Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-25
Dęblin: Wykonanie usługi czyszczenia separatora - trzykomorowego oddzielacza paliwa, który oczyszcza wody opadowe pochodzące z odwadniania nawierzchni lotniskowych znajdujących się na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie. Usługa obejmuje również odbiór, transport i unieszkodliwienie powstałego w wyniku czyszczenia odpadu o kodzie 13 05 02*- szlamy z odwadniania olejów w separatorach- 75/10/N
Numer ogłoszenia: 344542 - 2010; data zamieszczenia: 25.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4219 , 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 0-81 5519510, 5517818, faks 0-81 5519536.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.deblin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi czyszczenia separatora - trzykomorowego oddzielacza paliwa, który oczyszcza wody opadowe pochodzące z odwadniania nawierzchni lotniskowych znajdujących się na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie. Usługa obejmuje również odbiór, transport i unieszkodliwienie powstałego w wyniku czyszczenia odpadu o kodzie 13 05 02*- szlamy z odwadniania olejów w separatorach- 75/10/N.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa czyszczenia separatora - trzykomorowego oddzielacza paliwa, który oczyszcza wody opadowe pochodzące z odwadniania nawierzchni lotniskowych znajdujących się na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie. Usługa obejmuje również odbiór, transport i unieszkodliwienie powstałego w wyniku czyszczenia odpadu o kodzie 13 05 02- szlamy z odwadniania olejów w separatorach. 2. Opróżnienie separatora będzie polegało na wypompowaniu jego zawartości - odpadu o kodzie 13 05 02 - szlamy z odwadniania olejów w separatorach oraz wymyciu ciśnieniowym ścian wewnątrz separatora i całego separatora. 3. Termin wykonania usługi ustalony zostanie telefonicznie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą na minimum 7 dni przed jej wykonaniem . Wykonawca będzie odbierał odpad własnym środkiem transportu, przy wykorzystaniu własnych pojemników i własnego sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotowej usługi. 4. Czyszczenie urządzenia prowadzone będzie w oparciu o zawartą umowę, w związku z czym podmiot wykonujący usługę czyszczenia separatora traktowany będzie jako wytwórca odpadu nieprowadzący instalacji, na którego ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 o odpadach (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) nakłada obowiązek posiadania decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami niebezpiecznymi, (Art. 17 ust. 1) lub decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami, (Art. 17 ust. 1a) . 5. Wykonawca powinien posiadać wymagane prawem uprawnienia do wykonywania działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek a mianowicie: Decyzje urzędów administracji państwowej zezwalające na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadu (jeżeli Wykonawca sam unieszkodliwia odpad), oraz decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi o kodzie 13 05 02* lub decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami o kodzie 13 05 02* zgodnie z Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 39 poz. 251 z późn.zm. ). - wymagana kopia posiadanych decyzji poświadczona za zgodność z oryginałem. 6. Jeżeli Wykonawca przekazuje odpad o kodzie 13 05 02 do unieszkodliwiania wyspecjalizowanej firmie powinien posiadać aktualną umowę z zakładem unieszkodliwiania na odbiór i unieszkodliwianie w/w odpadu (wymagana kopia umowy poświadczona za zgodność z oryginałem). Zakład ten (firma) powinien/a posiadać wymagane przepisami prawa decyzje w zakresie gospodarowania odpadami. 7. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 8. Za świadczoną usługę Zamawiający zapłaci Wykonawcy kwotę brutto za unieszkodliwienie 1 m3 odpadu o kodzie 13 05 02, a cena uwzględnia wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi będącej przedmiotem zamówienia. 9. Rzeczywiste ilości odebranego odpadu zostaną określone po dokonaniu czyszczenia separatora..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten spełnią wykonawcy posiadający aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, Decyzje urzędów administracji państwowej zezwalające na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadu (jeżeli Wykonawca sam unieszkodliwia odpad), oraz decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi o kodzie 13 05 02* lub decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami o kodzie 13 05 02* zgodnie z Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 39 poz. 251 z późn.zm. ). - wymagana kopia posiadanych decyzji poświadczona za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca przekazuje odpad o kodzie 13 05 02* do unieszkodliwiania wyspecjalizowanej firmie powinien posiadać aktualną umowę z zakładem unieszkodliwiania na odbiór i unieszkodliwianie w/w odpadu. (wymagana kopia umowy poświadczona za zgodność z oryginałem). Zakład ten (firma) powinien/a posiadać wymagane przepisami prawa decyzje w zakresie gospodarowania odpadami.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.deblin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4219, Lotnisko bud. 205, pok. 2, 08-521 Dęblin. Pocztą po wpłacie 10,00 zł na konto 86101013390000971391500000. Pisemną prośbę należy przesłać łącznie z dowodem wpłaty.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Jawna (pok. nr 20) Jednostki Wojskowej 4219, Lotnisko, bud. 205, 08-521 Dęblin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Dostawa fabryczne nowej zamiatarki ciągnionej z mechanicznym transportem zanieczyszczeń
- Dostawa odzieży z podziałem na zadania
- "Przeprowadzenie usługi szkolenia lotniczego spadochronowego, szybowcowego i samolotowego dla uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie" SPRAWA NR 6/25/P
- Wykonanie usługi stałej konserwacji i utrzymania oraz kontroli okresowej wojskowych bocznic kolejowych.
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z Gminnym Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w m. Wodnica (dz. nr 20, obr. Wodnica)
- Wykonanie usług polegających na sukcesywnym odbiorze, transporcie oraz zagospodarowaniu bioodpadów (20 01 02) z terenu PSZOK
- SVA/4620-105/2025: Zagospodarowanie odpadów budowlanych z terenu budowy zad. 43445.
- Odbiór, transport i przetwarzanie odpadów poprocesowych z Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Katowicach.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.