eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokPrzeprowadzenie kompleksowej konserwacji i napraw urządzeń systemów alarmowych, nr sprawy 4/PO/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-20

Białystok: Przeprowadzenie kompleksowej konserwacji i napraw urządzeń systemów alarmowych, nr sprawy 4/PO/2014
Numer ogłoszenia: 34429 - 2014; data zamieszczenia: 20.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O ZAMÓWIENIU NA PODWYKONAWSTWO - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY/ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY DO ZAWARCIA UMOWY O PODWYKONAWSTWO

I.1) NAZWA I ADRES: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku , ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 749 88 13, faks 85 749 88 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ: Inny: wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA / PRZEDMIOT UMOWY O PODWYKONAWSTWO

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo: Przeprowadzenie kompleksowej konserwacji i napraw urządzeń systemów alarmowych, nr sprawy 4/PO/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia / określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu umowy o podwykonawstwo: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na przeprowadzeniu konserwacji, przeglądów technicznych i napraw systemów sygnalizacji włamania i napadu, systemów kontroli dostępu, systemów telewizji przemysłowej oraz autonomicznych systemów sygnalizacji pożaru w obiektach wojskowych w celu utrzymania wymienionych systemów w stałej sprawności. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części zamówienia podwykonawcy.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 50.60.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji materiałów dla bezpieczeństwa i obrony 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych .

II.1.7) dopuszcza się złożenie oferty częściowej :nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zaproszony do złożenia oferty zobowiązany będzie do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł. 2) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Białystok nr konta 61 1010 1049 0050 7613 9120 2000 z dopiskiem: wadium w post. nr 4/PO/2014 na Przeprowadzenie kompleksowej konserwacji i napraw urządzeń systemów alarmowych 2. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem

III.2) ZALICZKI

III.3) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU

  • przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
    Wykonawca, składający wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winien przedstawić dokumenty określone szczegółowo w Sekcji III.3.2 oraz III.3.5

III.3.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.2) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia: - ważnej koncesji wydanej przez właściwe ministerstwo na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia, realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, podstawa prawna art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.) Ww. koncesję powinien posiadać każdy podmiot biorący udział w postępowaniu

  • III.3.3) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia powyższego warunku wiedzy i doświadczenia, Wykonawca wykaże co najmniej jedną usługę w zakresie konserwacji systemu alarmowego klasy SA4, wykonaną w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (zgodnie z załącznikiem nr 5 do wniosku) oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.5) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) min. 2 osób biorących udział w realizacji zamówienia, z których każda posiada: - licencję pracownika zabezpieczenia technicznego lub wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji; - świadectwo ukończenia kursu w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA3 oraz SA4 - poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli min. ZASTRZEŻONE, w tym wykazać min. 1 osobę posiadającą: - licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia technicznego lub wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji; - świadectwo ukończenia kursu w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA3 oraz SA4; - poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli min. ZASTRZEŻONE; 2) min. 1 osoby posiadającej poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli min. POUFNE celem przetwarzania informacji niejawnych o adekwatnej klauzuli tajności. (zgodnie z załącznikiem nr 4 do wniosku)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE NALEŻY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz w art. 131d i 131g ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 131e ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego, o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • III.4.5) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.5.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  • III.4.5.2)

    • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

    III.4.6) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 oraz art. 131a ust. 1 ustawy, jeżeli przedłoży następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wyszczególnione w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. (zał. nr 1 do wniosku); oraz: b) potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje: W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia: - ważnej koncesji wydanej przez właściwe ministerstwo na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia, realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, podstawa prawna art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.) Ww. koncesję powinien posiadać każdy podmiot biorący udział w postępowaniu; c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia osób biorących udział w realizacji zamówienia: - min. 2 osób biorących udział w realizacji zamówienia, z których każda posiada: - licencję pracownika zabezpieczenia technicznego lub wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji; - świadectwo ukończenia kursu w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA3 oraz SA4 - poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli min. ZASTRZEŻONE, w tym wykazać min. 1 osobę posiadającą: - licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia technicznego lub wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji; - świadectwo ukończenia kursu w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA3 oraz SA4; - poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli min. ZASTRZEŻONE; - min. 1 osoby posiadającej poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli min. POUFNE celem przetwarzania informacji niejawnych o adekwatnej klauzuli tajności. Wykaz osób należy przedstawić wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do wniosku. d) Wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W celu potwierdzenia powyższego warunku, Wykonawca wykaże co najmniej jedną usługę w zakresie konserwacji systemu alarmowego klasy SA4, wykonaną w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz usług należy przedstawić wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do wniosku. 2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczenia należy przedłożyć dokumenty: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (zał. nr 2 do wniosku); b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo oświadczenie o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (zał. nr 3 do wniosku); h) aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego, gwarantującego zdolność do ochrony informacji niejawnych, o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ważnego świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego minimum III stopnia o klauzuli POUFNE. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego minimum III stopnia o klauzuli POUFNE powinien posiadać każdy członek. Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą zobowiązane są przedstawić poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli min. POUFNE 4. Z treści złożonych do oferty dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. 5. Ocena spełniania przez wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonych dokumentów i oświadczeń. 6. W przypadku podpisania dokumentu bądź oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) należy dołączyć pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego - oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię dokumentu. 7. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia, składane przez Wykonawcę na skutek wezwania Zamawiającego, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, muszą być złożone w formie pisemnej. Mogą one być przez wykonawcę przesłane najpierw faksem lub drogą elektroniczną i następnie niezwłocznie potwierdzone w formie pisemnej (pismo powinno być nadane w tej samej dacie co faks lub mail). Zamawiający uzna dokumenty i oświadczenia za złożone w wyznaczonym terminie, jeżeli ich treść w formie pisemnej dotrze do Zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

    IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 6.

    Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

    Wybór wykonawców będzie wyglądał następująco: W celu wyłonienia Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do złożenia ofert, za każdą dodatkowo wykazaną usługę konserwacji systemu alarmowego klasy SA4, Zamawiający przyzna Wykonawcy 1 punkt (ponad minimalne warunki do spełnienia). Zamawiający przyzna punkty tylko i wyłącznie za doświadczenie Wykonawcy. Zamawiający zaprosi do złożenia ofert Wykonawców, którzy uzyskali najwyższą liczbę punktów. W przypadku uzyskania takiej samej liczby punktów, Zamawiający zaprosi tego Wykonawcę, który w Wykazie osób wykaże największą liczbę osób przewidzianych do realizacji usługi, posiadających kwalifikacje wymienione w Sekcji III.3.5)

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 80
    • 2 - Cena naprawy awaryjnej - 20

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia zakresu usługi (np. w zakresie ilości konserwacji, przeglądów technicznych, naprawy systemów alarmowych lub inne) w przypadku zaistnienia okoliczności ekonomicznych lub prawnych bądź zmian organizacyjnych struktur Użytkownika, b) Zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy o wartość zwiększonego lub zmniejszonego zakresu usługi. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem zakresu i wartości przewidzianych w umowie. c) Zmiany pracowników realizujących przedmiot zamówienia. Nowy pracownik musi posiadać uprawnienia, jak określono w załączniku do umowy i należy załączyć kopie dokumentów (poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) potwierdzające te uprawnienia z uwzględnieniem obowiązujących na dzień wprowadzenia pracownika na obiekt, przepisów prawnych. d) Zamawiający dopuszcza zmiany podyktowane zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki VAT. Wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa

    IV.5) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.5.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.25wog.wp.mil.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Kawaleryjska 70, Kancelaria Jawna (budynek nr 43), 15-601 Białystok.

    IV.5.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2014 godzina 09:00, miejsce: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Kawaleryjska 70, , 15-601 Białystok. Obowiązuje system przepustek wydawanych przy wejściu..

    IV.5.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.5.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający na stronie internetowej www.25wog.wp.mil.pl zamieścił formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz wzory oświadczeń.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.