu pn. IN PLUS - podnoszenie jakości kształcenia podstawowego w Bilczy
- Dostawa wyrobów medycznych i sprzętu jednorazowego - części 1-3
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.