Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-16
Bydgoszcz: Wykonanie robót budowlanych w Szpitalu Uniwersyteckim nr 2 im dr Jana Biziela przy ul. Kornela Ujejskiego 75 w Bydgoszczy polegających na przebudowie pomieszczeń w celu wykonania pracowni rezonansu magnetycznego
Numer ogłoszenia: 34414 - 2015; data zamieszczenia: 16.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy , ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3655352, 3655521, 3655296, faks 052 3655752.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w Szpitalu Uniwersyteckim nr 2 im dr Jana Biziela przy ul. Kornela Ujejskiego 75 w Bydgoszczy polegających na przebudowie pomieszczeń w celu wykonania pracowni rezonansu magnetycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w Szpitalu Uniwersyteckim nr 2 im dr Jana Biziela w Bydgoszczy w zakresie przebudowy pomieszczeń w celu wykonania pracowni rezonansu magnetycznego. Zakres robót budowlanych obejmuje min: Dostosowanie obiektów do użytkowania nowego sprzętu z jednoczesną przebudową obiektów w celu osiągnięcia zgodności z wymogami określonymi w obowiązujących przepisach prawa w zakresie wysokospecjalistycznych usług diagnostycznych - Rezonansu Magnetycznego 3T - remont wraz doprowadzeniem kabla zasilającego pracownię MRI 3T. Zakres prac: Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych, Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne, Specjalne roboty budowlane, inne niż dachowe, Betonowanie bez zbrojenia, Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty, Roboty murarskie, Roboty w zakresie instalacji budowlanych, Roboty izolacyjne, Izolacja cieplna, Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, Tynkowanie, Pokrywanie podłóg i ścian, Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie, Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów, Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian, Kładzenie podłóg budowlanych, Roboty malarskie i szklarskie, Nakładanie powierzchni kryjących, Roboty malarskie, Roboty w zakresie stolarki budowlanej, Instalowanie sufitów podwieszanych, Hydraulika i roboty sanitarne, Instalowanie centralnego ogrzewania, Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych, Instalacja odgromowa, Układanie kabli. Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne, kładzenie płytek, Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych, dróg.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.51.40-0, 45.20.00.00-9, 45.26.00.00-7, 45.26.20.00-1, 45.26.23.50-9, 45.26.10.00-4, 45.26.25.00-6, 45.30.00.00-0, 45.32.00.00-6, 45.32.10.00-3, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.42.00.00-7, 45.42.11.00-5, 45.43.20.00-4, 45.43.21.10-8, 45.44.00.00-3, 45.44.21.00-8, 45.42.10.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium, którego wartość Zamawiający ustalił na kwotę: 15 000,00 PLN ( słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 ). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach: - Pieniądzu, - Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - Gwarancjach bankowych, - Gwarancjach ubezpieczeniowych, - Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Oferta nie zabezpieczona wadium podlega odrzuceniu. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego podany niżej: Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 10 1500 1360 1213 6001 9348 0000 z adnotacją: Wadium nr sprawy: NZZ/11/D/15. 6. Za moment wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 7. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu musi być złożone w oryginale w Kancelarii Szpitala lok nr 46A w terminie wskazanym w pkt. 3. W takim przypadku wadium powinno być zapakowane w oddzielne opakowanie z adnotacją: Wadium nr sprawy: NZZ/11/D/15. 8. Zaleca się aby kserokopia dowodu wpłaty wadium w jakiejkolwiek formie była także załączona do oferty i potwierdzona za zgodność z oryginałem. 9. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 10. Do pozostałych kwestii związanych z wadium stosuje się wprost art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie polegającego na budowie i/lub rozbudowie i/lub remoncie budynku/budynków i/lub remoncie pomieszczeń w budynku na kwotę co najmniej 900 000,00 PLN brutto ( słownie: dziewięćset tysięcy złotych )
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca: a) wykaże się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 400 000,00 PLN ( czterysta tysięcy złotych ) i b) posiada środki finansowe w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo -kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN ( pięćset tysięcy złotych )
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
