Ogłoszenie z dnia 2016-11-16
Ogłoszenie nr 344240 - 2016 z dnia 2016-11-16 r.
Wodzisław Śląski: prace remontowe w budynku Sądu Rejonowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Wałowej 39 na podstawie przedmiarów , w zakresie wydanych Decyzji nakazowych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Wodzisławiu Śląskim, krajowy numer identyfikacyjny
32221200000, ul.
ul. Sądowa
3,
44300
Wodzisław Śląski, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 459 14 71, faks
32 459 14 73, e-mail
finanse@wodzislaw.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: sąd
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
prace remontowe w budynku Sądu Rejonowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Wałowej 39 na podstawie przedmiarów , w zakresie wydanych Decyzji nakazowych.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Branża budowlana: Zabezpieczyć stalową blachą drewniane elementy konstrukcyjne dachu sąsiadujące z przewodem dymowym w odległości nie mniejszej niż 15 cm, Naprawić widoczne pęknięcia na przewodzie dymowym, Zamontować czujniki tlenku węgla, Wykonać wentylację w pomieszczeniu aneksu kuchennego na I piętrze budynku, Wydzielić pomieszczenia izolacyjne toalecie na I piętrze oraz na parterze budynku, Wykonać ścianki działowe w pomieszczeniach na parterze budynku, Prace tynkarskie i malarskie na parterze i I piętrze oraz klatce schodowej i toaletach, Położenie wykładzin, Wymiana drzwi, Branża elektryczna: Dostosować instalację elektryczną na parterze budynku do potrzeb podziału pokojów biurowych, wraz z galanterią elektryczną (kontakty, wyłączniki) Instalacja opraw oświetleniowych parter I piętro - korytarz, toalety, Wykonać instalację przeciwpożarową wraz z wyłącznikiem prądu, Wykonać instalację oświetlenia ewakuacyjnego, Dostosowanie instalacji niskoprądowej do potrzeb podziału pokojów na parterze budynku - przeniesienie z II piętra.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
W związku z koniecznością wykonania decyzji nakazowej Państwowej Inspekcji Pracy z dnia 19.09.2016 r. Komendy Powiatowej Straży Pożarnej z dnia 18.10.2016 r. , Kominiarskiej z dnia 17.10.2016 r.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT55600.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 68388 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust 1 pkt 3
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Ze względu na sytuację nie wynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego tj. Czynności kontrolnych przeprowadzonych przez Państwową Inspekcję Pracy , Powiatową Komendę Straży Pożarnej, Państwowy Nadzór Budowlany, Kominiarza,(na podstawie anonimów skierowanych do wymienionych jednostek) skutkujących wydaniem Decyzji nakazowych
Państwowej Inspekcji Pracy z dnia 19.09.2016 r. Komendy Powiatowej Straży Pożarnej z dnia 18.10.2016 r. , Kominiarskiej z dnia 17.10.2016 r. wymagane stało się natychmiastowe wykonanie zamówienia. Zamawiający dokonał wyboru trybu z uwagi na brak możliwości zachowania terminów właściwych dla innych trybów udzielenia zamówienia a koniecznością wykonania prac określonych w Decyzjach do końca bieżącego roku.
INNE PRZETARGI Z WODZISŁAWIA ŚLĄSKIEGO
- Zakup różnego sprzętu komputerowego
- Wykonanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania inwestycyjnego "Budowa Drogi Głównej Południowej"
- Budowa drogi dojazdowej z modernizacją wodociągu na potrzeby ppoż w WSCP im. dr. Alojzego Pawelca w Wodzisławiu Śląskim wraz z budową nowoczesnego parkingu z systemem poboru opłat
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.