To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-16
Gdańsk: Dostawa cieplarki laboratoryjnej i spektrofotometru uv/vis dla Uniwersytetu Gdańskiego.
Numer ogłoszenia: 344126 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 185693 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa cieplarki laboratoryjnej i spektrofotometru uv/vis dla Uniwersytetu Gdańskiego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa : 1.)Część I - cieplarki laboratoryjnej 2.)Część II - spektrofotometru UV Vis 2.Część I: 1.)Przedmiotem dostawy jest cieplarka pozwalająca na inkubację prób biologicznych w stałej temperaturze, umożliwiająca przeprowadzenie rekcji enzymatycznych wymagających temperatury powyżej temperatury otoczenia, umożliwiająca prowadzenie badań z wykorzystaniem technik hybrydyzacji kwasów nukleinowych. 2.)Dostawa obejmuje: a)dostarczenie sprzętu do Zakładu Biologii i Ekologii Morza, Pracowni Ichtiologii, 80-378 Gdyni, Al. M Piłsudskiego 46(pokój nr 103, instalację i uruchomienie sprzętu, b)sprawzenie jego działania, c)szkolenie w zakresie obsługi sprzętu dla 2 osób. 3.)Sprzęt musi: a)być pełnowartościowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, spełniać wszystkie wymagania opisane w niniejszym dokumencie, b)posiadać oznakowanie CE umieszczone na tabliczkach znamionowych lub bezpośrednio na sprzęcie, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. 2010 r. nr 138 poz. 935 z późn. zmianami), c) jeżeli obowiązujące przepisy prawa tego wymagają, sprzęt wykorzystujący energię musi posiadać dołączoną, etykietę i kartę produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach sprzętu, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012 r. poz. 1203), 4.)Gwarancja: a)gwarancja na okres nie krótszy niż: 24 miesiące. b)Wykonawca może zapewnić dłuższy okres gwarancji, c)szczegóły dotyczące gwarancji opisane są w § 3 załącznika nr 7/I do SIWZ - projektu umowy. 5.)Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2/I do SIWZ. 6.)Wymagania przedmiotowe i sposób ich oceny: a)sprzęt i warunki realizacji przedmiotu zamówienia winny być zgodne z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ z załącznikami, szczególnie w Załączniku nr 2/I, b)zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt powinien posiadać parametry nie gorsze niż wymienione w Załączniku nr 2/I, c)spełnienie wymagań oceniane będzie na podstawie opisu oferowanego sprzętu, sporządzonego przez Wykonawcę, potwierdzonego dołączoną specyfikacją techniczną producenta, d)niespełnienie wymagań przedmiotowych Zamawiającego skutkuje odrzuceniem oferty. 7.)Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego sprzętu, w przypadku: a)stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego sprzętu a przedstawionymi w ofercie, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie § 8 ust. 1 pkt. 3 umowy, b)uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie sprzętu w jego pełnym zakresie. 8.)W przypadkach określonych w pkt. 7 Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania sprzętu, a Wykonawca jest obowiązany do jego niezwłocznej wymiany na nowy, wolny od wad. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu sprzętu wolnego od wad przekroczy termin realizacji zamówienia określony § 4 umowy, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1) umowy. 3.Część II: 1.)Przedmiotem dostawy jest spektrofotometr UV/Vis do pomiarów stężenia DNA, RNA i białek z mikroobjętości. 2.)Sprzęt należy dostarczyć do Zakładu Biologii Molekularnej Wirusów, Międzyuczelniany Wydział Biotechnologii UG i GUMed., 80-822 Gdańsk, ul. Kładki 24 pok.315. 3.)Sprzęt musi: a)być pełnowartościowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, spełniać wszystkie wymagania opisane w niniejszym dokumencie, b)posiadać oznakowanie CE umieszczone na tabliczkach znamionowych lub bezpośrednio na sprzęcie, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. 2010 r. nr 138 poz. 935 z późn. zmianami), c)jeżeli obowiązujące przepisy prawa tego wymagają, sprzęt wykorzystujący energię musi posiadać dołączoną, etykietę i kartę produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach sprzętu, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012 r. poz. 1203), 4.)Gwarancja: a)gwarancja na okres nie krótszy niż: 12 miesięcy. b)Wykonawca może zapewnić dłuższy okres gwarancji, c)szczegóły dotyczące gwarancji opisane są w § 3 załącznika nr 7/II do SIWZ - projektu umowy. 5.)Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2/II do SIWZ. 6.)Wymagania przedmiotowe i sposób ich oceny: a)sprzęt i warunki realizacji przedmiotu zamówienia winny być zgodne z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ z załącznikami, szczególnie w Załączniku nr 2/II, b)zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt powinien posiadać parametry nie gorsze niż wymienione w Załączniku nr 2/II, c)spełnienie wymagań oceniane będzie na podstawie opisu oferowanego sprzętu, sporządzonego przez Wykonawcę, potwierdzonego dołączoną specyfikacją techniczną producenta, d)niespełnienie wymagań przedmiotowych Zamawiającego skutkuje odrzuceniem oferty. 7.)Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego sprzętu, w przypadku: a)stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego sprzętu a przedstawionymi w ofercie, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie § 8 ust. 1 pkt. 3 umowy, b)uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie sprzętu w jego pełnym zakresie. 8.)W przypadkach określonych w pkt. 7 Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania sprzętu, a Wykonawca jest obowiązany do jego niezwłocznej wymiany na nowy, wolny od wad. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu sprzętu wolnego od wad przekroczy termin realizacji zamówienia określony § 4 umowy, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1) umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza 38.43.30.00 - Spektrometry .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa cieplarki laboratoryjnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LABSYSTEM S.C. EWA SUPERATA , MARIUSZ MARTINI
jakie przetargi wygrała firma
LABSYSTEM S.C. EWA SUPERATA , MARIUSZ MARTINI
- LABSYSTEM s.c. E.Superata, M.Martini, ul. Dobrego Pasterza 100, 31-416 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4956,90
Oferta z najniższą ceną: 4956,90 / Oferta z najwyższą ceną: 5645,70
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych podzielona części
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń wewnętrznych oraz remoncie połaci dachowych w budynkach Wydziału OiG UG w Gdyni przy al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 46.
- Prowadzenie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu parku przy Gmachu Głównym Politechniki Gdańskiej na terenie działki nr 403 w obrębie 055 przy ul. Romualda Traugutta w Gdańsku
- "Budowa oświetlenia parku na Biskupiej Górce przy ul. Salwator w Gdańsku" - w ramach zadań Budżetu Obywatelskiego 2022.
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach zajmowanych przez Archiwum Państwowe w Gdańsku
- Dostawa odczynników do aktywacji bazofilów metodą cytometrii przepływowej oraz odczynników do testów DHR metodą cytometrii przepływowej dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatury badawczej na potrzeby Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska SGGW.
- Dzierżawa analizatorów do immunochemii i parametrów krytycznych z dostawą odczynników ZP5/L/1/2025
- Dostawa wraz z montażem stanowisk dydaktycznych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej.
- "Dostawa specjalistycznej aparatury kontrolno-pomiarowej do sprzętu techniki lotniczej" SPRAWA 2/25/P
- dostawa materiałów i części do mikroskopów
- Dostawa wraz z inst. ukł. do pom. wym. i prędkości cząstek metodą obrazowania cieniowego na potrzeby realizacji projektu "Podniesienie aktywności naukowo-badawczej PO w obszarze zrówn. produkcji".
więcej: Spektrometry »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.