To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-16
Ogłoszenie nr 344640 - 2016 z dnia 2016-11-16 r.
Kobylnica: Zaprojektowanie i wykonanie mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii do produkcji energii elektrycznej na potrzeby istniejących lub będących w budowie budynków mieszkalnych jednorodzinnych na terenie Gminy Kobylnica w ramach programu priorytetowego "Wspieranie rozproszonych, odnawialnych źródeł energii Część 4) Prosument - linia dofinansowania z przeznaczeniem na zakup i montaż mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 316829-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 323132-206
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:Przedmiot zamówienia jest finansowany z środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach PROGRAMU PRIORYTETOWEGO Wspieranie rozproszonych, odnawialnych źródeł energii. Część 4) Prosument - linia dofinansowania z przeznaczeniem na zakup i montaż mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobylnica, krajowy numer identyfikacyjny
77097983200000, ul.
ul. Główna
20,
76251
Kobylnica, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
59 842-90-70, faks
59 842-90-72, e-mail
a.tantala@kobylnica.eu
Adres strony internetowej (URL): http://bip.kobylnica.tensoft.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii do produkcji energii elektrycznej na potrzeby istniejących lub będących w budowie budynków mieszkalnych jednorodzinnych na terenie Gminy Kobylnica w ramach programu priorytetowego "Wspieranie rozproszonych, odnawialnych źródeł energii Część 4) Prosument - linia dofinansowania z przeznaczeniem na zakup i montaż mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GIF-IZ.271.RB-14.25.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii do produkcji energii elektrycznej na potrzeby istniejących lub będących w budowie budynków mieszkalnych jednorodzinnych na terenie Gminy Kobylnica w ramach programu priorytetowego "Wspieranie rozproszonych, odnawialnych źródeł energii Część 4) Prosument - linia dofinansowania z przeznaczeniem na zakup i montaż mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii", poprzez: 1) sporządzenie indywidualnych, dopasowanych do potrzeb użytkowników danego obiektu Dokumentacji kompletnych mikroinstalacji, w oparciu o założenia techniczno - technologiczne zawarte w Programie funkcjonalno - użytkowym (zwanym w dalszej części SIWZ - PFU); 2) wykonanie mikroinstalacji, zgodnie z opracowaną Dokumentacją zatwierdzoną przez Zamawiającego; 3) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, w przypadku konieczności jej wykonania. 2. Zakres rzeczowy realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie mikroinstalacji do produkcji energii elektrycznej w budynkach mieszkalnych osób fizycznych, opartych na ogniwach fotowoltaicznych, w podziale na Etapy: 1) Etap I: sporządzenie indywidualnych, dopasowanych do potrzeb użytkowników danego obiektu Dokumentacji kompletnych mikroinstalacji do produkcji energii elektrycznej w budynkach mieszkalnych osób fizycznych, opartych na ogniwach fotowoltaicznych w ilości 41. 2) Etap II: wykonanie mikroinstalacji do produkcji energii elektrycznej opartych na ogniwach fotowoltaicznych w ilości 41, zgodnie z opracowaną Dokumentację zatwierdzoną przez Zamawiającego. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia w części dotyczącej wykonania dokumentacji projektowej na wykonanie robót budowlanych określonych w ppkt 2 powyżej (zwanej w dalszej części ogłoszenia - Dokumentacją) - Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentację na wykonanie robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę, składającą się w szczególności z: a) projektu budowlanego zawierającego komplet rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania; b) uzgodnień, pozwoleń i opinii wymaganych odrębnymi przepisami. 4. