eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubaczówPrzeprowadzenie usługi szkolenia dla 26 osób bezrobotnych, na następujące kierunki szkoleńgrafika komputerowa, catering - nowe trendy w gastronomii, drwal - operator pilarki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-12

Lubaczów: Przeprowadzenie usługi szkolenia dla 26 osób bezrobotnych, na następujące kierunki szkoleń: grafika komputerowa, catering - nowe trendy w gastronomii, drwal - operator pilarki.
Numer ogłoszenia: 344140 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie , ul. Tadeusza Kościuszki 141, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 0-16 632-13-86, 632-08-51, faks 0-16 632-13-86 wew. 250.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puplubaczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie usługi szkolenia dla 26 osób bezrobotnych, na następujące kierunki szkoleń: grafika komputerowa, catering - nowe trendy w gastronomii, drwal - operator pilarki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie usługi szkolenia dla 26 osób bezrobotnych, na następujące kierunki szkoleń: - grafika komputerowa - 10 osób, 150 godz. zegarowych, - catering - nowe trendy w gastronomii - 10 osób, 150 godz. zegarowych, - drwal - operator pilarki - 6 osób, 144 godz. zegarowe..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 22.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w druku nr 1 do SIWZ wraz z załącznikiem - program szkolenia. 2. Certyfikat/znak jakości usług związany z prowadzonym szkoleniem, jeżeli Wykonawca certyfikat posiada /np. akredytacja kuratora oświaty na szkolenie grafika komputerowa - dla części I; na szkolenie catering - nowe trendy w gastronomii dla części II, na szkolenie drwal - operator pilarki dla części III, certyfikat systemu zarządzania jakością szkolenia wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO, lub inny znak jakości/. 3. W przypadku spółki cywilnej Zamawiający żąda umowy spółki. Wymagany dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4.W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/y/ niewymienione w dokumencie rejestracyjnym /ewidencyjnym/ Wykonawcy, do ofert należy załączyć również pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y/ udzielającą/e/ pełnomocnictwa.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 30
  • 2 - posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu/znaku jakości usług związanego z prowadzonym szkoleniem - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego na pisemny wniosek Wykonawcy w przypadkach: a/ zmiany miejsca, w którym odbywa się szkolenie wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy a wyposażenie dydaktyczne i pomieszczenia w nowym miejscu szkolenia będą również dostosowane do jego potrzeb, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puplubaczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie ul. Kościuszki 141 37-600 Lubaczów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie ul. Kościuszki 141 37-600 Lubaczów pokój nr 200 /sekretariat/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie: grafika komputerowa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa szkolenia: grafika komputerowa, -liczba uczestników szkolenia - 10 osób, -liczba godzin szkolenia - 150 godz. zegarowych /1 godz. = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa/. -termin wykonania zamówienia: od dnia 22.10.2012r. do dnia 23.11.2012r. Minimum programowe żądane przez zamawiającego: - pakiet graficzny CorelDraw, - pakiet graficzny Adobe Photoshop. Zajęcia winny odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku - w dni robocze, nie dłużej niż do godz. 17.00, 6-7 godz. dziennie, przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zakwaterowanie oraz pełne wyżywienie uczestnikom szkolenia, gdy szkolenie realizowane będzie poza terenem powiatu lubaczowskiego, koszty zakwaterowania i wyżywienia należy uwzględnić, jako składnik ceny szkolenia. W przypadku, gdy Wykonawca w wymaganiach wstępnych dla uczestników szkolenia wykaże badania lekarskie, Zamawiający przed rozpoczęciem szkolenia skieruje osoby bezrobotne na badania stwierdzające zdolność do uczestnictwa w szkoleniu. Ponadto Zamawiający żąda, by: 1. Wyposażenie dydaktyczne i pomieszczenia dostosowane zostały do potrzeb szkoleń, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków ich realizacji. 