Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-12
Kraków: Dostawa wyposażenia laboratorium chemicznego
Numer ogłoszenia: 344554 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4228 , ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 455 75 53, faks 12 455 75 53.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia laboratorium chemicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia laboratorium chemicznego: Płyta grzewcza (podgrzewacz laboratoryjny) typu Shott SLK-2 z wyposażeniem dodatkowym - kpl.3; Gęstościomierz przenośny typu DENSITO 30XP - kpl.1; Pehametr przenośny kompletny, walizkowy - kpl.1; Aerometr S-50 z termometrem 240 mm, zakres 0,850-0,900 g/cm3, dokładność 0,001 g/cm3 - szt.1; Aerometr S-50 z termometrem 240 mm, zakres 0,900-0,950 g/cm3, dokładność 0,001 g/cm3 - szt.1; Aerometr S-50 z termometrem 240 mm, zakres 0,950-1,000 g/cm3, dokładność 0,001 g/cm3 - szt.1; Aerometr S-50 z termometrem 240 mm, zakres 1,000-1,050 g/cm3, dokładność 0,001 g/cm3 - szt.1; Aerometr S-50 z termometrem 240 mm, zakres 1,050-1,100 g/cm3, dokładność 0,001 g/cm3 - szt.1; Elektroda Sentix 41, z czujnikiem temperatury, z kablem - szt.2; Szafa stojąca do przechowywania kwasów i zasad, z wentylatorem, 600x520x1920 mm - kpl.1; 3 szafki wiszące 600x300x720mm; 900x300x720mm; 900x300x720mm - laminowane z drzwiczkami przeszklonymi - kpl.1; Szafka 450x250x600mmna trucizny z zamkiem i dodatkową komora na wycieki - szt. 1; Szafa na chemikalia 600x600x1900mm, dwudrzwiowa z wentylatorem - szt.2; Biurko laboratoryjne przyścienne z blatem POSTFORMING o wymiarach 1500 x 750 x 900 mm - szt.2; Krzesło obrotowe o antypoślizgowym siedzisku. - szt.4; Stolik laboratoryjny o wzmocnionym stelażu - profil 60 x 30 mm w kształcie litery C - szt.2; Stół wyspowy ceramiczny 3500x1500x900 z nadstawką, kompletny z szafkami, zlewem, ociekaczem i myjką - kpl. 1; Stół przyścienny ceramiczny 2500x750x900mm kompletny - szt. 1; Stanowisko do mycia o wymiarach 1200x750x900 , kompletne - kpl. 1; Prysznic bezpieczeństwa do spłukiwania całego ciała montowany do ściany - szt. 2; Statyw z wyposażeniem pręt średnica 12 mm, długość 900 mm z podstawą. - kpl. 2; Mieszadło magnetyczne jednostanowiskowe z grzaniem bez statywu 50-1000obr./min, max. obj. cieczy 1 l - szt. 2; Element mieszający, pręciki gładkie, białe, materiał PTFE, 30 mm - szt. 10; Element mieszający, pręciki gładkie, białe, materiał PTFE, 20 mm - szt. 10; Chwytak do kolb i probówek z ABS, nożyce nastawialne, odporny na temp. +110°C - szt.1; Zlewki SIMAX, przeźroczyste o wysokiej odporności chemicznej, odporne na przebarwienia, skala malowana, biała poj. 250 cm3 - szt.5; Zlewki SIMAX, przeźroczyste o wysokiej odporności chemicznej, odporne na przebarwienia, skala malowana, biała poj. 1000 cm3 - szt.2; Tryskawka standardowa z PP, poj. 500 cm3 - szt.2; Tryskawka standardowa z PP, poj. 1000 cm3 - szt.5; Cążki do węży twardych z PP i PTEF, średnica zew. Węży od 1 do 13 mm - szt.1; Uchwyty z PP do mocowania 2 biuret na statywach o średnicy pręta 8-14 mm. Łapy na podkładkach gumowych - szt. 4; Biureta szklana, poj. 25 cm3 , podziałka 0,1 cm3, proste, szkło jasne, kurek szklany - szt. 4 Pipety szklane wielomiarowe, poj. 10 cm3, skala niebieska, klasa A, kodowane kolorami - szt. 10; Tacki laboratoryjne, sztywne, żywica melaminowa biała 428x288x17 - szt. 3; Szpatułko-łyżka powlekana PTFE, dł. 210 mm szer. 25 mm - szt. 4; Wędka magnetyczna, pręt o długości 350 mm, w powłoce chemoodpornej, sztywna - szt. 2; Wąż z PCV śr. wew. 8 mm - szt. 10; Wąż gumowy gładki, śr. wew. 5mm, śr. zew. 8 mm, kolor czerwony - szt. 25; Duotesty pH 1,0-12,0, papierki wskaźnikowe w rolce dł. 5 m - szt. 5; Paski Twardość Węglanowa zakres 3-20°d - szt. 1; Paski do wykrywania obecności Chloru Cl?, zakres 0-2000 mg/l, ilość w opakowaniu 100 szt. - szt. 1; Żel krzemionkowy, bezpieczny (bezkobaltowy) do eksykatorów, bursztynowy - szt. 2; Płyn do mycia szkła laboratoryjnego - szt. 3;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 33.79.00.00 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony i podpisany druk OFERTA, 2.Wypełniony formularz cenowy .3.Oryginał lub kopię pełnomocnictwa albo inny dokument (np. kopia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) dla osoby-osób podpisującej-podpisujących ofertę, upoważniający do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych.W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy dla poszczególnych czynności. 4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania tych podmiotów w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Pisemne pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.5.W przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów należy złożyć w formie oryginału.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza możliwość dokonywania stosownych zmian w umowie na mocy porozumienia stron, w następujących przypadkach: 1)zmiany Odbiorcy, 2)zmiany terminu wykonania umowy- w przypadku gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, 3)zmiany miejsca dostarczenia przedmiotu umowy - w przypadku dyslokacji Jednostki Wojskowej będącej odbiorcą, bądź zmiany odbiorcy, 4)gdy przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji, pod warunkiem, że wyrób zamienny spełnia wymagania zawarte w dokumentacji przetargowej oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie podwyższeniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3rblog.wp.mil.pl oraz www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4228 Kraków, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, Sekcja zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4228 Kraków, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, kancelaria jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy worków i padów dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Regeneracja i naprawa dysku rozpyłowego zabudowanego w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach przychodni zdrowia, w podziale na 3 części
- Sprzedaż i dostawa pianotwórczych środków gaśniczych.
- DOSTARCZENIE TESTERA BEZPIECZEŃSTWA ELEKTRYCZNEGO
- 78.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, montażu, uruchomienia wraz z konfiguracją jednego (1) mobilnego zestawu mikrofonowego do dyskusji z dodatkowym wyposażeniem oraz szkoleniem dla WB UJ.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa agregatu schładzającego solankę
- Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego i materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 5 części
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- DOSTAWA SZKŁA I AKCESORIÓW LABORATORYJNYCH
- Dostawa wyposażenia sprzętowego Straży Gminnej Gminy Tarnów do przeprowadzania kontroli -przestrzegania przepisów ochrony środowiska -drugie postępowanie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy
więcej: Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.