W wykazie robót budowlanych, Wykonawca oprócz robót budowlanych, o których mowa powyżej zobowiązany jest do wskazania, że należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie polegającego na budowie i/lub rozbudowie i/lub remoncie budynku/budynków i/lub remoncie pomieszczeń w budynku na kwotę co najmniej 900 000,00 PLN brutto ( słownie: dziewięćset tysięcy złotych ).; - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oświadczenie o podwykonawcach ( W przypadku braku niniejszego oświadczenia uznaje się, że wykonawca wykona zamówienie samodzielnie ). 2.Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 4. Wymagania dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 4.2.W przypadku, o którym mowa w ppkt. 4.1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.3.Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać wskazanie: ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, Wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienie. 4.4.Jeżeli ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 4.5. W przypadku gdy kilku Wykonawców składa ofertę wspólną, do oferty należy załączyć: a) dokumenty i oświadczenia wymienione w Sekcji III.4.2. i Sekcji III.4.4. wystawione indywidualnie dla każdego z Wykonawców, b) wspólny formularz oferty oraz dokumenty i oświadczenie wymienione w Sekcji III.4.1. podpisane przez ustanowionego pełnomocnika. 4.6. Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy współpracy, która musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Umowa winna być zawarta na okres realizacji całości zamówienia. 4.7. W formularzu oferty należy wpisać dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie oceniał łączne spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu. 5.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Terminy określone w Sekcji III.4.3 stosuje się odpowiednio. 6.Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem. 7. W odniesieniu do dokumentu, o którym mowa w Sekcji III.4.1, tj: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w przypadku gdy wykonawca korzysta z produktów kredytowych, limitów, itp. z w/w informacji musi jednoznacznie wynikać jaką kwotą danego produktu dysponuje wykonawca na dzień wystawienia informacji. 8. W odniesieniu do dokumentu, o którym mowa w Sekcji III.4.1, tj: opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, zamawiający wymaga przedłożenia polisy wraz z dokumentem potwierdzającym opłacenie składki, jeżeli fakt opłacenia składki nie wynika z samej polisy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) obniżenia ceny w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na (uzasadniających) obniżenie ceny, 2) wydłużenia okresu gwarancji w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na (uzasadniających) wydłużenie okresu gwarancji, 3) wydłużenia terminu wykonania (czasu trwania) umowy w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego mających wpływ na wydłużenie czasu koniecznego do dokonania czynności będących przedmiotem niniejszej umowy. 4) wydłużenie terminu wykonania umowy w przypadku gdy zachowanie terminu jej wykonania jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności, których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie przewidzieć, 5) zmiany strony umowy tj. Wykonawcy, w sytuacji wystąpienia sukcesji generalnej, przekształcenia, sukcesji z mocy prawa. 6) wydłużenia terminu wykonania (czasu trwania) umowy z przyczyn określonych w pkt. 7, 8 i 9, 7) wynikającym z konieczności wykonania nieprzewidzianych robót dodatkowych, 8) wprowadzenia rozwiązań równorzędnych lub funkcjonalnie lepszych od określonego w dokumentacji projektowej lub ofercie, zmiana ta nie może mieć wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. 9) wprowadzenia uzasadnionych odstępstw od dokumentacji projektowej, wprowadzenie zmian wymaga każdorazowego uzgodnienia z inspektorem nadzoru inwestorskiego i zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności, 10) wynikającym ze zmiany bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, 11) zmiany podwykonawców, na których zasoby powołał się Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w przypadku wystąpienia okoliczności zagrażających należytemu wykonaniu umowy, 12) zmiany zakresu robót, powierzonych zgodnie z treścią oferty, podwykonawcom w przypadku okoliczności zagrażających należytemu wykonaniu umowy. 13) odpowiedniego wydłużenia terminu płatności, w przypadku nieterminowego przekazania środków przez instytucje przyznające dofinansowanie na realizację niniejszej umowy, 14) przesunięcie terminu realizacji (przedłużenia czasu trwania) umowy w przypadku przedłużenia się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty. 15) przesunięcie terminu realizacji (przedłużenia czasu trwania) umowy w przypadku przedłużenia się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty na zakup rezonansu magnetycznego realizowanego w ramach odrębnej umowy. 16) Strony zobowiązują się do przesunięcia terminu realizacji umowy w sytuacji czasowego wstrzymania prac przez Zamawiającego, o którym mowa w pkt.17-19. 17) Po zakończeniu I etapu Zamawiający przewiduje możliwość czasowego wstrzymania prac w przypadku: 1) nie zawarcia do tej chwili umowy na zakup aparatu MRI 3T, i/lub 2) nieprzekazania do tej chwili Wykonawcy dokumentacji montażu aparatu lub informacji o braku potrzeby jej przekazania; informacja zostanie przekazana w formie określonej w pkt. 18. 18) Wstrzymanie prac nastąpi w drodze zawiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Ponowne podjęcie prac nastąpi na podstawie informacji Zamawiającego przekazanej Wykonawcy, w formie określonej w zdaniu pierwszym niniejszego punktu, nie później niż na 7 dni przed terminem podjęcia prac. 19) W przypadkach określonych w pkt 17 i 18 okres realizacji umowy ulega przedłużeniu o czas wstrzymania prac przez Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biziel.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy, ul. Kornela Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, lok. nr 018 - niski parter.
