Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-16
Margonin: USŁUGA DOWOZU I ODWOZU DZIECI I MŁODZIEŻY DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH, DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST GMINA MARGONIN - W ROKU 2016.
Numer ogłoszenia: 344318 - 2015; data zamieszczenia: 16.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Margonin , ul. Kościuszki 13, 64-830 Margonin, woj. wielkopolskie, tel. 067 2846068, faks (067) 284 72 73.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.margonin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA DOWOZU I ODWOZU DZIECI I MŁODZIEŻY DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH, DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST GMINA MARGONIN - W ROKU 2016..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu, odwozu dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie gminy Margonin w ramach komunikacji regularnej (zakup biletów miesięcznych). Zamówienie obejmuje przewóz uczniów (dowóz i odwóz do miejsca zamieszkania) w ramach utworzonych przez Wykonawcę liniach regularnych, z pierwszeństwem przejazdu uczniów z biletem miesięcznym (w cenach ustalonych w niniejszym postępowaniu). Trasy oraz harmonogramy przewozów uczniów do poszczególnych jednostek oświatowych: I. Szkoła Podstawowa w Lipinach: 1. Trasa: Czesławice - Lipiny - 3 km Lipiny - Czesławice - 3 km Łącznie: 52 uczniów 2. Trasa: Grabowo - Lipiny - 5 km Lipiny - Grabowo - 5 km Łącznie: 2 uczniów 3. Trasa: Buszewo - Lipiny - 4 km Lipiny - Buszewo - 4 km Łącznie : 1 uczeń Podsumowanie: Razem uczniów: 55 Razem liczba km: 24 km II. Szkoła Podstawowa w Radwankach 1. Trasa: Pietronki - Adolfowo- Studźce - Adolfowo Stare - Radwanki - Podstolice - Radwanki - 15 km Wyjazd z Chodzieży godzina: 7:45 Autobus na miejscu: do godziny 8:30 Trasa: Radwanki - Podstolice - Radwanki - Studźce - Adolfowo Stare - Adolfowo - Pietronki - 15 km Wyjazd spod szkoły - godzina 14:05 Podsumowanie: Liczba przewożonych dzieci: Pietronki - 22 Adolfowo - 34 Studźce - 28 Podstolice - 25 Razem uczniów: 109 Razem liczba km: 30 km III. Zespół Szkół w Margoninie ( gimnazjum + szkoła podstawowa) Zbyszewice 33 Bugaj 8 Lipiniec 7 Próchnowo 49 Lipiny 27 Lipiny Wybudowanie 1 Czesławice 11 Adolfowo 6 Dębiniec 1 Radwanki 11 Kowalewo 11 Klaudia 8 Buszewo 1 Studźce 13 Klotyldzin 14 Konary 1 Młynary 4 Żoń 5 Tereska 1 Sułaszewo 10 Marcinek 2 Sypniewo 6 Lipiny do: Wągrowiec 1 Margońska Wieś 36 Karolinka 7 6:30 - 7:20 Margonin - Dziewoklucz (Abisynia) - Klaudia - Zbyszewice - Sułaszewo - Margonin (29 km) 6:40 - 7:10 Margonin - Marcinek - Młynary - Margonin (8 km) 6;55 - 7:00 Margonin - Młynary - Margonin (autobus liniowy) 6:55 - 7:45 Margonin - Margońska Wieś - Kowalewo - Tereska - Lipiny Osady - Konary - Lipiny - Lipiniec - Karolinka - Margońska Wieś (mostek) - Margonin (32 km) 7:10 - 7:50 Margonin - Zbyszewice (Psia Aleja) - Żoń - Oporzyn - Bugaj - Tereska - Margonin (30 km) 7:25 - 7:55 Margonin - Sypniewo - Klotyldzin - Margonin (15 km) 7:50 - 8:45 Margonin - Sułaszewo - Zbyszewice - Abisynia - Klaudia - Zbyszewice - Żoń - Zbyszewice - Próchnowo - Margonin (30 km) 7:15 - 7:50 Margonin - Buszewo - Czesławice - Lipiny - Kowalewo - Margońska Wieś - Margonin (liniowy autobus) (13 km) 7:15 Lipiny - Margonin (liniowy autobus) (6 km) 6:35 Pietronki - Adolfowo - Studźce - Adolfowo - Margonin (liniowy autobus) (16 km) 12:30 - 13:25 Margonin - Próchnowo -Tereska - Zbyszewice - Abisynia - Klaudia - Aleje - Żoń - Sułaszewo - Margonin (27 km) 13:35 - 14:35 Margonin (Przedszkole) - Sułaszewo - Próchnowo -Zbyszewice - Abisynia - Klaudia - Aleje - Zbyszewice - Żoń - Zbyszewice - Margonin (27 km) 13:35 - 14:00 Margonin (Przedszkole) - Margońska Wieś - Karolinka - Lipiniec - Margonin (15 km) 13.35 - 14.20 Margonin (Przedszkole) - Kowalewo - Lipiny - Czesławice - Buszewo - Margonin (23 km) 13:35 - 14:00 Margonin (Przedszkole) - Próchnowo - Tereska - Margonin (16 km) 13:40 Margonin - Adolfowo - Radwanki (z przystanku PKS) (14 km) 14:05 - 14:25 Margonin - Klotyldzin - Sypniewo - Margonin (14 km) 14:25 - 15:15 Margonin - Margońska Wieś - Kowalewo - Tereska - Lipiny Osady - Konary - Lipiny - Czesławice - Buszewo - Margonin (27 km) 14:25 - 14:50 Margonin - Młynary - Margońska Wieś - Lipiniec - Karolinka - Margońska Wieś - Margonin (16 km) 14:25 - 15;10 Margonin - Sułaszewo - Abisynia - Zbyszewice - Klaudia - Żoń - Oporzyn - Bugaj - Tereska - Próchnowo - Margonin (30 km) 14:55 - 15:15 Margonin - Marcinek - Margonin (8 km) 15:20 Margonin - Radwanki ( autobus linowy z przystanku PKS oraz sprzed szkoły) (7 km) 15:20 - 16:00 Margonin - Sułaszewo - Zbyszewice - Klaudia - Żoń - Oporzyn - Bugaj - Próchnowo - Margonin (28 km) 15:20 - 16:00 Margonin - Margońska Wieś -Karolinka - Lipiniec - Kowalewo - Lipiny - Czesławice - Buszewo - Margonin (33 km) 15:20 - 15:50 Margonin - Klotyldzin - Sypniewo - Margonin (14 km) 16:40 Margonin - Radwanki ( autobus liniowy z przystanku PKS) (7 km) Łączna liczba kilometrów: 491 Łączna liczba dzieci: 274 IV. Przedszkole Samorządowe w Margoninie Liczba dzieci uczęszczająca do Przedszkola Samorządowego w Margoninie: 1. Margońska Wieś - 6 2. Lipiniec - 2 3. Karolinka - 1 4. Zbyszewice - 2 5. Sypniewo - 1 6. Klotyldzin - 2 7. Kowalewo - 4 8. Marcinek - 1 9. Próchnowo- 2 10. Podstolice - 4 11. Adolfowo - 4 12. Studźce - 5 13. Pietronki - 4 Trasa - patrz pkt. III. Zespół Szkół w Margoninie ( gimnazjum + szkoła podstawowa) Dzieci z Przedszkola Samorządowego w Margoninie oddział Radwanki Przywozy 8:15 - Studźce, Adolfowo, Pietronki 8:25 - Podstolice Odwozy 14:05 - Podstolice 14:15 - Studźce, Adolfowo, Pietronki Dowóz i odwóz dzieci będzie odbywał się w ramach komunikacji regularnej (zakup biletów miesięcznych), we wszystkie dni nauki szkolnej tj. około 176 dni. Dane związane z ilością kilometrów i dowożonych uczniów są danymi szacunkowymi i mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstępstw od podanego harmonogramu przewozów z powodu zmiany planów lekcji, ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowanie dni wolnych. W przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na odpracowaniu zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy, przewoźnik zostaje powiadomiony przez zamawiającego za pośrednictwem dyrektorów danej placówki o zmianie terminu dowozu. Każdy uczeń musi mieć zapewnione miejsce siedzące. Miejsce dowozu i odwozu dzieci do szkół i przedszkoli Zamawiający ustala na: - bezpośrednio spod szkoły, przedszkoli. Ilość kupowanych biletów w okresie obowiązywania umowy może ulegać zmianie, z zastrzeżeniem, że zmiany w ilości uczniów objętych przewozami w liczbie do 15 nie skutkują zmianą w jednostkowej cenie biletów. Rozliczenia będą wykonywane w cyklu miesięcznym na podstawie zestawienia biletów miesięcznych. Imienna lista uczniów, do których zostaną zakupione bilety zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przez dyrektorów szkół przed rozpoczęciem każdego semestru. Wykonawca jest zobowiązany do punktualnego przestrzegania przedstawionego planu dowozu, a w wypadku awarii autobusu jest zobowiązany do podstawienia innego pojazdu..