Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-11-16
Ogłoszenie nr 344348 - 2016 z dnia 2016-11-16 r.
Warszawa: REKLAMA W PRASIE TEATRU MUZYCZNEGO ROMA.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny
27807200000, ul.
ul. Nowogrodzka
49,
00695
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
226 287 071, e-mail
, faks
226 217 233.
Adres strony internetowej (URL): http://www.teatrroma.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://www.teatrroma.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://www.teatrroma.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REKLAMA W PRASIE TEATRU MUZYCZNEGO ROMA.
Numer referencyjny: 12/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup powierzchni reklamowych w celu przeprowadzenia kampanii reklamowych dotyczących wszelkich działań Teatru Muzycznego ROMA. Kampania powinna mieć możliwie największy zasięg. Zamówienie składa się z 10 części (zadań): Zadanie nr 1 - Gazeta ogólnopolska, dodatek kulturalny ukazujący się w Warszawie, Zadanie nr 2 - Gazeta ogólnopolska lifestylowa, Zadanie nr 3 - Gazeta ogólnopolska, dodatek kulturalny bezpłatny ukazujący się w Warszawie, Zadanie nr 4 - Gazeta ogólnopolska tygodnik społeczno-polityczno- kulturalny, Zadanie nr 5 - Gazeta ogólnopolska, dziennik, Zadanie nr 6 - Gazeta ogólnopolska, tygodnik kulturalny, Zadanie nr 7 - Wkładka 8 stronicowa w pełnym kolorze, Zadanie nr 8 - Insert płyty CD w tekturkowej kopercie, Zadanie nr 9 - Gazeta specjalnie dedykowana wydarzeniu, 8 stronicowa w pełnym kolorze do gazety bezpłatnej, Zadanie nr 10 - Nakładka 4 stronicowa w pełnym kolorze do gazety bezpłatnej.
II.5) Główny kod CPV: 79.34.10.00 - Usługi reklamowe
Dodatkowe kody CPV:22462000-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 Ustawy w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. 2. Zamówienia uzupełniające będą polegały na zamówieniu i emisji reklam prasowych, wkładek oraz innych materiałów reklamowych prasowych i zostaną udzielone w przypadku spadku sprzedaży danego tytułu na Dużej i Novej Scenie Teatru ROMA, w sytuacji konieczności dodatkowego wsparcia działań promocyjnych nowych premier, koncertów i innych wydarzeń artystycznych teatru, wydarzeń jubileuszowych, ofert specjalnych przygotowanych i dedykowanych widzom i klientom Teatru Muzycznego ROMA. 3. Zamówienie może zostać udzielone na pisemny wniosek Zamawiającego, zgłoszony wraz z projektem umowy lub zlecenia. Wykonawca określi wysokość wynagrodzenia oraz inne warunki wykonania, które łącznie mogą być przedmiotem negocjacji. Po zakończeniu negocjacji, Zamawiający przedłoży Wykonawcy gotowy druk umowy.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Określenie warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia wyżej określonych warunków odbędzie się wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego będą dostarczone w oryginale lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
3. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy:
a) w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie zrealizowali lub realizują (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej dwa zamówienia obejmujące przeprowadzenie kampanii reklamy prasowej (dotyczy wszystkich części zamówienia),
b) dysponują następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- co najmniej dwoma osobami posiadającymi co najmniej dwuletnie doświadczenie w obsłudze kampanii medialnych (dotyczy wszystkich części zamówienia).
4. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
6. Zamawiający nie będzie wykluczał Wykonawców z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 Ustawy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 w ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku gdy w czasie trwania umowy nie zostanie wykorzystana cała kwota wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana, na pisemny wniosek Zamawiającego zgłoszony nie później niż na 7 dni przed upływem okresu obowiązywania umowy wraz z projektem aneksu, jest dokonywana przez strony w drodze aneksu w terminie 3 dni od daty doręczenia wniosku Zamawiającego Wykonawcy, obejmującego przedłużenie terminu obowiązywania umowy o okres do czasu wyczerpania wartości umowy bez zmiany cen jednostkowych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 24/11/2016, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Gazeta ogólnopolska, dodatek kulturalny ukazujący się w Warszawie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 1
Gazeta ogólnopolska, dodatek kulturalny ukazujący się w Warszawie raz w miesiącu, format: jedna strona - prawa, nakład na terenie Warszawy minimum 20 tys. egzemplarzy.
Ilość emisji: 11,
Ilość nośników w emisji - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Czytelnictwo | 20 |
Dodatkowe działania promocyjne w ramach zadania | 10 |
Termin płatności | 5 |
Termin realizacji | 5 |
Część nr: 2
Nazwa: Gazeta ogólnopolska lifestylowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Gazeta ogólnopolska lifestylowa ukazująca się minimum raz w tygodniu format 1/2 strony, nakład min 140 tys. egzemplarzy.
Ilość emisji: 2,
Ilość nośników w emisji - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Czytelnictwo | 20 |
Dodatkowe działania promocyjne w ramach zadania | 10 |
Termin płatności | 5 |
Termin realizacji | 5 |
Część nr: 3
Nazwa: Gazeta ogólnopolska, dodatek kulturalny bezpłatny ukazujący się w Warszawie,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Gazeta ogólnopolska, dodatek kulturalny bezpłatny (bezpłatny dla odbiorcy) ukazujący się w Warszawie minimum raz w miesiącu, format: 1 strona, nakład na terenie Warszawy minimum 40 tys. egzemplarzy.
