Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-11-16
Ogłoszenie nr 344603 - 2016 z dnia 2016-11-16 r.
Wadowice: Wykonanie operatów szacunkowych według 4 zadań
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki, krajowy numer identyfikacyjny
7218342100000, ul.
ul. Batorego
2,
34100
Wadowice, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
338 734 200, e-mail
, faks
338 232 433.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.wadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.powiat.wadowice.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych (Dz.U z 2016r. poz. 1020) ustaw składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach, 34-100 Wadowice, ul. Batorego 2
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych według 4 zadań
Numer referencyjny: WIZ.272.PN.76.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2) Zamówienie obejmuje wykonanie operatów szacunkowych według 4 zadań: ZADANIE NR 1 - Wykonanie w 2 egz. operatów szacunkowych określających wartość prawa własności nieruchomości stanowiących własność Powiatu Wadowickiego, zajętych pod drogi publiczne w trybie art.73 ustawy przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, w celu określenia odszkodowań za nieruchomości (wraz z dokumentacją fotograficzną, protokołem z oględzin nieruchomości, udziałem w rozprawach administracyjnych). Zamówienie obejmuje ustalenie wartości prawa własności nieruchomości stanowiących własność Powiatu Wadowickiego, zajętych pod drogi publiczne w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz.872 z późn. zm.): - nieruchomość położona w Nowych Dworach, gm. Brzeźnica, obejmująca działki nr 114/1 o pow. 0,0019 ha, nr 113/2 o pow. 0,0429 ha (droga powiatowa), - nieruchomość położona w Nowych Dworach, gm. Brzeźnica, obejmująca działkę nr 93/3 o pow. 0,0084 ha (droga powiatowa), - nieruchomość położona w Nowych Dworach, gm. Brzeźnica, obejmująca działkę nr 98/3 o pow. 0,0175 ha (droga powiatowa), - nieruchomość położona w Kopytówce, gm. Brzeźnica, obejmująca działkę nr 500/5 o pow. 0,0034 ha (droga powiatowa), ZADANIE NR 2 - Wykonanie w 2 egz. operatów szacunkowych określających wartość prawa własności nieruchomości stanowiących własność Powiatu Wadowickiego, Gminy Lanckorona, Gminy Wieprz i Gminy Andrychów, zajętych pod drogi publiczne w trybie art.73 ustawy przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, w celu określenia odszkodowań za nieruchomości (wraz z dokumentacją fotograficzną, protokołem z oględzin nieruchomości, udziałem w rozprawach administracyjnych). Zamówienie obejmuje ustalenie wartości prawa własności nieruchomości stanowiących własność Powiatu Wadowickiego, Gminy Lanckorona, Gminy Wieprz i Gminy Andrychów, zajętych pod drogi publiczne w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz.872 z późn. zm.): - nieruchomość położona w Izdebniku, gm. Lanckorona, obejmująca działka nr 1337/4 o pow. 0,0170 ha (droga gminna), - nieruchomość położona w Witanowicach, gm. Tomice, obejmująca działki nr 841/22 o pow. 0,0118 ha i nr 843/29 o pow. 0,0244 ha (droga powiatowa), - nieruchomość położona we Frydrychowicach, gm. Wieprz, obejmująca działki nr 482/15 o pow. 0,0066 i nr 482/16 o pow. 0,0689 ha (droga gminna), - nieruchomość położona w Izdebniku, gm. Lanckorona, obejmująca działkę nr 1275/5 o pow. 0,0228 ha (droga gminna), - nieruchomość położona w Podolanach, gm. Lanckorona, obejmująca działkę nr 484/22 o pow. 0,0505 ha (droga powiatowa), - nieruchomość położona w Zagórniku, gm. Andrychów, obejmująca działkę nr 1463/11 o pow. 0,0049 ha (droga gminna), - nieruchomość położona w Witanowicach, gm. Tomice, obejmująca działkę nr 977/1 o pow. 0,0012 ha (droga powiatowa), ZADANIE NR 3 - Wykonanie w 2 egz. operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości gruntowej niezabudowanej stanowiącej własność Gminy Andrychów, położonej w jedn. ewid. Andrychów - Miasto obręb: 0001 Andrychów Miasto, obejmującej działkę nr 1533/23 o pow. 0,3828 ha. Ustalenia wartości należy dokonać według stanu z dnia wywłaszczenia nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa oraz według stanu z dnia zwrotu oraz zwiększenie lub zmniejszenie wartości przedmiotowej działki wskutek działań podjętych bezpośrednio na nieruchomości po jej wywłaszczeniu w związku z toczącym się postępowaniem o zwrot wywłaszczonej nieruchomości na rzecz byłych właścicieli. Działka nr 1533/23 objęta jest księgą wieczystą KR1W/00045848/3 w której własność wpisana jest na rzecz Gminy Andrychów. ZADANIE NR 4 - Wykonanie w 2 egz. operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Powiatu Chrzanowskiego , położonej w jedn. ewid. Chrzanów- miasto obręb: Kościelec, obejmującej działkę nr 737/6 o pow. 0,0071ha. Ustalenia wartości rynkowej prawa własności do ww. nieruchomości należy dokonać według stanu nieruchomości na dzień wydania decyzji Starosty Chrzanowskiego nr 3/2011 z dnia 23 maja 2011r. znak: AGN.AK/7330/3/2011 o udzieleniu zezwolenia na realizację inwestycji drogowej pn.:" Budowa obwodnicy płn.