eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraPrzygotowanie i wydanie posiłków dla uczestników projektu "Lepsze jutro" realizowanego przez Miasto Zielona Góra-Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze - część III

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-16

Ogłoszenie nr 344382 - 2016 z dnia 2016-11-16 r.

Zielona Góra: Przygotowanie i wydanie posiłków dla uczestników projektu "Lepsze jutro" realizowanego przez Miasto Zielona Góra-Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze - część III
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane w ramach umowy nr RPLB.07.04.02-08-0001/16-00 o dofinansowanie projektu "Lepsze jutro" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w ramach: Osi Priorytetowej 7. Równowaga społeczna Działania 7.4 Aktywne włączenie w ramach podmiotów integracji społecznej realizowane przez ZIT Zielona Góra

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 307361-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Integracji Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 8001461700000, ul. ul. Staszica  4, 65175   Zielona Góra, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 68 470 33 03, 455 33 04, faks 68 455 33 04, e-mail cis_zgora@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.cis.bipzielonagora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przygotowanie i wydanie posiłków dla uczestników projektu "Lepsze jutro" realizowanego przez Miasto Zielona Góra-Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze - część III

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

CIS.ZP.10.2016.P

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Przygotowanie i wydanie posiłków dla uczestników projektu "Lepsze jutro" realizowanego przez Miasto Zielona Góra-Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze - część III. 2. Zamówienie obejmuje przygotowywanie posiłków dwudaniowych i wydawanie ich uczestnikom projektu "Lepsze jutro" w lokalu Wykonawcy w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 13:00 do 17:00, w maksymalnej ilości do 52 063 posiłków, w okresie: 1) do 30 września 2016 r. - do 108 posiłków; 2) od 3 października do 31 października 2016 r. - 2 992 posiłki; 3) od 2 listopada do 30 listopada 2016 r. - 2 500 posiłków; 4) od 1 grudnia do 30 grudnia 2016 r. - 1 932 posiłki; 5) od 2 stycznia do 31 stycznia 2017 r. - 1 743 posiłki; 6) od 1 lutego do 28 lutego 2017 r. - 1 660 posiłków; 7) od 1 marca do 21 marca 2017 r. - 1 909 posiłków; 8) od 3 kwietnia do 28 kwietnia 2017 r. - 2 888 posiłków; 9) od 2 maja do 31 maja 2017 r. - 3 192 posiłki; 10) od 1 czerwca do 30 czerwca 2017 r. - 2 625 posiłków; 11) od 3 lipca do 31 lipca 2017 r. - 2 750 posiłków; 12) od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2017 r. - 2 750 posiłków; 13) od 1 września do 29 września 2017 r.- 2 268 posiłków; 14) od 2 października do 31 października 2017 r. - 3 696 posiłków; 15) od 2 listopada do 30 listopada 2017 r. - 2 709 posiłków; 16) od 1 grudnia do 29 grudnia 2017 r.- 1 938 posiłków. 17) od 2 stycznia do 31 stycznia 2018 r. - 2 244 posiłki; 18) od 1 lutego do 28 lutego 2018 r. - 2 040 posiłków; 19) od 1 marca do 29 marca 2018 r. - 2 244 posiłki; 20) od 3 kwietnia 30 kwietnia 2018 r. - 1 260 posiłków; 21) od 2 maja do 30 maja 2018 r. - 1 260 posiłków; 22) od 1 czerwca do 29 czerwca 2018 r. - 1 323 posiłki; 23) od 2 lipca do 31 lipca 2018 r. - 1 386 posiłków; 24) od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2018 r. - 1 386 posiłków; 25) od 3 września do 28 września 2018 r. - 1 260 posiłków. 3. Określone w pkt 3.2. SIWZ ilości posiłków są wartościami maksymalnymi - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości posiłków w zależności od liczby osób uprawnionych do otrzymywania posiłków oraz osób obecnych w danym dniu na zajęciach. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości przewidzianych posiłków. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia pisemnej korekty terminów realizacji przedmiotu zamówienia, o których mowa w pkt 3.2. SIWZ w zależności od potrzeb wynikających z realizacji projektu "Lepsze jutro". 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia określonego w pkt 3.2. SIWZ tj. ilości przygotowywanych i wydawanych posiłków pod warunkiem, że wykonanie całości przedmiotu zamówienia napotyka istotne trudności, w szczególności spowodowane brakiem uzyskania planowanego dofinansowania ze środków zewnętrznych, z zastrzeżeniem, iż w takiej sytuacji Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za rzeczywistą ilość wydanych posiłków do czasu wprowadzenia ww. zmiany. 