eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja pralni z barierą higieny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-06

Warszawa: Modernizacja pralni z barierą higieny
Numer ogłoszenia: 34437 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im.Św.Brata Alberta , ul. Kawęczyńska 4B, 03-772 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 619-58-02, faks 0-22 670 43 18.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka m. st. Warszawy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pralni z barierą higieny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie pomieszczeń pralni, jej podział na stronę brudną i czystą. Zakres prac obejmuje roboty budowlane, elektryczne, hydrauliczne i wentylacyjne. Roboty budowalane obejmują m. in. montaż stolarki aluminiowej zwykłej oraz o odporności ogniowej 30 min, demontaż ścianki działowej, wykonanie podmurówki, ułożenie glazury i terakoty, malowanie. Powierzchnia robót wynosi ok. 90 m2. Roboty elektryczne obejmuja kompleksową wymianę instalacji elektrycznej w pralni w piwnicy, wymiana zasilania 2 wentylatorów na poddaszu i sterowania wentylatorów. Roboty hydrauliczne będą polegać na doprowadzeniu nowego podłączenia do maszyn i urządzeń. Natomiast roboty wentylacyjne -wykonanie nowej wentylacji, m. in. montaż przewodów kominowych w 2 szybach kominach do wysokości ok. 20 m. Przedmiotem zamówienia jest także zakup maszyn pralniczych: 2 szt. pralnicowirówki z barierą higieny (przelotowe), o wsadzie min 18 kg, 1 szt. suszarka bębnowa, elektryczna, o wsadzie min 10 kg, 1 szt. prasownica nieckowa, długość walca 2000 mm, z możliwością dosunięcia do ściany, 1 szt. wentylator dachowy DAk 500 (kwasoodporna obudowa), z uluminiowymi łopatkami. Wentylator 12 000 m3/h, z zabezpieczeniem elektrycznym i możliwością regulacji wielkości obrotów, silnik 2,9 kW; lub podobny..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 6 000 zł. /słownie: sześć tysięcy złotych/

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca nie może być wykluczony na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych oraz powinien spełniać warunki określone w art. 22 ust. Pzp. 2. Wykonawca powinien dysponować pracownikiem, który posiada aktualne uprawnienia SEP do 1 kV na stanowisku eksploatacji. 3. Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Na potwierdzenie w/w należy dołaczyć do oferty poniższe dokumenty:.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualne: KRS lub Zaświadczenie o wpisie (o posiadaniu w wpisu) do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika US. 4. Aktualne zaświadczenie z ZUS/ KRUS. 5. Aktualne uprawnienia SEP do 1 kV na stanowisku eksploatacji, dla pracownika. 6. Polisa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl (poprzez wejscie z treści ogłoszenia o przetargu).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, pokój kierownika.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 10:00, miejsce: kancelaria ul. Kawęczyńska 4b w Warszawie, siedziba zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.