Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-20
Białystok: Przeprowadzenie kompleksowej konserwacji i napraw urządzeń systemów alarmowych, nr sprawy 4/PO/2014
Numer ogłoszenia: 34429 - 2014; data zamieszczenia: 20.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O ZAMÓWIENIU NA PODWYKONAWSTWO - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY/ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY DO ZAWARCIA UMOWY O PODWYKONAWSTWO
I.1) NAZWA I ADRES: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku , ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 749 88 13, faks 85 749 88 36.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ: Inny: wojsko.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA / PRZEDMIOT UMOWY O PODWYKONAWSTWO
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo: Przeprowadzenie kompleksowej konserwacji i napraw urządzeń systemów alarmowych, nr sprawy 4/PO/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia / określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu umowy o podwykonawstwo: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na przeprowadzeniu konserwacji, przeglądów technicznych i napraw systemów sygnalizacji włamania i napadu, systemów kontroli dostępu, systemów telewizji przemysłowej oraz autonomicznych systemów sygnalizacji pożaru w obiektach wojskowych w celu utrzymania wymienionych systemów w stałej sprawności. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części zamówienia podwykonawcy.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 50.60.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji materiałów dla bezpieczeństwa i obrony 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych .
II.1.7) dopuszcza się złożenie oferty częściowej :nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zaproszony do złożenia oferty zobowiązany będzie do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł. 2) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Białystok nr konta 61 1010 1049 0050 7613 9120 2000 z dopiskiem: wadium w post. nr 4/PO/2014 na Przeprowadzenie kompleksowej konserwacji i napraw urządzeń systemów alarmowych 2. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem
III.2) ZALICZKI
III.3) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU
- przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
Wykonawca, składający wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winien przedstawić dokumenty określone szczegółowo w Sekcji III.3.2 oraz III.3.5
III.3.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.2) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia: - ważnej koncesji wydanej przez właściwe ministerstwo na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia, realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, podstawa prawna art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.) Ww. koncesję powinien posiadać każdy podmiot biorący udział w postępowaniu
III.3.3) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia powyższego warunku wiedzy i doświadczenia, Wykonawca wykaże co najmniej jedną usługę w zakresie konserwacji systemu alarmowego klasy SA4, wykonaną w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (zgodnie z załącznikiem nr 5 do wniosku) oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.5) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) min. 2 osób biorących udział w realizacji zamówienia, z których każda posiada: - licencję pracownika zabezpieczenia technicznego lub wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji; - świadectwo ukończenia kursu w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA3 oraz SA4 - poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli min. ZASTRZEŻONE, w tym wykazać min. 1 osobę posiadającą: - licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia technicznego lub wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji; - świadectwo ukończenia kursu w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA3 oraz SA4; - poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli min. ZASTRZEŻONE; 2) min. 1 osoby posiadającej poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli min. POUFNE celem przetwarzania informacji niejawnych o adekwatnej klauzuli tajności. (zgodnie z załącznikiem nr 4 do wniosku)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE NALEŻY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz w art. 131d i 131g ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 131e ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego, o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
III.4.5) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.5.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
- 1 - Cena - 80
- 2 - Cena naprawy awaryjnej - 20
III.4.5.2)
III.4.6) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 oraz art. 131a ust. 1 ustawy, jeżeli przedłoży następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wyszczególnione w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. (zał. nr 1 do wniosku); oraz: b) potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje: W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia: - ważnej koncesji wydanej przez właściwe ministerstwo na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia, realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, podstawa prawna art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.) Ww. koncesję powinien posiadać każdy podmiot biorący udział w postępowaniu; c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia osób biorących udział w realizacji zamówienia: - min. 2 osób biorących udział w realizacji zamówienia, z których każda posiada: - licencję pracownika zabezpieczenia technicznego lub wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji; - świadectwo ukończenia kursu w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA3 oraz SA4 - poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli min. ZASTRZEŻONE, w tym wykazać min. 1 osobę posiadającą: - licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia technicznego lub wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji; - świadectwo ukończenia kursu w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA3 oraz SA4; - poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli min. ZASTRZEŻONE; - min. 1 osoby posiadającej poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli min. POUFNE celem przetwarzania informacji niejawnych o adekwatnej klauzuli tajności. Wykaz osób należy przedstawić wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do wniosku. d) Wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W celu potwierdzenia powyższego warunku, Wykonawca wykaże co najmniej jedną usługę w zakresie konserwacji systemu alarmowego klasy SA4, wykonaną w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz usług należy przedstawić wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do wniosku. 