Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-01
Olsztyn: Dostawa wraz z instalacją sprzętu komputerowego, laptopów i oprogramowania do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 344663 - 2010; data zamieszczenia: 01.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-957 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl/zamowienia
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z instalacją sprzętu komputerowego, laptopów i oprogramowania do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z instalacją sprzętu komputerowego, laptopów i oprogramowania do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego w Olsztynie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9, 30.23.10.00-7, 30.21.61.10-0, 33.19.51.00-4, 30.26.20.00-3, 30.21.32.00-7, 30.24.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 8.560,00 zł. (słownie: jedenaście tysięcy siedemset dziesięć złotych), w tym dla poszczególnych części: Część nr 1 : 3.600,00 (słownie: trzy tysiące sześćset złotych) Część nr 2 : 900,00 (słownie: dziewięćset złotych) Część nr 3 : 100,00 (słownie: sto złotych) Część nr 4 : 180,00 (słownie: sto osiemdziesiąt złotych) Część nr 5 : 900,00 (słownie: dziewięćset złotych) Część nr 6 : 120,00 (słownie: sto dwadzieścia złotych) Część nr 7 : 650,00 (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych) Część nr 8 : 600,00 (słownie: sześćset złotych) Część nr 9 : 1.000,00 (słownie: tysiąc złotych) Część nr 10 : 290,00 (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt złotych) Część nr 11 : 30,00 (słownie: trzydzieści złotych) Część nr 12 : 190,00 (słownie: sto dziewięćdziesiąt złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dla oferowanego sprzętu z części I należy załączyć zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym: Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu. (załączyć do oferty) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu. (załączyć do oferty) Certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych komputerów z wymaganym systemem operacyjnym (wydruk ze strony Microsoft WHCL). Głośność jednostki centralnej w/g normy PN - ISO 9296. Deklarację producenta dotyczącą głośności jednostki centralnej w trybie pracy normalnej (bez pracy napędów optycznych), która maksymalnie może wynosić 21 dB w pozycji obserwatora w odległości 1 metra od urządzenia. Do oferty należy dołączyć deklarację producenta komputera sporządzoną na podstawie badań jednostki niezależnej akredytowanej na dane metody badawcze (ISO 7779:2005 i ISO 9296:1999 lub równoważne) przez Polskie Centrum Akredytacji lub zagraniczną jednostkę akredytacyjną będącą sygnatariuszem EA MLA - European Co-operation for Accreditation Multilateral Agreement - Porozumienie wielostronne w ramach European Co-operation for Accreditation (EA) lub ILAC MRA - International Laboratory Accreditation Cooperation Mutual Recognition Arrangement - Umowa o wzajemnym uznawaniu w ramach International Laboratory Accreditation Cooperation (ILAC). Do oferty należy dołączyć raport badawczy wykonany przez akredytowane laboratorium (dopuszcza się dokumenty techniczne w języku angielskim). Deklaracja CE dla jednostki centralnej (załączyć do oferty) Deklaracja CE dla monitora 19 (załączyć do oferty) Deklaracja CE dla monitora 22 (załączyć do oferty) Deklaracja producenta sprzętu o zgodności oferowanego komputera z wymaganiami normy Energy Star 5.0. (załączyć do oferty) Oświadczenie producenta sprzętu komputerowego, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem, we wskazanych przez Zamawiającego częściach zamówienia. (załączyć do oferty). Dokumenty należy oznaczyć w taki sposób aby jasno wynikało jakiej części oraz asortymentu dotyczą.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wzór umowy, jaka zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany dotyczą okoliczności opisanych w pkt. 3. Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: - zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, - zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, W przypadku zaistnienia którejś z wymienionych okoliczności, strony ustalają nowy termin realizacji przedmiotu umowy, który będzie stanowił zapis w aneksie do umowy. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET WARMIŃSKO - MAZURSKI W OLSZTYNIE
10 - 719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2010 godzina 09:00, miejsce: UNIWERSYTET WARMIŃSKO - MAZURSKI W OLSZTYNIE 10 - 719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy komputerowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy komputerowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drukarki i skanery (+ kable przyłączeniowe).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarki i skanery (+ kable przyłączeniowe).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7, 30.21.61.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Monitory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitory.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Serwer s1-IG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer s1-IG.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Serwer S2 - WNM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer S2 - WNM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Serwer S3 - ISP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer S3 - ISP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Serwer S4- WH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer S4- WH.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Laptopy: sztuk 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laptopy: sztuk 11.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Laptopy: sztuk 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laptopy: sztuk 12.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Oprogramowanie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Oprogramowanie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Oprogramowanie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa zestawu implantów tytanowych płyt blokowanych wraz z wkrętami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie.
- Dostawa kalendarzy na 2025
- Wykonanie usług pralniczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Kościuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13b
- Dostawa opraw oświetlenia zewnętrznego-Kortowo III-wraz z oprzyrządowaniem
- Remont lokalu nr 1 w budynku przy ul. Prawocheńskiego 13 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Mikołaja Kopernika w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz instalacji wysokiej klasy komputera wraz z monitorem na potrzeby Instytutu Zoologii i Badań Biomedycznych UJ.
- Dostawa skanerów na potrzeby sądów powszechnych apelacji gdańskiej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Zakup sprzętu komputerowego
- Dostawy pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do Zespołu Szkół w Dziadowej Kłodzie w ramach programu "Dobry Start w Przyszłość" FEDS.08.01-IZ.00-035/23. (2)
więcej: Osprzęt do minikomputerów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.