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje, że ewentualne zamówienia uzupełniające nie przekroczą więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające może być spowodowane m.in.: wykonaniem kursów dodatkowych związanych np. z koniecznością dowożenia większej liczby osób, czy zmianą organizacji zajęć szkolnych oraz uruchomieniu tras/kursów nie wskazanych wcześniej w zamówieniu, wyjazdy uczniów na zawody/konkursy, przewozy związane realizacją programu dydaktyczno-wychowawczego szkół.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5.000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych brutto 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BS Chodzież/ oddz. Margonin 81 8945 0002 1300 0101 2000 0060 z adnotacją wadium: - USŁUGA DOWOZU I ODWOZU DZIECI I MŁODZIEŻY DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH, DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST GMINA MARGONIN - W ROKU 2016. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w sposób przekazania: oryginał/y w odrębnej kopercie należy złożyć w pokoju nr 8. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BS Chodzież/ oddz. Margonin 81 8945 0002 1300 0101 2000 0060 z adnotacją wadium: - USŁUGA DOWOZU I ODWOZU DZIECI I MŁODZIEŻY DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH, DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST GMINA MARGONIN - W ROKU 2016. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 z późn. zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej - 5 usług w zakresie podobnym co przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 220.000,00 zł każda z usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenie lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie przedłożonego wykazu wg rozdziału VI pkt. C.2.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- opłacona polisa OC w wysokości 220.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie przedłożonej licencji wg rozdziału VI pkt. D.1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał. nr 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Zobowiązanie innego podmiotu (o ile dotyczy) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - czas podstawienia autobusu zastępczego w czasie awarii - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W trakcie trwania umowy zmawiający może dokonywać zmian trasy dowozu, ilości kilometrów, godzin kursowania, wielkości środków transportowych wg ceny przyjętej w ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.margonin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Margoninie
ul. Kościuszki 13
64-830 Margonin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Margoninie ul. Kościuszki 13 64-830 Margonin pokój- sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI MARGONIN
- Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Margoninie rok 2025
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Margoninie na rok 2025
- Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Margonin wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz innych dokumentów związanych z opracowaniem planu ogólnego gminy Margonin
więcej: przetargi MARGONIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie uprawnionych dzieci przedszkolnych i uczniów do Szkoły Podstawowej w Dubeninkach w okresie od 7 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. w formie zakupu biletów miesięcznych
- USŁUGI TRANSPORTOWE NA PRZEWÓZ DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ Z GMINY MIKSTAT W 2025 ROKU
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych
- "Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w Gminie Gaworzyce w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r."
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- Przewóz zawodników sekcji sportowych i uczestników przedsięwzięć kulturalnych minibusami i autobusami
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.