2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczenia należy przedłożyć dokumenty: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (zał. nr 2 do wniosku); b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo oświadczenie o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (zał. nr 3 do wniosku); h) aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego, gwarantującego zdolność do ochrony informacji niejawnych, o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ważnego świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego minimum III stopnia o klauzuli POUFNE. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego minimum III stopnia o klauzuli POUFNE powinien posiadać każdy członek. Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą zobowiązane są przedstawić poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli min. POUFNE 4. Z treści złożonych do oferty dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. 5. Ocena spełniania przez wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonych dokumentów i oświadczeń. 6. W przypadku podpisania dokumentu bądź oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) należy dołączyć pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego - oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię dokumentu. 7. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia, składane przez Wykonawcę na skutek wezwania Zamawiającego, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, muszą być złożone w formie pisemnej. Mogą one być przez wykonawcę przesłane najpierw faksem lub drogą elektroniczną i następnie niezwłocznie potwierdzone w formie pisemnej (pismo powinno być nadane w tej samej dacie co faks lub mail). Zamawiający uzna dokumenty i oświadczenia za złożone w wyznaczonym terminie, jeżeli ich treść w formie pisemnej dotrze do Zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 6.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
Wybór wykonawców będzie wyglądał następująco: W celu wyłonienia Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do złożenia ofert, za każdą dodatkowo wykazaną usługę konserwacji systemu alarmowego klasy SA4, Zamawiający przyzna Wykonawcy 1 punkt (ponad minimalne warunki do spełnienia). Zamawiający przyzna punkty tylko i wyłącznie za doświadczenie Wykonawcy. Zamawiający zaprosi do złożenia ofert Wykonawców, którzy uzyskali najwyższą liczbę punktów. W przypadku uzyskania takiej samej liczby punktów, Zamawiający zaprosi tego Wykonawcę, który w Wykazie osób wykaże największą liczbę osób przewidzianych do realizacji usługi, posiadających kwalifikacje wymienione w Sekcji III.3.5)
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia zakresu usługi (np. w zakresie ilości konserwacji, przeglądów technicznych, naprawy systemów alarmowych lub inne) w przypadku zaistnienia okoliczności ekonomicznych lub prawnych bądź zmian organizacyjnych struktur Użytkownika, b) Zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy o wartość zwiększonego lub zmniejszonego zakresu usługi. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem zakresu i wartości przewidzianych w umowie. c) Zmiany pracowników realizujących przedmiot zamówienia. Nowy pracownik musi posiadać uprawnienia, jak określono w załączniku do umowy i należy załączyć kopie dokumentów (poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) potwierdzające te uprawnienia z uwzględnieniem obowiązujących na dzień wprowadzenia pracownika na obiekt, przepisów prawnych. d) Zamawiający dopuszcza zmiany podyktowane zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki VAT. Wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa
IV.5) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.5.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.25wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Kawaleryjska 70, Kancelaria Jawna (budynek nr 43), 15-601 Białystok.
IV.5.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2014 godzina 09:00, miejsce: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Kawaleryjska 70, , 15-601 Białystok. Obowiązuje system przepustek wydawanych przy wejściu..
IV.5.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.5.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający na stronie internetowej www.25wog.wp.mil.pl zamieścił formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz wzory oświadczeń.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa i montaż klimatyzacji w budynku WFOŚiGW w Białymstoku
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu planowania i realizacji procesu dydaktycznego uwzględniającego zagadnienia zielonej transformacji
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów na potrzeby PZDW w Białymstoku w 2025 r. z podziałem na 2 zadania.
- Dostawa stanowisk dydaktycznych na potrzeby Laboratorium Odnawialne źródła energii, wytwarzanie energii elektrycznej Wydziału Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.19.2025
- Wykonanie przeglądów i oczyszczenie separatorów i osadników zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich, zarządzanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z podziałem na 2 zadania.
- Naprawy oraz bieżąca konserwacja alejek w parkach i na skwerach w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont fontanny miejskiej zlokalizowanej na Placu Piłsudskiego w Piasecznie
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Usługa polegająca na konserwacji, przeglądach i oczyszczaniu agregatów wody lodowej, klima konwektorów, central klimatyzacyjno - wentylacyjnych oraz kratek wentylacyjnych
- Usługa przeglądu urządzeń instalacji wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej i nagrzewnic w poddziale na dwie części
- Przeprowadzenie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego 81 obiektów i pięcioletniej kontroli 168 budynków, obiektów będących w zasobach Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego w Olsztynie.
- Serwis i konserwacja central wentylacyjnych, klimatyzacji oraz urządzeń chłodniczych w obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.