2. Szkolenia przeprowadzane były zgodnie z obowiązującymi przepisami, absolwenci otrzymali stosowne dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.10.2012.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie: Catering - nowe trendy w gastronomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa szkolenia: Catering - nowe trendy w gastronomii, - liczba uczestników szkolenia - 10 osób, - liczba godzin szkolenia - 150 godz. zegarowych /1 godz. = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa/. - termin wykonania zamówienia: od dnia 22.10.2012r. do dnia 20.11.2012r. Minimum programowe żądane przez zamawiającego: - zagadnienia prawne związane z tworzeniem własnego przedsiębiorstwa, - zasady obsługi przyjęć okolicznościowych, - sposoby przygotowywania potraw i napojów m.in: wiedza kulinarna, właściwy dobór dań, układanie jadłospisu stosownie do imprezy, obsługa baru, alkoholoznawstwo, omówienie napoi alkoholowych i bezalkoholowych, sposoby podawania potraw, - analiza dań: przekąski, dania główne, desery itp., - psychologia obsługi klienta, - formy obsługi konsumenta, - BHP i higiena pracy, - dekorowanie i nakrywanie stołów, - obsługa baru: technika wykonywania drinków alkoholowych i bezalkoholowych, - układanie i dobór menu do potrzeb konsumenta, - sporządzanie potraw, - serwowanie potraw. Zajęcia winny odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku - w dni robocze, nie dłużej niż do godz. 17.00, 6-8 godz. dziennie, przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zakwaterowanie oraz pełne wyżywienie uczestnikom szkolenia, gdy szkolenie realizowane będzie poza terenem powiatu lubaczowskiego, koszty zakwaterowania i wyżywienia należy uwzględnić, jako składnik ceny szkolenia. W przypadku, gdy Wykonawca w wymaganiach wstępnych dla uczestników szkolenia wykaże badania lekarskie, Zamawiający przed rozpoczęciem szkolenia skieruje osoby bezrobotne na badania stwierdzające zdolność do uczestnictwa w szkoleniu. Ponadto Zamawiający żąda, by: 1. Wyposażenie dydaktyczne i pomieszczenia dostosowane zostały do potrzeb szkoleń, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków ich realizacji. 2. Szkolenia przeprowadzane były zgodnie z obowiązującymi przepisami, absolwenci otrzymali stosowne dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.10.2012.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie: drwal - operator pilarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa szkolenia: drwal - operator pilarki, - liczba uczestników szkolenia - 6 osób, - liczba godzin szkolenia - 144 godz. zegarowe /1 godz. = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa/. - termin wykonania zamówienia: od dnia 22.10.2012r. do dnia 15.11.2012r. Zakres tematyczny żądany przez Zamawiającego: budowa i zasady działania pilarki spalinowej oraz sprzętu pomocniczego używanego przy pozyskiwaniu drewna, podstawowe wiadomości o organizacji procesu technologicznego pozyskania drewna oraz zagrożeń życia i zdrowia z nim związanych, obsługa i bieżąca konserwacja pilarki spalinowej oraz sprzętu pomocniczego, jak również poprawna technika wykonawstwa wszystkich czynności i operacji związanych z pozyskaniem drewna i prawidłowego wykorzystania w trakcie wykonywania tych czynności przewidzianego do nich sprzętu. Zajęcia winny odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku - w dni robocze, nie dłużej niż do godz. 17.00, po 8 godz. dziennie, przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zakwaterowanie oraz pełne wyżywienie uczestnikom szkolenia, gdy szkolenie realizowane będzie poza terenem powiatu lubaczowskiego, koszty zakwaterowania i wyżywienia należy uwzględnić, jako składnik ceny szkolenia. W przypadku, gdy Wykonawca w wymaganiach wstępnych dla uczestników szkolenia wykaże badania lekarskie, Zamawiający przed rozpoczęciem szkolenia skieruje osoby bezrobotne na badania stwierdzające zdolność do uczestnictwa w szkoleniu. Ponadto Zamawiający żąda, by: 1. Wyposażenie dydaktyczne i pomieszczenia dostosowane zostały do potrzeb szkoleń, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków ich realizacji. 2. Szkolenia przeprowadzane były zgodnie z obowiązującymi przepisami, absolwenci otrzymali stosowne dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.10.2012.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.