Ilość emisji: 11,
Ilość nośników w emisji - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Czytelnictwo | 20 |
Dodatkowe działania promocyjne w ramach zadania | 10 |
Termin płatności | 5 |
Termin realizacji | 5 |
Część nr: 4
Nazwa: Gazeta ogólnopolska tygodnik społeczno-polityczno- kulturalny,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Gazeta ogólnopolska tygodnik społeczno-polityczno-kulturalny, format 1/2 strona w dziale kulturalnym - strona lewa, nakład minimum 140 tys. egzemplarzy.
Ilość emisji: 2,
Ilość nośników: 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Czytelnictwo | 20 |
Dodatkowe działania promocyjne w ramach zadania | 10 |
Termin płatności | 5 |
Termin realizacji | 5 |
Część nr: 5
Nazwa: Gazeta ogólnopolska, dziennik,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Gazeta ogólnopolska, dziennik, format 1/3 strony, nakład minimum 280.000 egz.
Ilość emisji: 2,
Ilość nośników w emisji: 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Czytelnictwo | 20 |
Dodatkowe działania promocyjne w ramach zadania | 10 |
Termin płatności | 5 |
Termin realizacji | 5 |
Część nr: 6
Nazwa: Gazeta ogólnopolska, tygodnik kulturalny,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Gazeta ogólnopolska, tygodnik kulturalny ukazujący się minimum 4 razy w miesiącu, zasięg stołeczny, format 2/3 strony, nakład minimum 65.000 egz.
Ilość emisji: 3,
Ilość nośników w emisji: 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Czytelnictwo | 20 |
Dodatkowe działania promocyjne w ramach zadania | 10 |
Termin płatności | 5 |
Termin realizacji | 5 |
Część nr: 7
Nazwa: Wkładka 8 stronicowa w pełnym kolorze,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wkładka 8 stronicowa w pełnym kolorze, zasięg - minimum 10 największych miastach w Polsce do dodatku kulturalnego gazety ogólnopolskiej tygodnika kulturalnego ukazującego się minimum 4 razy w miesiącu.
Ilość emisji: 1,
Ilość nośników w emisji: 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Dodatkowe działania promocyjne w ramach zadania | 30 |
Termin płatności | 5 |
Termin realizacji | 5 |
Część nr: 8
Nazwa: Insert płyty CD w tekturkowej kopercie,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Insert płyty CD w tekturkowej kopercie, płyta doklejana na żelka/pastylkę, Insert do minimum 6 lokalizacji w Polsce z podanych: Białystok, Warszawa, Trójmiasto, Kraków, Lublin, Poznań, aglomeracja Śląska. Do dodatku kulturalnego gazety ogólnopolskiej tygodnika kulturalnego ukazującego się minimum 4 razy w miesiącu, w pakiet insertu wchodzi powierzchnia reklamowa w gazecie pod CD.
Ilość emisji: 1,
Ilość nośników w emisji: 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Dodatkowe działania promocyjne w ramach zadania | 30 |
Termin płatności | 5 |
Termin realizacji | 5 |
Część nr: 9
Nazwa: Gazeta specjalnie dedykowana wydarzeniu, 8 stronicowa w pełnym kolorze do gazety bezpłatnej,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE 9
Gazeta specjalnie dedykowana wydarzeniu, 8 stronicowa w pełnym kolorze do gazety bezpłatnej (bezpłatny dla odbiorcy) ukazującej się w Warszawie, nakład na terenie Warszawy minimum 30 tys. Egzemplarzy.
Ilość emisji: 1,
Ilość nośników w emisji: 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Dodatkowe działania promocyjne w ramach zadania | 30 |
Termin płatności | 5 |
Termin realizacji | 5 |
Część nr: 10
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE 10
Nakładka 4 stronicowa w pełnym kolorze do gazety bezpłatnej (bezpłatny dla odbiorcy) ukazującej się w Warszawie nakład minimum 40 tys. Egzemplarzy.
Ilość emisji 1,
Ilość nośników w emisji: 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Dodatkowe działania promocyjne w ramach zadania | 30 |
Termin płatności | 5 |
Termin realizacji | 5 |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/036/25 Dostawa preparatów do żywienia niemowląt zawierających hydrolizat białka kazeiny
- ZP/CZD/040/25 DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO ORAZ SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH stosowanych w ramach niekomercyjnego badania klinicznego ViRap - 3 pakiety
- Zakup nowego w pełni zautomatyzowanego analizatora do badań immunohematologicznych wraz z obsługą serwisową podczas trwania gwarancji
- Dostawa projektora do sali audytoryjnej w Centrum Nauki Kopernik
- Dostawy kaset/testów dedykowanych do przenośnych urządzeń do detekcji narkotyków w ślinie
- "Naprawa i konserwacja punktów kamerowych miejskiego systemu monitoringu Zakładu Obsługi Systemu Monitoringu m.st. Warszawy z podziałem na dwa zadania"
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.