Cena SIWZ - 5 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Kornela Ujejskiego 75 w Bydgoszczy w Kancelarii Szpitala, lok. nr 46A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Inwestycja realizowana w ramach Projektu pn. Zakup aparatury i urządzeń medycznych dla wybranych Klinik i Zakładów Szpitala wraz z dostosowaniem pomieszczeń w celu podniesienia jakości świadczonych usług medycznych. Nr Projektu: RPKP.03.02.00-04-014/14. Umowa z dnia 04.11.2014 Nr WP-II-W.433.3.35.2014. 2. Numer sprawy - NZZ/11/D/15. 3. Miejsce i termin otwarcia ofert: Siedziba zamawiającego przy ul. Kornela Ujejskiego 75 w Bydgoszczy w Sali Narad - niski parter w dniu 03.03.2015 r. o godzinie 13:30. 4. Godziny urzędowania: od poniedziałku - piątku w dni robocze w godzinach 7:30 - 15:00. 5. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami: - Cezary Kobziakowski - Dział Administracyjno-Techniczny - nr tel. 52/36-55-500, - Przemysław Ściesiński - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - nr tel. 52/36-55-495, - nr faks - 52/36-55-752. 6. Adres e-mail: przetargi@biziel.pl. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 9. Udostępnienie oraz cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 9.1.SIWZ jest dostępna w formie pisemnej i elektronicznej od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, co najmniej do dnia składania ofert włącznie. 9.2.Formę pisemną SIWZ po złożeniu pisemnego wniosku (osobiście lub faksem) można odebrać w siedzibie Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, lok. Nr 018 - niski parter, w godzinach 9.00 -14.30 od poniedziałku do piątku w dni robocze po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w kasie Szpitala (Kasa czynna od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach: 8:00 - 10:30, 12:30-14:30). Zapłata w formie gotówki. SIWZ na żądanie może zostać przesłana pocztą lub firmą kurierską za pobraniem + koszty przesyłki które ponosi Wykonawca. 9.3.SIWZ na wniosek zostanie przekazana w terminie do 5 dni licząc od dnia otrzymania wniosku. 9.4.Cena 1 egzemplarza kopii SIWZ wynosi 5 zł brutto, płatne gotówką lub za pobraniem. 9.5. SIWZ nieodpłatnie można pobrać w wersji elektronicznej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego - www.biziel.pl. 10.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna, że warunki są spełnione jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie i dokumenty wyszczególnione w Sekcji III.4.1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniu i dokumentach. Z treści dokumentów i oświadczenia musi jednoznacznie wynikać, iż wymagane warunki Wykonawca spełnił. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie oceniał łączne spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu. 11.Uwaga: Wartości podane w dokumentach w walutach obcych będą przeliczane według tabeli A kursów średnich walut obcych ogłoszonych przez Narodowy Bank Polski w dniu, w którym nastąpiła publikacja ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych ( dotyczy kwot określonych w dokumentach potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu ). Informacja o w/w kursach dostępna min. na stronie internetowej: www.nbp.pl. W przypadku gdy Narodowy Bank Polski nie będzie ogłaszał wyżej wymienionych kursów średnich w dniu, w którym nastąpiła publikacja ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Zamawiający w takiej sytuacji, będzie dokonywał przeliczeń według tabeli A kursów średnich walut obcych opublikowanych ostatniego dnia publikacji, przed terminem opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wartości przeliczenie będą z dokładnością do czterech miejsc po przecinku. 12. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 13. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. Zamawiający wówczas będzie mógł unieważnić postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych. 14. Zaliczki - nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 15. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 16. Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 17.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 18.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45215140-0, 45200000-9, 45260000-7, 45262000-1, 45262350-9, 45261000-4, 45262500-6, 45300000-0, 45320000-6, 45321000-3, 45400000-1, 45410000-4, 45430000-0, 45420000-7, 45421100-5, 45432000-4, 45432110-8, 45440000-3, 45442000-7, 45442100-8, 45421000-4, 45421146-9, 45330000-9, 45331100-7, 45310000-3, 45311000-0, 45317000-2, 45314310-7, 45421141-4, 45331000-6, 45331200-8, 45332000-3. 