Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-05
Działdowo: Dostawa sprzętu medycznego:
- pompa infuzyjna jednostrzykawkowa - 12 szt.
- pompa infuzyjna objętościowa - 2 szt.
Numer ogłoszenia: 344588 - 2009; data zamieszczenia: 05.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Leśna 1, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (023) 6972653, faks (023) 6972653.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-dzialdowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego: - pompa infuzyjna jednostrzykawkowa - 12 szt. - pompa infuzyjna objętościowa - 2 szt..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego: - pompa infuzyjna jednostrzykawkowa - 12 szt. - pompa infuzyjna objętościowa - 2 szt. Wymagania ww. sprzętu medycznego zawiera załącznik nr 1 do oferty..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( z późn. zm.) tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej określonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1.1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do siwz - wraz z wypełnionym i podpisanym załącznikiem nr 1 do oferty. 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.3 dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 1.4 oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 1.5 Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub deklaracja zgodności CE potwierdzająca, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896) 1.6 Katalogi/prospekty oferowanego sprzętu medycznego zawierające dane techniczne (w języku polskim). 1.7 Instrukcja obsługi w języku polskim i instrukcja serwisowa wraz z dostawą - należy dołączyć oświadczenie 1.8 Gwarancja min. 24 miesiące - należy dołączyć oświadczenie, na jaki okres Wykonawca udziela gwarancji oraz, że dostarczy wraz z dostawą sprzętu kartę gwarancyjną 1.9 Bezpłatne, roczne przeglądy gwarancyjne autoryzowanego serwisu wraz z niezbędnymi do przeglądu materiałami - w całym zaoferowanym okresie gwarancji - należy dołączyć oświadczenie 1.10 Przeszkolenie personelu medycznego - podczas uruchamiania - należy dołączyć oświadczenie 1.11 Paszport urządzenia z wpisem uruchomienia i potwierdzeniem sprawności - wraz z dostawą - należy dołączyć oświadczenie Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 87 poz. 605). Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-dzialdowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Leśna 1
13-200 Działdowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Leśna 1 13-200 Działdowo - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Pompa infuzyjna jednostrzykawkowa - 12 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomp infuzyjnych jednostrzykawkowych wg załącznika nr 1 do oferty..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0, 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Pompa infuzyjna objętościowa - 2 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomp infuzyjnych objętościowych wg załącznika nr 1 do oferty..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0, 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DZIAŁDOWA
- Zakup wraz z dostawą oleju napędowego do zbiornika paliwa Komunalnego Zakładu Gospodarki Odpadami "Osadus"
- Usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy i ciągów komunikacyjnych oraz schodów w budynku Urzędu Miasta Działdowo
- Zakup paliw płynnych do samochodów osobowych, ciężarowych, maszyn roboczych i urządzeń eksploatowanych przez Urząd Gminy Działdowo oraz pojazdów i motopomp OSP z terenu Gminy Działdowo w 2025 roku
- USŁUGA CATERINGOWA W ZAKRESIE PRZYGOTOWYWANIA I DOSTARCZANIA GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA SENIORÓW DO DZIENNEGO DOMU ,,SENIOR+'' ORAZ KLUBU ,,SENIOR+'' W 2025 ROKU
- Usługa przygotowania, dostarczenia i wydania gorącego posiłku dla uczniów szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę-Miasto Działdowo oraz dożywiania osób z programu "Posiłek w szkole i w domu"- 2025
- ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 20 03 07
więcej: przetargi w Działdowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu do sali doświadczania świata obejmująca jego instalację i rozmieszczenie w ramach projektu pn.: "Akademia Przedszkolaka w ZPE-T w Bobrowie".
- Dostawa wyposażenia i aparatury medycznej
- DOSTAWA, MONTAŻ I SZKOLENIE Z OBSŁUGI WIEŻY LAPAROSKOPOWEJ DO SZPITALA POWIATOWEGO GAJDA - MED SP. Z O.O.
- Zakup i dostawę pomp insulinowych dla dzieci z funkcją ciągłego monitorowania glikemii
- Dostawa respiratora transportowego
- "DZIERŻAWA DWÓCH SEPARATORÓW KOMÓRKOWYCH WRAZ Z DOSTAWĄ KOMPATYBINYCH Z SEPARATOREM ZESTAWÓW DO AUTOMATYCZNEGO POBIERANIA UBOGOLEUKOCYTARNEGO KONCENTATU KRWINEK PŁYTKOWYCH ".
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.