eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOchrona osób i mienia



Ogłoszenie z dnia 2008-12-02

Warszawa: Ochrona osób i mienia
Numer ogłoszenia: 344543 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 26 , ul. Urbanistów 3, 02-397 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 822 20 31, faks 0-22 823 30 03.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona stacjonarna i monitoring na terenie szkoły..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie podlegają wykluczeniu z art.24 ust.1 i 2, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych oraz: 1.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi w zakresie objętym zamówieniem; 2.Posiadają aktualną koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych (ustawa z dn. 22.08.1997r. Dz. U. Nr 114 z 1997r. poz. 740 późn. Zm o ochronie osób i mienia) 3.Dysponują zmotoryzowaną i wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego oraz łączności bezprzewodowej zewnętrznej i wewnętrznej Grupą Interwencyjną do wykonania zadań określonych w Procedurze działania grupy interwencyjnej stanowiącej załącznik do wzoru umowy oraz we wzorze umowy 4.Dysponują osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej, w tym osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia, przewidzianymi do realizacji przedmiotu umowy 5.Wykażą iż w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie- realizują lub zrealizowali co najmniej 3 usługi ochrony fizycznej obiektów użyteczności publicznej 6.Będą posiadali polisę ubezpieczeniową potwierdzającą ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia minimum 1 000 000zł z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, na jedno lub wszystkie zdarzenia, które swoim zakresem obejmować będzie ochroną obiektów objętych zamówieniem w okresie od dnia 31.12.2008 godz. 24:00 do dnia 31.12.2009 do godz. 24:00. Zamawiający dopuszcza złożenie promesy wydanej przez firmę ubezpieczeniową na zawarcie polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej na w/w terminy i sumy lub złożenie aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia niższą niż wymagana przez zamawiającego, łącznie z promesą lub innym dokumentem wydanym przez firmę ubezpieczeniową potwierdzającym przyrzeczenie zawarcia umowy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej kontraktowej do sumy minimum 1 000 000zł z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, na jedno lub wszystkie zdarzenia, która swoim zakresem obejmować będzie ochronę obiektów objętych zamówieniem w okresie od dnia 31.12.2008 od godz. 24:00 do dnia 31.12.2009 do godz. 24:00. W przypadku gdy suma polisy ubezpieczeniowej wyrażona jest w walucie obcej zamawiający przelicza sumę polisy na PLN wg średniego kursu NBP danej waluty w dniu wystawienia polisyOcena spełnienia w/w warunków dokonana zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części III pkt 2 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów wynikać musi jednoznacznie iż ww warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie bądź wyśnienie wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnieni warunków jest możliwe jedynie w trybie art. 26 ust. 3i 4 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę w terminie wskazanym w cz. VIII pkt 1 i w formie określonej w części VI SIWZ: 1.Ofertę złożoną na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 12. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: a)oświadczenie o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o zamówieniach publicznych- wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 b)dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)aktualna koncesja wydana przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych , gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych d)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert e)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert f)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp- wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert g)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp- wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert h)oświadczenie, że dysponują zmotoryzowaną i wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego oraz łączności bezprzewodowej zewnętrznej i wewnętrznej grupą interwencyjną do wykonania zadań określonych w procedurze działania grupy interwencyjnej stanowiącej załącznik do wzoru umowy oraz we wzorze umowy i)wykaz osób przeznaczonych do realizacji danej części zamówienia, zgodnie z opisem w cz. II pkt 1 ppkt 4 SIWZ j)wykaz realizowanych lub zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, usług zgodnych z opisem w części III pkt 1 ppkt 5 SIWZ z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencja) k)aktualna polisa ubezpieczeniowa bądź promesa lub inny dokument potwierdzający przyrzeczenie zawarcia umowy ubezpieczeniowej wydany przez firmę ubezpieczeniową, zgodnie z terminami i kwotami określonymi w części III pkt 1 ppkt 6 SIWZ l)formularz cenowy zgodnie z załącznikiem SIWZ m)potwierdzenie wniesienia wadiumn) w przypadku zatrudnienia podwykonawców- oświadczenia wykonawcy wskazujące część zamówienia, której wykonanie powierza podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs26.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 26 ul. Urbanistów 3 02-397 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2008 godzina 14:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 26 ul. Urbanistów 3 02-397 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.