Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-07-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zawiercie: zakup i dostawa oleju opałowego oraz zakup Pb 95, ON i akcesoriów samochodowych
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu, do kontaktów: Karolczyk Andrzej - dyrektor ZOEASiPOW, ul. Macieja Rataja 29a, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710254, e-mail: sekretariat@zoeas.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa oleju opałowego oraz zakup Pb 95, ON i akcesoriów samochodowych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: -zakup i dostawa lekkiego oleju opałowego o charakterystyce podanej w zał. Nr 2 do SIWZ, w ilości 140.000 l, w sezonie grzewczym 2005/2006 dla placówek oświatowo -wychowawczych prowadzonych przez Powiat Zawierciański / wg CPV dla oleju opałowego grupa 23100000-8 Rafinowane produkty z ropy naftowej/ -zakup i dostawa lekkiego oleju opałowego o charakterystyce podanej w zał. Nr 2a , w ilości 24.000 l , w sezonie grzewczym 2005/2006 dla Gospodarstwa Pomocniczego -Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy przy Zespole Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej szkół i Placówek Oświatowo -Wychowawczych w Zawierciu z siedzibą w Jeziorowicach /wg CPV dla oleju opałowego grupa 23100000-8 Rafinowane produkty z ropy naftowej/ - zakup paliwa tj : benzyny Pb 95 w ilości 4000 l i oleju napędowego w ilosci 13000 ( grupa wg CPV 23100000-8) dla Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Żarnowcu - jednorazowy zakup i dostawa olei silnikowych ,olei przekładniowych ,olei hydraulicznych(wg CPV 23100000-8). , smarów , (wg CPV 24600000-0)płynów do chłodnic(wg CPV 24800000-2), płynów spryskiwaczy (wg CPV 24600000-0) , wody destylowanej(wg CPV 24100000-5 ) ,filtrów olejowych(wg CPV 29200000-1) ,filtrów paliwowych (wg CPV 29200000-1), filtrów powietrza (wg CPV 29200000-1) , w ilościach podanych w zał. Nr 2c do SIWZ , dla Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Żarnowcu. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: I część - Szczekociny i Żarnowiec; II część - Jeziorowice; III i IV część - Żarnowiec. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.10.00.00 - Rafinowane produkty z ropy naftowej Kod CPV wg słownika 2008: 09.10.00.00 - Paliwa 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia wynosi 339.256,52 zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Wymagane wadium: I cz - 5.000 zł; II i III - 1.000 zł; IV - 50 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełnić warunki określone w art 22 ust.1 Ustawy PZP. - wykazu stacji benzynowych będących w posiadaniu Wykonawcy wg zał. nr 4 do SIWZ. Za spełnienie warunku uważać się będzie posiadanie jednej stacji benzynowej w odległości do 20 km od Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Żarnowcu, ul. Krakowska 25 W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie(dotyczy III części zamówienia), - wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg zał. Nr 5 do SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Za spełnienie warunku uważać się będzie wykazaniem minimum jednej dostawy o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówiena. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie. W/w dokument załączają wyłącznie wykonawcy składający oferty na I i II część zamówienia - załączyć do oferty polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegającychsię wspólnie o udzielenie zamówienia ww. dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę. W/w dokument załączają wyłącznie wykonawcy składający oferty na I i II część zamówienia.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 30.08.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.08.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.08.2005, godzina 10:30, 42-400 Zawiercie, ul. Rataja 29a, pokój nr 7.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 07.07.2005.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla 2 Części.
- Termomodernizacja budynku przedszkola nr 4 w Zawierciu wraz z montażem OZE, modernizacją instalacji wewnętrznych z zagospodarowaniem terenu oraz przebudową i adaptacją pomieszczeń na potrzeby żłobka.
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Dostawa mebli medycznych
- Dostawa środków czystości dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- Wykonanie dokumentacji projektowej, STWiORB oraz kosztorysu inwestorskiego dla zadania "Budowa odcinka odwodnienia ulicy Glinianej drogi powiatowej Nr 1707S - sporządzenie dokumentacji"
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw ciekłych do zbiorników przenośnych oraz pojazdów służbowych
- Dostawa paliw do pojazdów i urządzeń eksploatowanych
- Dostawa paliw do pojazdów i maszyn dla potrzeb SP ZOZ w Brzesku
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do samochodów użytkowanych przez Powiatową Stację Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
- Dostawa paliwa.
- Drugi przetarg na zakup paliwa na potrzeby maszyn Nadleśnictwa Wielbark w roku 2025
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.