Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-01
Rzeszów: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie - Nr AG-3211/27/10
Numer ogłoszenia: 344325 - 2010; data zamieszczenia: 01.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie , ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8534097, faks 17 8534682.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcen.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie - Nr AG-3211/27/10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie. I część: 1. Zestaw komputerowy wraz z oprogramowaniem - 32 szt., 2. Monitor LCD 21.5 - 33 szt.; II część: 1. Notebook wraz z oprogramowaniem - 11 szt., 2. Komputer nr 1 - 1 szt., 3. Komputer nr 2 - 1 szt., 4. Monitor 22 - 1 szt., 5. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne + kabel USB 2.0 - 2 szt., 6. Projektor multimedialny + torba - 4 szt., 7. Switch 16 portowy - 2 szt., 8. Urządzenie Wireless LAN: Access Point - 2 szt., 9. Wskaźnik laserowy z funkcją prezentacji - 9 szt., 10. Zestaw głośników komputerowych - 7 szt., 11. Zestaw słuchawek komputerowych - 55 szt., 12. Switch Gigabit Ethernet-8 portów - 1 szt., 13. Komputer nr 3 - 1 szt., 14. Monitor LCD 19 - 1 szt., 15. Serwer plików NAS - 1 szt., 16. Drukarka - 2 szt., 17. Laptop 13,3 - 1 szt., 18. Mysz optyczna USB mini - 25 szt., 19. Pamięć SODIMM - 2 szt., 20. Drukarka kolorowa - 1 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.72.70 - Torby na komputery przenośne 38.65.21.00 - Projektory 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.72.30 - Pamięci 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 48.30.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania 32.34.21.00 - Słuchawki 32.34.24.12 - Głośniki .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust 1 ustawy p.z.p.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust 1 ustawy p.z.p.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust 1 ustawy p.z.p.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust 1 ustawy p.z.p.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust 1 ustawy p.z.p.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony druk Oferta- załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Upoważnienie do reprezentowania firmy (w przypadku gdy nie wynika ono z załączonych dokumentów) - załącznik Nr 2 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, których dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a. zmiany wynagrodzenia wykonawcy za wykonanie zamówienia, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT, b. zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia: - siły wyższej. Siła wyższa - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzemieniu; - innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę zmian postanowień umowy, strony umowy zobowiązane są do niezwłocznego, nie później niż 3 dni od zaistnienia wskazanych przyczyn poinformowania o tym fakcie drugą stronę i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z zawartą umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcen.pl/cms/przetargi.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, pokój nr 202..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, pokój nr 1 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Przebudowa budynku H w zakresie dostosowania do warunków ochrony P.Poż.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem wieszaków na ubrania wierzchnie do sal dydaktycznych
- Koszenie trawy przy elementach infrastruktury technicznej Strefy S1-3.
- Dostosowanie dla potrzeb osób niepełnosprawnych Urzędu Skarbowego w Strzyżowie przy ul. Daszyńskiego 6
- Wykonanie prac geodezyjnych część 4
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 893 Hoczew - Baligród - Cisna od km 36+173,74 do km 36+456,95 wraz z zabezpieczeniem osuwiska od km 36+200 do km 36+434 w m. Cisna
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego na potrzeby laboratoriów językowych dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Przychodni Rejonowej w Prochowicach
- "Bezpieczny cyfrowo powiat głubczycki" - dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach obszaru technicznego dla Starostwa i DPS w Klisinie zwiększających odporność na cyberataki w ramach projektu
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Gminie Izbica"
- Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa miejskiej sieci e-Szczytno
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.