To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-27
Zielona Góra: Zakup i dostawa produktów toaletowych i środków czystości do pielęgnacji obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zielonej Górze z podziałem na trzy zadania.
Numer ogłoszenia: 344348 - 2013; data zamieszczenia: 27.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 252156 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Sulechowska 41, 65-022 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 412 50 01, faks 68 412 50 09.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa produktów toaletowych i środków czystości do pielęgnacji obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zielonej Górze z podziałem na trzy zadania..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 7.1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn. Zakup i dostawa produktów toaletowych i środków czystości do pielęgnacji obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zielonej Górze z podziałem na trzy zadania. 7.2.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 zadania i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy - na jedno, dwa lub trzy zadania. 7.3.Szczegółowe zestawienie asortymentowo - ilościowe dotyczące poszczególnych zadań zawierają Tabele - wykazy asortymentu stanowiące załączniki nr 7.I. - 7.III. do SIWZ. 7.4.Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących zadań: 7.4.1.Zadanie I - zakup i dostawa środków czystości 7.4.1.1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z zachowaniem ich parametrów i przewidywalna, maksymalna ilość asortymentu zawarta jest w Tabeli - wykazie asortymentu stanowiącej załącznik nr 7.I. do SIWZ. Wielkość ta jest wielkością szacunkową i nie każdy rodzaj asortymentu wymieniony w zał. nr 7.I do SWZ musi zostać zakupiony w pełnym zakresie. 7.4.2.Zadanie II - zakup i dostawa produktów toaletowych 7.4.2.1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z zachowaniem ich parametrów i przewidywalna, maksymalna ilość asortymentu zawarta jest w Tabeli - wykazie asortymentu stanowiącej załącznik nr 7.II. do SIWZ. Wielkość ta jest wielkością szacunkową i nie każdy rodzaj asortymentu wymieniony w zał. nr 7.II do SWZ musi zostać zakupiony w pełnym zakresie 7.4.3.Zadanie III - zakup i dostawa środków do czyszczenia i dezynfekcji strefy basenu i strefy około basenowej 7.4.3.1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z zachowaniem ich parametrów i przewidywalna, maksymalna ilość asortymentu zawarta jest w Tabeli - wykazie asortymentu stanowiącej załącznik nr 7.III. do SIWZ. Wielkość ta jest wielkością szacunkową i nie każdy rodzaj asortymentu wymieniony w zał. nr 7.III do SWZ musi zostać zakupiony w pełnym zakresie. 7.5.UWAGA - wypełnione przez Wykonawcę Tabele - wykazy asortymentu stanowiące załączniki nr 7.I.- 7.III. do SIWZ winny uwzględniać ewentualne zmiany w opisie przedmiotu zamówienia wprowadzone przez Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert - Wykonawca winien dołączyć do oferty w przypadku zmian w SIWZ ostateczną wersję opisu przedmiotu zamówienia. 7.6.Ilości asortymentu podane w załącznikach nr 7.I - 7.III do SIWZ są wielkościami szacunkowymi, przy czym minimalna, zagwarantowana ilość złożona do zamówienia wynosi 70% wskazanej wielkości szacunkowej. 7.7.Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji zamówienia w pełnym zakresie a Dostawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze z tytułu niewykorzystania maksymalnej ilości i wartości zamówienia. 7.8.Dostawca musi dostarczyć asortymenty jako produkty nowe, w oryginalnych, fabrycznie zamkniętych opakowaniach, posiadające zabezpieczenia, które pozwalają na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny ich transport; 7.9.Wszystkie opakowania asortymentu muszą posiadać etykiety w języku polskim wraz z nazwą produktu, instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania, pojemnością oraz datą produkcji z okresem ważności. 7.10.Dostarczony asortyment musi posiadać termin przydatności do zużycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia jego dostarczenia do siedziby Zamawiającego - określony w załączniku nr 7.I. do SIWZ z wyłączeniem poz. 4.5, w załączniku nr 7.II. do SIWZ poz. 1.1 - 1.2, w załączniku nr 7.III. do SIWZ z wyłączeniem poz.1.4. 7.11.W przypadku ujawnienia wad jakościowych asortymentu, braków ilościowych lub w przypadku dostarczenia asortymentów przeterminowanych, zwietrzałych, nienadających się do użycia Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Dostawcę o tym fakcie drogą elektroniczną lub drogą faksową. 7.12.Dostawca zobowiązany jest do uzupełnienia braków ilościowych i do wymiany wadliwego asortymentu na wolny od wad i jego odbiór od Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia, na własny koszt i ryzyko. 7.13.Wielkość każdej dostawy wynikać będzie z dyspozycji Zamawiającego, określanej każdorazowo zamówieniami jednostkowymi, zgłaszanymi drogą elektroniczną na adres wskazany przez Dostawcę lub droga faksową pod nr wskazanym przez Dostawcę. 