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) prace przedprojektowe, to jest czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz umożliwiających uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych, poprzez m.in.: a) aktualizację i doszczegółowienie przekazanych materiałów, o których mowa w pkt 6; b) sprawdzenie założeń techniczno-technologicznych zawartych w PFU oraz ogólnych założeń realizacji, o których mowa w pkt 2; c) uzyskanie warunków technicznych lub uzgodnień od gestorów istniejącego uzbrojenia infrastrukturalnego; d) wykonanie w oparciu o zaktualizowane założenia Koncepcji obejmującej m.in. rozwiązania projektowe, wraz z ich uzgodnieniem z właścicielem nieruchomości (zwanym w dalszej części ogłoszenia - Użytkownikiem) i Zamawiającym; 2) opracowanie indywidualnych, dopasowanych do potrzeb Użytkowników Dokumentacji w języku polskim, wraz z ich uzgodnieniem z Użytkownikiem i zatwierdzeniem przez Zamawiającego; 3) uzyskanie w oparciu o zatwierdzone Dokumentacje, właściwych decyzji administracyjnych wynikających z przepisów prawa oraz wszelkich dokumentów wymaganych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym właściwych opinii, uzgodnień rzeczoznawców, gestorów sieci i jednostek administracji, materiałów geodezyjnych oraz dodatkowych analiz i opracowań pomocniczych w niezbędnym zakresie; 4) wykonanie kompletnych mikroinstalacji zgodnie z opracowaną Dokumentacją (po uzyskaniu uzgodnień i zatwierdzeń oraz pozwoleń, o których mowa w ppkt 1-3 powyżej) oraz dostosowanie istniejących urządzeń do prawidłowego współdziałania z wykonaną instalacją z uwzględnieniem niezbędnych prac towarzyszących, w tym w szczególności: a) wyznaczenie i przygotowanie miejsca pod montaż urządzeń odnawialnych źródeł energii; b) ustalenie przebiegu trasy przewodów od miejsca montażu urządzeń odnawialnych źródeł energii do wpięcia w istniejące instalacje; c) montaż urządzeń odnawialnych źródeł energii; d) wykonanie połączenia z siecią energetyczną; e) wykonanie dla każdej instalacji odpowiednich zabezpieczeń przeciwprzepięciowych i odgromowych; f) wykonanie przejść w przegrodach wewnętrznych i zewnętrznych budynków; g) wykonanie i zasypywanie ewentualnych wykopów pod przewody; h) zabezpieczenie miejsc przebić i przejść rur, przewodów elektrycznych; i) wykonanie izolacji termicznych oraz prac zabezpieczających; j) zaprogramowanie i wykonanie układu automatyki i sterowania; k) wykonanie pozostałych niezbędnych prac związanych z układaniem przewodów, urządzeń, armatury regulującej, odcinającej, sterującej instalacji elektrycznej niezbędnej do obsługi wykonanej instalacji; l) przeprowadzenie wymaganych prób i badań, przed uzyskaniem odbioru robót; m) uzyskanie i przygotowanie niezbędnych dokumentów (protokołów prób i badań, kart gwarancyjnych, książek serwisowych) związanych z przekazaniem do użytkowania wybudowanych instalacji na poszczególnych obiektach; n) opracowanie odrębnie dla poszczególnych obiektów operatu odbiorowego (w 2 egz.) zawierającego: dokumentację powykonawczą, komplet kart gwarancyjnych, badań, atestów, prób, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą przyjętą do państwowego zasobu geodezyjnego (w 3 egz.); o) opracowanie odrębnie dla poszczególnych obiektów szczegółowego schematu wykonanej mikroinstalacji, szczegółowej instrukcji obsługi mikroinstalacji (zawierającej m.in. zalecenia bieżącej konserwacji); p) przygotowanie zgłoszeń przyłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej; q) przeprowadzenia szkolenia Użytkowników obiektów w zakresie obsługi wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń; 5) wykonywanie przeglądów gwarancyjnych oraz bezpłatnych usług serwisowych w okresie obowiązywania gwarancji. 5. Zgodnie z treścią art. 31 ust. 2 PZP przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w pkt 3.0 SIWZ, oraz w PFU, stanowiącym Załącznik Nr 9 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania opisywane za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia zawartych w PFU lub równoważne. 6. Wymagania w zakresie wykonania i odbioru Dokumentacji: 1) Każdy projekt budowlany winien zawierać w szczególności: opis instalacji wraz z parametrami technicznymi urządzeń (w tym: moc, sprawność, uzysk), schemat instalacji, kosztorys, licznik wytworzonej energii elektrycznej (wbudowany w inwerter) umożliwiający gromadzenie i lokalną prezentację danych oraz podłączenie modułu komunikacyjnego do przesyłania danych. 2) Każdy projekt powinien być uzgodniony z Użytkownikiem oraz Zamawiającym. 