-wsch. Chrzanowa"- Etap II, Rozbudowa odcinka DP1027K- ulica Topolowa" , celem ustalenia odszkodowania na rzecz poprzedniego właściciela za nieruchomość przejęta na rzecz Powiatu Chrzanowskiego. Aktualnie działka nr 737/6 objęta jest księgą wieczystą wieczystej KR1C/00088678/5 i stanowi własność Powiatu Chrzanowskiego. UWAGA! (dotyczy wszystkich ZADAŃ) -Wykonanie operatów szacunkowych nastąpi zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz.1774 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21.09.2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004r. nr 207 poz. 2109 z póz. zm.). -Zamówienie obejmuje również kwestię potwierdzenia aktualności operatu szacunkowego, o którym mowa w art. 156 ust.4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami w ramach wynagrodzenia z niniejszej umowy. -Wszelkie dokumenty niezbędne do sporządzenia dokumentacji wykonawca pozyskuje we własnym zakresie i na własny koszt. -Wykonanie prac obejmuje również udział w rozprawach administracyjnych oraz uczestnictwo w postępowaniu odwoławczym.
II.5) Główny kod CPV: 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 14
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca winien wykazać, że osoby skierowane przez niego do realizacji zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia, w tym co najmniej jedna osoba, kierownik prac, posiadająca uprawnienia do szacowania nieruchomości nadane w trybie przepisów Ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz.782) Dział V Rozdział 4, którym dysponuje lub będzie dysponował, w formie załączonego do oferty - wykazu
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 1.1 W przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokument wymieniony w ww. pkt 1. 2. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.3 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi objętej niniejszym zamówieniem wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w rozdziale V. pkt 1. 2) c)SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena za całość zamówienia | 60 |
Termin realizacji zamówienia | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 24/11/2016, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Wykonanie operatów szacunkowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie w 2 egz. operatów szacunkowych określających wartość prawa własności nieruchomości stanowiących własność Powiatu Wadowickiego, zajętych pod drogi publiczne w trybie art.73 ustawy przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, w celu określenia odszkodowań za nieruchomości (wraz z dokumentacją fotograficzną, protokołem z oględzin nieruchomości, udziałem w rozprawach administracyjnych).
Zamówienie obejmuje ustalenie wartości prawa własności nieruchomości stanowiących własność Powiatu Wadowickiego, zajętych pod drogi publiczne w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz.872 z późn. zm.):
- nieruchomość położona w Nowych Dworach, gm. Brzeźnica, obejmująca
działki nr 114/1 o pow. 0,0019 ha, nr 113/2 o pow. 0,0429 ha (droga powiatowa),
- nieruchomość położona w Nowych Dworach, gm. Brzeźnica, obejmująca
działkę nr 93/3 o pow. 0,0084 ha (droga powiatowa),
- nieruchomość położona w Nowych Dworach, gm. Brzeźnica, obejmująca
działkę nr 98/3 o pow. 0,0175 ha (droga powiatowa),
- nieruchomość położona w Kopytówce, gm. Brzeźnica, obejmująca
działkę nr 500/5 o pow. 0,0034 ha (droga powiatowa),
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70332000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena za całość zamówienia | 60 |
Termin realizacji zamówienia | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Wykonanie operatów szacunkowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie w 2 egz. operatów szacunkowych określających wartość prawa własności nieruchomości stanowiących własność Powiatu Wadowickiego, Gminy Lanckorona, Gminy Wieprz i Gminy Andrychów, zajętych pod drogi publiczne w trybie art.73 ustawy przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, w celu określenia odszkodowań za nieruchomości (wraz z dokumentacją fotograficzną, protokołem z oględzin nieruchomości, udziałem w rozprawach administracyjnych).
