eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłowaczówBezgotówkowe zakupy paliw płynnych i gazu (ON, Pb 95,LPG) oraz innych produktów do eksploatacji pojazdów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-02

Głowaczów: Bezgotówkowe zakupy paliw płynnych i gazu (ON, Pb 95,LPG) oraz innych produktów do eksploatacji pojazdów
Numer ogłoszenia: 344163 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Głowaczów , ul. Rynek 35, 26-903 Głowaczów, woj. mazowieckie, tel. 048 6231023, faks 048 6231217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowaczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowe zakupy paliw płynnych i gazu (ON, Pb 95,LPG) oraz innych produktów do eksploatacji pojazdów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw płynnych tj: oleju napędowego - ON, benzyny bezołowiowej - Pb 95, gazu - LPG oraz innych produktów do eksploatacji pojazdów będących w dyspozycji Urzędu Gminy w Głowaczowie, w okresie - całego roku 2009. Zakup paliw odbywał się będzie poprzez bezpośrednie tankowanie paliw do zbiorników pojazdów samochodowych lub kanistrów na stacji paliw. Tankowanie odbywać się będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego w stacjach paliwowych Wykonawcy, które winny być położone w odległości nie większej niż 4 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest umożliwić całodobową obsługę w zakresie tankowania samochodów w paliwa, a w szczególności pojazdów OSP biorące udział w akcjach gaśniczych oraz pojazdów przeznaczonych do odśnieżania dróg. Bezgotówkowy zakup odbywał się będzie na podstawie rejestrowanych transakcji zakupu dokonywanych w danym dniu na stacji paliw. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wykaz pojazdów i kierowców, którzy będą upoważnieni do bezgotówkowego zakupu paliw płynnych i potrzebnych produktów do eksploatacji pojazdów. Wykonawca zobowiązany jest do rejestrowania dokonanych transakcji sprzedaży na wykazach stanowiących załączniki nr 6 i 7 do niniejszej specyfikacji. Każda transakcja zakupu musi być potwierdzona podpisem stron: upoważnionego kierowcy tankującego pojazd i pracownika obsługi stacji paliw. Wykazy z dokonanych transakcji będą podstawą do wystawienia faktury. Zamówienie zostało podzielone na 2 grupy. Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę na całość zamówienia, które obejmuje produkty z grupy A i B. Produkty grupa A - dotyczą systematycznego tankowania pojazdów w paliwa i gaz: - olej napędowy - ON w ilości - 50.000 l - benzyna bezołowiowa - Pb 95 w ilości - 6.000 l - gaz - LPG w ilości - 6.700 l Zakup paliw będzie się odbywał w litrach rzeczywistych, bez przeliczania na temp. 15 C. Paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dn. 19 października 2005 r w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. Nr 216, poz. 1825) oraz odpowiadać Polskim Normom: Pb 95 - (PN-EN 228:2005); ON- (PN-EN 590:2005); LPG - (PN-C96008,EN 58P). Grupa B - dotyczy bezgotówkowego zakupu produktów służących do eksploatacji pojazdów: - płyn chłodniczy w ilości - 400 l, - olej silnikowy w ilości - 450 l, - płyn hamulcowy w ilości - 15 l, - smar stały ŁT 43 w ilości - 60 kg, - płyn do spryskiwania szyb w ilości - 160 l - płyn do mycia samochodów (szampon) w ilości - 30 l w opakowaniach po 1 l - środek do odmrażania szyb samochodowych w aerozolu opakowaniach po 500 ml - 27 szt - woda destylowana w ilości - 30 l w pojemnikach po 1 l - 30 szt, - dodatek UNIKAT + w opakowaniach o poj. 50 ml - 70 szt, - odświeżacze powietrza (żel zapachowy) - 50 szt. Produkty grupy B powinny posiadać następujące parametry jakościowe: - płyn chłodniczy: temperatura zamarzania nie niższa niż (- 35°C), - olej silnikowy: lepkość 15 W/40 wg normy PCN 2710 19 81 00 - płyn hamulcowy: odpowiadający wymogom normy PN-C-40005 - smar stały ŁT-43: zgodny z normą PN - 72/C/96134 - płyn do spryskiwania szyb: temperatura zamarzania powyżej (-22°C), - płyn do mycia samochodów (szampon) - przyjazny dla środowiska. Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca gwarantuje dobrą jakość paliw oraz produktów eksploatacyjnych, które winny odpowiadać Polskim Normom lub normom Unii Europejskiej. W razie stwierdzenia wad jakościowych produktów, Zamawiający zgłosi niezwłocznie reklamację do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w ciągu 1 dnia i zawiadomić Zamawiającego o jej uznaniu lub odrzuceniu. Nieudzielenie odpowiedzi na zgłoszoną reklamację uważane będzie przez Zamawiającego za uznanie reklamacji przez Wykonawcę. Załatwienie reklamacji następować będzie poprzez wymianę produktu wadliwego na wolny od wad, na koszt Wykonawcy, w ciągu 1dnia od daty uznania reklamacji. Rozliczenie za dokonane transakcje będzie się odbywać w okresach miesięcznych, wobec czego Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia miesięcznych wykazów pobranych produktów wg załączonych druków Zamawiającego, załącznik nr 6 i 7: - załącznik Nr 6 -Wykaz pobranych poszczególnych paliw płynnych: benzyny bezołowiowej Pb 95, oleju opałowego ON i gazu LPG, - załącznik Nr 7-Wykaz zakupionych produktów do eksploatacji pojazdów. Wykazy muszą być sporządzane na bieżąco, w momencie wydania danego artykułu oraz obowiązkowo muszą być podpisane przez upoważnioną osobę Zamawiającego, a także pracownika obsługującego stację paliw. Powyższe -Wykazy- Wykonawca obowiązkowo załącza do faktury..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.34.10.0 - Olej napędowy 91.32.10.0 - Benzyna bezołowiowa 91.22.00.0 - Propan i butan 24.96.10.00 - Płyny chłodnicze 92.11.10.0 - Oleje silnikowe 92.11.65.0 - Płyny hamulcowe 24.95.11.00 - Smary .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca musi przedłożyć: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami i energią - zgodnie z obowiązującą ustawą - Prawo energetyczne. Na potwierdzenie spełnienia wymaganych wszystkich warunków, Wykonawca składa oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy Pzp. Na potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu Wykonawca składa oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą:, na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę w ofercie, których załączenie jest wymagane przez Zamawiającego zgodnie z pkt 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, musi złożyć wraz z ofertą wypełnioną na formularzu Zamawiającego -Oferta Przetargowa - zał. 1 SIWZ, następujące dokumenty, oświadczenia, zaświadczenia i informacje: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami i energią - zgodnie z obowiązującą ustawą - Prawo energetyczne. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Pzp - zał. nr 2 SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - zał. nr 3 SIWZ. 5. Wypełniony kosztorys ofertowy - zał nr 4 SIWZ. 6. Parafowany wzór umowy - zał. nr 5 SIWZ. 7.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Oferta przedstawiona przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie (art. 23 ustawy), będzie musiała spełnić następujące wymagania: - Jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarciu umowy, - Dokumenty i informacje wymienione w punkcie 1; 3 i 4. składa każdy partner konsorcjum, natomiast pozostałe dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia muszą być złożone jako wspólne. - Oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. - Przed podpisaniem umowy Zamawiający żąda przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców. - Wszyscy partnerzy będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. - Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 - składa odpowiedni dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Forma składania dokumentów: Wymagane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej przez Wykonawcę -za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glowaczow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Głowaczów, 26-903 Głowaczów, ul. Rynek 35, pokój Nr 12..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Głowaczów, 26-903 Głowaczów, ul. Rynek 35, pokój nr 17 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.