3) Zamawiający przekaże Wykonawcy, jako materiał wyjściowy do projektowania PFU, stanowiący Załącznik Nr 9 do SIWZ. 4) Obowiązek uzyskania wszelkich materiałów potrzebnych do projektowania w tym: właściwych opinii, uzgodnień rzeczoznawców, decyzji administracyjnych, dodatkowych analiz i opracowań pomocniczych w niezbędnym zakresie (tj. m.in. sprawdzenie wytrzymałości konstrukcji dachu zgodnie z obowiązującymi przepisami) itp., wraz z kosztami ich uzyskania, leży po stronie Wykonawcy z wyłączeniem kosztów związanych z badaniami geologicznymi oraz badaniami wietrzności. 5) Wykonawca złoży oświadczenie o przeniesieniu na Zamawiającego wszelkich uprawnień z tytułu praw autorskich i pokrewnych w odniesieniu do każdej z Dokumentacji. 6) Wszelkie wady i usterki Dokumentacji, których istnienie zostało ujawnione dopiero w trakcie realizacji robót budowlanych, Wykonawca ma obowiązek usunąć na swój koszt w ramach wynagrodzenia umownego. 7) Dokumentacja zostanie dostarczona Zamawiającemu: a) w odniesieniu do każdego obiektu w zakresie prac niewymagających pozwolenia na budowę: ? w postaci papierowej - w ilości 4 egz. oraz ? w postaci elektronicznej (płyta CD), którą należy dostarczyć w 1 egz. b) w odniesieniu do każdego obiektu w zakresie prac wymagających pozwolenia na budowę: ? w postaci papierowej - w ilości 6 egz. oraz ? w postaci elektronicznej (płyta CD), którą należy dostarczyć w 1 egz. 8) Szczegółowy opis wymagań w zakresie wykonania i odbioru Dokumentacji dla poszczególnych rodzajów instalacji znajduje się w PFU. 7. Wymagania w zakresie wykonania i odbioru robót budowlanych, objętych przedmiotem zamówienia: 1) Wykonawca sporządzi i uzgodni z Zamawiającym harmonogram realizacji robót oraz Plan płatności. 2) Wykonawca dostarczy elementy mikroinstalacji na miejsce montażu w częściach. Elementy systemu zostaną połączone przez Wykonawcę w miejscu lokalizacji przedsięwzięcia z wykorzystaniem odpowiedniego do tego celu sprzętu. Wszelkie koszty z tym związane, w tym koszty paliwa, energii elektrycznej, wody itp., jakie będą niezbędne do celów montażowych pokrywa Wykonawca. 3) Wykonawca winien założyć jak najmniejszą ingerencję w konstrukcję budynku, jednocześnie zapewniając wytrzymałość i trwałość instalacji. 4) Wykonawca powinien: a) doprowadzić do stanu poprzedniego pokrycie dachowe i inne elementy budynków w miejscach prac montażowych, b) wykonać w sposób odpowiadający sztuce budowlanej i jak najmniej ingerujący w strukturę budynków przejścia poprzez przegrody wewnętrzne i zewnętrzne budynków; c) dokonać na własny koszt naprawy innych szkód wyrządzonych w związku z realizacją robót budowlanych; d) uprzątnąć i doprowadzić do stanu poprzedniego nieruchomości, na których wykonywane będą roboty budowlane. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot umowy wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. 9. Wykonawca przed zastosowaniem jakichkolwiek urządzeń i materiałów przedstawi inspektorowi nadzoru technicznego źródło ich pochodzenia, atesty lub aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa badań laboratoryjnych oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. W przypadku wątpliwości co do jakości zastosowanych urządzeń lub materiałów Zamawiający ma prawo przekazać urządzenie i/lub materiał do badań laboratoryjnych. Negatywny wynik badań spowoduje wstrzymanie odbioru przez Zamawiającego. Wszystkie roboty, w których zostaną zastosowane materiały lub urządzenia nieodpowiadające normom i niezaakceptowane przez Zamawiającego, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko. Zamawiający ma prawo nieprzyjęcia takich robót i nieuiszczania za nie wynagrodzenia. 10. Urządzenia wchodzące w skład instalacji muszą posiadać instrukcję obsługi i użytkowania w języku polskim. 11. Wszelkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w PFU należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Traktować je należy jako przykładowe informacje. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych dla nazwanych materiałów z zachowaniem wymogów w zakresie, jakości i bezpieczeństwa. Materiały i urządzenia muszą gwarantować realizację robót zgodnie z założeniami programu PROSUMENT i zapewniać uzyskanie parametrów technicznych i jakościowych nie gorszych (tj. takich samych lub lepszych) od założonych w PFU. 12. Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt m.in.: 1) uzyskać wszelkie materiały potrzebne do projektowania w tym: właściwe opinie, uzgodnienia rzeczoznawców, decyzje administracyjne, dodatkowe analizy i opracowania pomocnicze w niezbędnym zakresie (tj. m.in. sprawdzenie wytrzymałości konstrukcji dachu zgodnie z obowiązującymi przepisami) itp., wraz z kosztami ich uzyskania z wyłączeniem kosztów związanych z badaniami geologicznymi oraz badaniami wietrzności, 2) zapewnić kompletne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do wykonania robót oraz usunięcia wad, 3) pełnić funkcje koordynacyjne w stosunku do robót realizowanych przez podwykonawców, 4) zapewnić ciągły nadzór nad pracownikami wykonującymi roboty, 5) ponosić odpowiedzialności za wykonanie robót, tj. zapewnienie warunków bezpieczeństwa osób przebywających na placu budowy i mienia oraz za metody organizacyjno - techniczne stosowane na placu budowy, 6) zapewnić specjalistyczne kierownictwo i montaż dla dostarczonych przez siebie maszyn i urządzeń, 7) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu poprzedniego, 8) usuwać i składować wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne, 9) zorganizować, zabezpieczyć, utrzymać i zlikwidować plac budowy, 10) usunąć ewentualne kolizje z istniejącym uzbrojeniem technicznym, 11) dokonać odbioru wykonanych robót wraz z wykonaniem wymaganych prób i badań, 12) zapewnić obsługę geodezyjną w niezbędnym zakresie oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, 13) wykonywać wszelkie inne obowiązki, nałożone na niego zgodnie z zapisami SIWZ. 13. Wykonawca zabezpieczy w ramach wynagrodzenia umownego obsługę geodezyjną oraz sporządzi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w przypadku elementów i urządzeń montowanych, wbudowywanych poza obrysem budynku na mapie w skali 1:500 lub 1:1000 (w przypadku braku w zasobach państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego map w skali 1:500) wraz ze zgłoszeniem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (w przypadku sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na mapie w skali 1:1000 zgłoszonej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, Wykonawca sporządzi dodatkową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500. 14. Zgodnie z założeniami PFU i zaproponowaną technologią Wykonawca gwarantuje w okresie trwałości przedsięwzięcia tj. w okresie 3 lat osiągnięcie efektów rzeczowych i ekologicznych opisanych w PFU. Wykonawca przedłoży dokumenty potwierdzające osiągnięcie celów PFU w ciągu 20 dni od zakończenia realizacji przedsięwzięcia. 15. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji (niezależnie od gwarancji producenta urządzeń) na oferowany przedmiot zamówienia, na warunkach zgodnych z określonymi w opisie przedmiotu zamówienia i projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ, na okres nie krótszy niż: 1) 12 lat gwarancji na moduły fotowoltaiczne: 2) 5 lat na inwertery: 3) 5 lat na pozostałe elementy instalacji oraz roboty montażowe. licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia. 16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości przelewu wierzytelności Wykonawcy z tytułu realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania, na podmioty trzecie. 17. Zamawiający stosownie do treści art. 29 ust. 3a PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej jednej osoby wykonującej roboty budowlane polegające na montażu instalacji (w zakresie systemów fotowoltaicznych), zgodnie z pkt 19.0 SIWZ. 18. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09331200-0
Dodatkowe kody CPV:
09332000-5,
71220000-6,
71320000-7,
71323100-9,
51112000-0,
45111200-0,
45300000-0,
45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Zastosowano procedurę, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1110589.87 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert13 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1053225.81 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KOBYLNICA
więcej: przetargi KOBYLNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.