Zamówienie obejmuje ustalenie wartości prawa własności nieruchomości stanowiących własność Powiatu Wadowickiego, Gminy Lanckorona, Gminy Wieprz i Gminy Andrychów, zajętych pod drogi publiczne w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz.872 z późn. zm.):
- nieruchomość położona w Izdebniku, gm. Lanckorona, obejmująca
działka nr 1337/4 o pow. 0,0170 ha (droga gminna),
- nieruchomość położona w Witanowicach, gm. Tomice, obejmująca
działki nr 841/22 o pow. 0,0118 ha i nr 843/29 o pow. 0,0244 ha (droga powiatowa),
- nieruchomość położona we Frydrychowicach, gm. Wieprz, obejmująca
działki nr 482/15 o pow. 0,0066 i nr 482/16 o pow. 0,0689 ha (droga gminna),
- nieruchomość położona w Izdebniku, gm. Lanckorona, obejmująca
działkę nr 1275/5 o pow. 0,0228 ha (droga gminna),
- nieruchomość położona w Podolanach, gm. Lanckorona, obejmująca
działkę nr 484/22 o pow. 0,0505 ha (droga powiatowa),
- nieruchomość położona w Zagórniku, gm. Andrychów, obejmująca
działkę nr 1463/11 o pow. 0,0049 ha (droga gminna),
- nieruchomość położona w Witanowicach, gm. Tomice, obejmująca
działkę nr 977/1 o pow. 0,0012 ha (droga powiatowa),
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70332000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena za całość zamówienia | 60 |
Termin realizacji zamówienia | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: Wykonanie operatów szacunkowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie w 2 egz. operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości gruntowej niezabudowanej stanowiącej własność Gminy Andrychów, położonej w jedn. ewid. Andrychów - Miasto obręb: 0001 Andrychów Miasto, obejmującej działkę nr 1533/23 o pow. 0,3828 ha. Ustalenia wartości należy dokonać według stanu z dnia wywłaszczenia nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa oraz według stanu z dnia zwrotu oraz zwiększenie lub zmniejszenie wartości przedmiotowej działki wskutek działań podjętych bezpośrednio na nieruchomości po jej wywłaszczeniu w związku z toczącym się postępowaniem o zwrot wywłaszczonej nieruchomości na rzecz byłych właścicieli. Działka nr 1533/23 objęta jest księgą wieczystą KR1W/00045848/3 w której własność wpisana jest na rzecz Gminy Andrychów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70332000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena za całość zamówienia | 60 |
Termin realizacji zamówienia | 40 |
Część nr: 4
Nazwa: Wykonanie operatów szacunkowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie w 2 egz. operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Powiatu Chrzanowskiego , położonej w jedn. ewid. Chrzanów- miasto obręb: Kościelec, obejmującej działkę nr 737/6 o pow. 0,0071ha. Ustalenia wartości rynkowej prawa własności do ww. nieruchomości należy dokonać według stanu nieruchomości na dzień wydania decyzji Starosty Chrzanowskiego nr 3/2011 z dnia 23 maja 2011r. znak: AGN.AK/7330/3/2011 o udzieleniu zezwolenia na realizację inwestycji drogowej pn.:" Budowa obwodnicy płn.-wsch. Chrzanowa"- Etap II, Rozbudowa odcinka DP1027K- ulica Topolowa" , celem ustalenia odszkodowania na rzecz poprzedniego właściciela za nieruchomość przejęta na rzecz Powiatu Chrzanowskiego.
Aktualnie działka nr 737/6 objęta jest księgą wieczystą wieczystej KR1C/00088678/5 i stanowi własność Powiatu Chrzanowskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70332000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena za całość zamówienia | 60 |
Termin realizacji zamówienia | 40 |
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek (...)-na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wadowicach w 2025 r.
- Świadczenie na rzecz Starostwa Powiatowego w Wadowicach w 2025 roku usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego Zakładu Opieki Leczniczej dla ZZOZ w Wadowicach
- Zapewnienie dostępu do obiektów i usług rekreacyjno- sportowych na podstawie imiennych kart/wejściówek abonamentowych dla pracowników Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach
- Przebudowa bramy głównej w Zakładzie Karnym w Wadowicach.
- Projekt techniczny budowy kanalizacji deszczowej na Dzwonku w Gorzeniu Dolnym
więcej: przetargi w Wadowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.