7.14.Każda realizacja zamówienia jednostkowego, dostawa zostanie potwierdzenia protokołem dostawy podpisanym przez przedstawicieli Dostawcy i Zamawiającego. 7.15.Dostawca dostarczy towar w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania każdego zamówienia jednostkowego od Zamawiającego, wg cen jednostkowych podanych w ofercie; 7.16.Dostawa, transport i rozładunek asortymentów włącznie z wniesieniem do pomieszczenia magazynowego wskazanego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego zrealizowana będzie transportem Dostawcy na jego koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego tj. Centrum Rekreacyjno Sportowego przy ul. Sulechowskiej 41 w Zielonej Górze w dniach i godzinach pracy Zamawiającego tj. 7.30 - 15.30 pomieszczenie magazynowe znajduje się na poziomie -1, istnieje możliwość korzystania z windy Uwaga Dostawa, transport i rozładunek asortymentu określonego w załączniku nr 7.III. do SIWZ włącznie z wniesieniem do pomieszczenia magazynowego wskazanego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego realizowana będzie do pomieszczenia magazynowego znajdującego się od strony wschodniej budynku CRS przy parkingu - kondygnacja podziemna podbasenia (zjazd pochylnią). 7.17.Ceny podane w ofercie są stałe przez cały okres trwania umowy , w tym ceny poszczególnych pozycji tabel wyliczenia ceny, będących jednocześnie zestawieniem asortymentu dla każdego z zadań. 7.18.Dostawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość wykonanej dostawy, jej kompletność i zgodność ze zleceniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostawy, właściwości i jakości dostarczonego asortymentu. 7.19.Dostawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za rzeczywistą ilość zamówionego i dostarczonego asortymentu ustalonego w oparciu o podane w złożonej ofercie ceny jednostkowe. 7.20.Płatność za wykonanie przedmiotu umowy odbywać się będzie na podstawie faktur częściowych otrzymanych po każdorazowej dostawie wg cen jednostkowych podanych w złożonej ofercie; 7.21.W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Dostawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1 karty charakterystyki i karty produktu asortymentów określonych: w załączniku Nr 7.I. do SIWZ z wyłączeniem pozycji 2.1.3, 4.3, 4.5 w załączniku Nr 7.III. do SIWZ z wyłączeniem pozycji 1.4 2 karty produktu asortymentu określonego w pozycji 1.1, 1.2. w załączniku nr 7.II. do SIWZ...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 33.71.00.00 - Perfumy, produkty toaletowe i prezerwatywy 33.76.10.00 - Papier toaletowy 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 33.71.19.00 - Mydło 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: zakup i dostawa produktów toaletowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zielonej Górze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EXPERTO CREDITE INSTITOR SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EXPERTO CREDITE INSTITOR SP. Z O.O.
- Experto Credite Institor Sp. z o.o., ul. Strzelecka 7B, 65-452 zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126372,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 84085,22
Oferta z najniższą ceną: 84085,22 / Oferta z najwyższą ceną: 85912,29
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: zakup i dostawa środków do czyszczenia i dezynfekcji strefy basenu i strefyokoło basenowej obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zielonej Górze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"VOLLMER" - BASEN SERWIS SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"VOLLMER" - BASEN SERWIS SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- VOLLMER - Basen Serwis Sp. z o.o., ul. Szymanowskiego 16, 59-900 Zgorzelec, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29264,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19936,78
Oferta z najniższą ceną: 18533,09 / Oferta z najwyższą ceną: 19936,78
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego z utworzeniem Indywidualnych Planów Działania
- Usługi transportowe osób w ramach współpracy z miastami partnerskimi w roku 2025
- Przebudowa ronda św. Urbana I Patrona Miasta (Wrocławska/ Pileckiego) na rondo turbinowe
- DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH
- Przegląd wraz z wykonaniem prac konserwacyjnych promu przewozowego w m. Pomorsko celem przedłużenia dokumentów bezpieczeństwa
- Przeprowadzenie kursów: barman, barista ( powiat słubicki)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów gospodarczych dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. gen. M. Boruty - Spiechowicza w Szczecinie - w podziale na części
- 16/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH
- Sukcesywne dostawy środków czystości.
- Zakup i dostawa środków do mycia maszynowego
- ZP/TP/2025/21-środki czystości
- Utrzymanie czystości w obiekcie oraz na terenach zewnętrznych Teatru Muzycznego ROMA.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.