45431000-7, 45230000-8, 45231000-5, 45231400-9. 19.Termin wykonania zamówienia: 19.1. Przedmiot zamówienia musi być wykonany w terminie do 75 dni od zawarcia umowy. 19.2. Zamawiający informuje, że na łączny termin wykonania zamówienia składają się następujące terminy wykonania poszczególnych etapów: 1)przekazanie Wykonawcy placu budowy - do 7 dni od daty podpisania umowy, 2)I etap - zakończenie realizacji w terminie - do 30 dni od daty przekazania Wykonawcy placu budowy, 3)II etap - zakończenie etapu w terminie - do 10 dni od dnia dostarczenia przez Zamawiającego Wykonawcy rysunków wykonawczych lub terminu określonego w pkt. 2 jako termin ukończenia etapu I w przypadku dostarczenia rysunków co najmniej 10 dni przed jego ukończeniem, 4)III etap - zakończenie etapu w terminie do 14 dni dostarczenia Wykonawcy przez Zamawiającego klatki Faradaya lub od terminu określonego w pkt. 3 jako termin zakończenia etapu II-go, w przypadku dostarczenia klatki przed zakończeniem II etapu, 5)IV etap - będący jednocześnie zakończeniem całości robót - do 14 dni od upływu terminu określonego w pkt. 4 jako zakończenia etapu III-go. Termin rozpoczęcia realizacji poszczególnych etapów przez Wykonawcę jest zależny od gotowości Zamawiającego do wykonania czynności, o których mowa powyżej i opisanych przy poszczególnych etapach. 19.3.Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Zamawiającego przy ul. Kornela Ujejskiego 75 w Bydgoszczy - zgodnie z dokumentacją przetargową. 20. Kryteria oceny ofert: - Cena - 95%. - Okres gwarancji - 5%. Sposób oceny: A) Cena - waga kryterium - 95%. Kryterium cena - wskaźnik C - obliczony będzie według wzoru: C = ( Cn / Cb ) x 95 [ % ]. Gdzie: Cn - cena brutto najtańszej oferty. Cb - cena brutto badanej oferty. B) Okres gwarancji - waga kryterium - 5%. Kryterium: okres gwarancji - wskaźnik G - obliczony będzie według wzoru: G = ( Gp / Gmax ) x 5 [ % ]. Gdzie: Gp - ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę. Gmax - maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium okres gwarancji. Gmax = 12 pkt. ( maksymalna ilość punktów do otrzymania ). W przypadku zaoferowania okresu gwarancji 48 miesięcy wykonawca otrzymuje 0 pkt. Opis oceniany w ramach kryterium okres gwarancji: - punktacja: Okres gwarancji: Dla - od powyżej 48 m-cy do 60 m-cy lub równy 60 m-cy. Za każdy dodatkowy miesiąc ponad wartość wymaganą ( 48 miesięcy ) zamawiający przyzna 1 pkt., tzn: - za dodatkowy 1 miesiąc - 1 pkt. - za dodatkowe 2 miesiące - 2 pkt. - za dodatkowe 3 miesiące - 3 pkt. - za dodatkowe 4 miesiące - 4 pkt. - za dodatkowe 5 miesięcy - 5 pkt. - za dodatkowe 6 miesięcy - 6 pkt. - za dodatkowe 7 miesięcy - 7 pkt. - za dodatkowe 8 miesięcy - 8 pkt. - za dodatkowe 9 miesięcy - 9 pkt. - za dodatkowe 10 miesięcy - 10 pkt. - za dodatkowe 11 miesięcy - 11 pkt. - za dodatkowe 12 miesięcy - 12 pkt. Uwaga: Okres gwarancji należy podać z dokładnością do jednego miesiąca. W przypadku podania okresu gwarancji z dokładnością większą niż jeden miesiąc zamawiający zaokrągli ilość punktów w dół. W przypadku zaoferowania okresu dłuższego niż 60 m-cy zamawiający przyzna 12 pkt. C) - Ocena oferty - wskaźnik O obliczony będzie według wzoru: O = C + G Gdzie: O - wskaźnik ocena oferty. C - wskaźnik cena. G - wskaźnik okres gwarancji. Uwaga: Wszystkie wyżej wymienione kryteria oceny ofert będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania, tj: Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest równa 5 lub więcej to będzie zaokrąglona w górę, jeżeli trzecia cyfra po przecinku będzie mniejsza niż 5 to będzie zaokrąglona w dół. 21.Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 16.02.2015 roku.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku do żywienia na okres 24 miesięcy
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy przy ul Kujawskiej 4
- Usługi instalacji i konserwacji urządzeń alarmowych i radiowych w województwie kujawsko-pomorskim oraz utrzymania infrastruktury sieci radiowej Państwowego Ratownictwa Medycznego
- DOSTAWA PLATFORM HEMODYNAMICZNYCH DO CIĄGŁEGO POMIARU PARAMETRÓW HEMODYNAMICZNYCH
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
- Sukcesywne dostawy ryb i przetworów rybnych
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Wymiana części stolarki okiennej w budynku nr 8 - I piętro (Centrum Zdrowia Psychicznego)
- Wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa wraz z montażem stacji ładowania pojazdów elektrycznych, budowę infrastruktury kablowej oraz kanałowej w Oddziałach Wojewódzkich NFZ
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.