6. Szczegółowe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: a) przedmiot zamówienia obejmuje wydawanie ciepłych dwudaniowych posiłków - wobec braku ustawowej definicji ciepłego posiłku przez ciepły posiłek Zamawiający rozumie każdy posiłek, którego temperatura jest nie niższa niż 63oC. b) posiłki muszą odpowiadać normom odżywczym obowiązującym w tzw. punktach zbiorowego żywienia; c) posiłki powinny być przygotowane w dniu ich wydania, zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych produktów, z uwzględnieniem świeżych warzyw sezonowych, posiadających aktualne terminy ważności. d) posiłek powinien być wydawany w formie dwudaniowej tzn. zupy - 400 g oraz drugiego dania mięsnego lub jarskiego - 300 g; d) zobowiązuje się Wykonawcę do przygotowania, przechowywania i wydawania posiłków zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach, a w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz.594 - tekst jednolity ze zmianami), rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008r. w sprawie dodatków do żywności, Rozporządzeniu(WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.U.UE L 139 z dnia 30 kwietnia 2004r.) oraz innych obowiązujących przepisów w zakresie żywienia; e) zobowiązuje się Wykonawcę do przestrzegania realizacji zaleceń Sanepidu, Państwowej Inspekcji Pracy, służb ppoż, systemu HACCP; itp. f) Wykonawca zobowiązany jest przygotowywać, przechowywać i wydawać posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz ponosi odpowiedzialność za ich przestrzeganie. Personel Wykonawcy musi posiadać odpowiednie zaświadczenia dokumentujące dopuszczenie do pracy przy żywieniu zbiorowym oraz ważne książeczki zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych; g) przygotowanie i wydawanie posiłków odbywać się będzie w lokalu gastronomicznym będącym w dyspozycji Wykonawcy znajdującym się w odległości nie większej niż 2000 m od siedziby Zamawiającego, czyli od ul. Staszica 4 w Zielonej Górze; h) lokal gastronomiczny, w którym będą przygotowywane i wydawane posiłki musi posiadać aktualną decyzję powiatowego inspektora sanitarnego zatwierdzającą zakład do prowadzenia działalności gastronomicznej objętej przedmiotem zamówienia, spełniający nw. wymagania: - musi być wyposażony we wszystkie niezbędne do wykonania zamówienia urządzenia i sprzęt, a w szczególności w niezbędną zastawę stołową, stoły, krzesła, miejsce do powieszenia wierzchniej odzieży, toaletę; - musi posiadać zaplecze techniczne zapewniające utrzymanie obiadów w odpowiednio wysokiej temperaturze przez cały czas ich wydawania; - powierzchnia lokalu, wyposażenie w stoły i krzesła, musi umożliwiać swobodną konsumpcję posiłków równocześnie co najmniej 15 osobom; i) wydawanie posiłków uczestnikom projektu odbywać się będzie na podstawie bonów wartościowych - bony wartościowe będą ponumerowane i ostemplowane pieczęcią Zamawiającego; j) uczestnik projektu będzie miał prawo wyboru dań z karty dań (menu) w danym dniu - w przypadku nie wykorzystania pełnej kwoty wartości bonu (wyboru dania za cenę niższą niż wartość bonu) Wykonawca nie będzie zwracał różnicy wartości. 7. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie w okresach miesięcznych. Podstawą zapłaty będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę, określająca liczbę rzeczywiście wydanych posiłków wraz z załączonymi do niej bonami wartościowymi. Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przelewem, na podstawie faktury częściowej, w terminie 14 dni od daty jej złożenia. 8. Zamawiający wymaga, aby osoby wyznaczone przez Wykonawcę, które będą wydawać posiłki uczestnikom projektu i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 9. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp Zamawiający wymaga, aby czynności związane z gotowaniem posiłków wykonywały osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 10. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem stanowi jeden z elementów zamówienia pn. Przygotowanie i wydanie posiłków dla uczestników projektu "Lepsze jutro" realizowanego przez Miasto Zielona Góra-Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze, które zgodnie z art. 32 ust. 4 ustawy pzp udzielane jest w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. 11. Zadanie realizowane w ramach umowy nr RPLB.07.04.02-08-0001/16-00 o dofinansowanie projektu "Lepsze jutro" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w ramach: Osi Priorytetowej 7. Równowaga społeczna Działania 7.4 Aktywne włączenie w ramach podmiotów integracji społecznej realizowane przez ZIT Zielona Góra.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 55321000-6
Dodatkowe kody CPV: 55322000-3, 55320000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT380948.78
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Katarzyna Stankiewicz - Pyrzyńska TURYSTA,  ,  ul. B. Chrobrego 2a ,  65-052,  Zielona Góra,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 338409.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 338409.50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 338409.50
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.