To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-20
Morawica: Dostawa srodków czystosciowych, myjacych, worków foliowych oraz srodków do zmywarek
Nr sprawy EZP-252-25/2011
Numer ogłoszenia: 344592 - 2011; data zamieszczenia: 20.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240109 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, faks 041 3641226.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa srodków czystosciowych, myjacych, worków foliowych oraz srodków do zmywarek Nr sprawy EZP-252-25/2011.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych, myjących, worków foliowych oraz środków do zmywarek wg asortymentów określonych w formularzach asortymentowo-cenowych - pakiety Nr I do VII, które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwaną dalej SIWZ. 2.Formularze asortymentowo-cenowe określają właściwości oraz ilość produktów jakie winny być dostarczone sukcesywnie w ciągu jednego roku od daty podpisania umowy. 3.Dostarczane środki muszą posiadać termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia dostarczenia towaru. 4.Środki do utrzymania czystości i do zmywarek powinny posiadać oryginalne opakowanie producenta. 5. Rozliczenia poszczególnych dostaw odbywać się będą w oparciu o ceny jednostkowe asortymentu określone w formularzu asortymentowo-cenowym pakiet Nr I do Nr VII. 6. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu roku od dnia zawar-cia umowy. 7. Miejsce realizacji zamówienia: magazyn gospodarczy Szpitala. 8. Sposób realizacji zamówienia: częstotliwość dostaw uzależniona jest od bieżących po-trzeb Szpitala i będzie ustalana na roboczo w trakcie realizacji umowy. 9. Dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą na koszt i ryzyko dostawcy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 800 - 1400. 10. Sprzedający zobowiązuje się do przeszkolenia pracowników Kupującego ze stosowania środków myjących i konserwujących w terminie uzgodnionym z Zamawiającym i wydania imiennych zaświadczeń o odbytym szkoleniu, i przekazania materiałów szko-leniowych. - dotyczy Pakietu I i Pakietu VI. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na pakiet Nr II, przy czym za artykuł równoważny przyjmuje się zamiennik zaoferowany przez Wykonawcę, obliga-toryjnie spełniający wszystkie wyszczególnione przez Zamawiającego dla danego asortymentu właściwości. Nie spełnienie przez artykuł równoważny choćby jednej z nich skutkuje odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z treścią niniejszej SIWZ. Ponadto Wykonawca oferujący artykuł równoważny jest zobowiązany do wskazania: - nazwy producenta tego artykułu oraz - dołączenia do przedkładanej oferty dokumentu z informacją pochodzącą bezpośred-nio od producenta lub z jego oficjalnej strony internetowej, potwierdzającego zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymogami wskazanymi przez Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet I - środki myjące
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDI SEPT Sp.z o.o., Konopnicka 159c, 21-030 Motycz,, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19449,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22959,29
Oferta z najniższą ceną: 22959,29 / Oferta z najwyższą ceną: 54304,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet II - preparaty do mycia i czyszczenia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MORYTO JERZY "ADMOR" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
jakie przetargi wygrała firma
MORYTO JERZY "ADMOR" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
- Przedsiębiorstwo Handlowe ADMOR Jerzy Moryto, ul. Wierzbicka 58 m 1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14468,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16011,76
Oferta z najniższą ceną: 16011,76 / Oferta z najwyższą ceną: 44441,13
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet Nr III - środki toaletowe-mydło
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FIRMA WIELOBRANŻOWA Zbigniew Balcerowski, ul.Towarowa 22, 25-647 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5158,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5241,46
Oferta z najniższą ceną: 5241,46 / Oferta z najwyższą ceną: 1517,97
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet Nr IV - środki toaletowe-ręczniki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MAJA Maciej Niemczyk, Majków, ul. Staffa 115, 26-110 Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25228,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29256,78
Oferta z najniższą ceną: 29256,78 / Oferta z najwyższą ceną: 38513,76
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet Nr V - worki foliowe na śmieci
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GRICARD Polska Sp. z o.o., ul. Garbarska 16, 20-340 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10564,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12843,66
Oferta z najniższą ceną: 12843,66 / Oferta z najwyższą ceną: 83961,03
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet Nr VI - środki do konserwacji podłóg
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe" DEOBOX" Zbigniew Stępień
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe" DEOBOX" Zbigniew Stępień
- Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe DEOBOX Zbigniew Stepień, ul. Warszawska 1/3/114, 35-205 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16361,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18831,30
Oferta z najniższą ceną: 18831,30 / Oferta z najwyższą ceną: 40098,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet Nr VII - środki do zmywarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MORYTO JERZY "ADMOR" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
jakie przetargi wygrała firma
MORYTO JERZY "ADMOR" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
- Przedsiębiorstwo Handlowe ADMOR, ul. Wierzbicka 58 m 1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3774,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4383,72
Oferta z najniższą ceną: 4383,72 / Oferta z najwyższą ceną: 9077,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI MORAWICA
- Modernizacja i przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Morawica
- "Organizacja i przeprowadzenie zajęć integracji sensorycznej, logorytmicznych oraz treningu umiejętności społecznych"
więcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów chemii gospodarczej, środków czystości i higieny.
- "Dostawa środków gospodarczych i czystości oraz sprzętu do sprzątania na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- Dostawy środków czystości
- Dostawa środków i akcesoriów do utrzymania czystości na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku.
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Dostawa środków czystości i chemii gospodarczej dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
więcej: Środki czyszczące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.