Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-27
Krotoszyn: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH DLA SPZOZ KROTOSZYN.
Numer ogłoszenia: 344804 - 2013; data zamieszczenia: 27.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH DLA SPZOZ KROTOSZYN..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH - PAKIET NR 1-8..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH, MAKSYMALNIE 20% ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI niniejszej SIWZ oraz : a. Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. b. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl . 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
§6 Projektu umowy:2. Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się : - ustawową zmianę stawek podatku VAT. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na przedmiot niniejszego zamówienia, jej zmiana następuje z mocy prawa, bez konieczności podpisywania oddzielnego aneksu do umowy. § 13 Projektu umowy:2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: - numeru katalogowego produktu (w tym przypadku zmiana może być dokonana na podstawie pisemnego powiadomienia Zamawiającego o zmianie numeru katalogowego, bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, z zaznaczeniem, której pozycji w Formularzu cenowym zmiana numeru katalogowego dotyczy). - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, - sposobu konfekcjonowania, - liczby opakowań, - wprowadzenia do sprzedaży przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego / udoskonalonego, - zmiany liczby badań objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego, - przedłużenia terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania przedmiotu umowy, do wartości nie większej niż całkowita wartość umowy, maksymalnie 12 miesięcy. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Pokój nr 20..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Sekretariat pokój nr 1..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Szew syntetyczny, niewchłanialny, monofilament poliamidowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa nitki Nr kat. Grubość nitki Długość nitki (cm) Długość igły (mm) Rodzaj igły Krzywizna igły Ilość nitek 12 miesięcy A 1 5/0 45 24 odwrotnie tnąca 3/8 240 2 4/0 45 19 odwrotnie tnąca 3/8 420 3 4/0 45 24 odwrotnie tnąca 3/8 720 4 3/0 45 19 odwrotnie tnąca 3/8 600 6 3/0 45 24 odwrotnie tnąca 3/8 720 7 2/0 90 24 odwrotnie tnąca 3/8 480 8 2/0 45 30 odwrotnie tnąca 3/8 360 9 2/0 45 19 odwrotnie tnąca 3/8 480 10 1 90 37 odwrotnie tnąca 1/2 96 11 1 100 90 odwrotnie tnąca 3/8 96 12 2 100 90 odwrotnie tnąca 3/8 144.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Szew syntetyczny, monofilament,posiadający podtrzymanie tkankowe około 65% - 70% po czterech tygodniach i około 55% - 60% po sześciu tygodniach, wchłaniający się 180-210 dni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 5/0 75 16 okrągła 1/2 24 2 4/0 75 20 okrągła 1/2 24 3 3/0 75 20 okrągła 1/2 36 4 2/0 75 22 okrągła 1/2 60 5 0 75 30 okrągła 1/2 120 6 0 90 40 okrągła 1/2 120 7 0 pętla 150 40 okrągła 1/2 360 8 0 pętla 150 48-50 okrągła 1/2 360 9 2 75 40 okrągła 1/2 60 10 1 pętla 150 40 okrągła 1/2 120 11 1 pętla 150 48-50 okrągła 1/2 240 12 1 90 50 okrągła ? 60 13 1 90 45 okrągła mocna 1/2 60 14 1 75 30 okrągła 1/2 60 15 1 75 40 okrągła 1/2 60.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Szew syntetyczny, monofilament, posiadający podtrzymanie tkankowe około 70% po jednym tygodniu i około 40% po dwóch tygodniach, wchłaniający się 90-120 dni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 3/0 75 26 okrągła 1/2 60 2 3/0 75 30 okrągła 1/2 240 3 2/0 75 26 okrągła 1/2 60 4 2/0 75 30 okrągła 1/2 240.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Szew syntetyczny, niewchłanialny, monofilament polipropylenowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 2/0 75 30 okrągła 1/2 540 2 3/0 90 2 x 26 2 x okrągła 2 x 1/2 36 3 0 75 30 okrągła 1/2 36 4 1 100 30 okrągła 1/2 12 5 4/0 90 2 x 17 2 x okrągła 1/2 24 6 5/0 75 2 x 13 okrągła 1/2 12 7 5/0 90 2 x 20 2 x okrągła 1/2 12 8 5/0 90 2 x 17 2 x okrągła 1/2 12 9 6/0 90 2 x 17 2 x okrągła 1/2 12 10 6/0 75 2 x 13 2 x okrągła 1/2 12 11 7/0 45 2 x 9 2 x okrągła 3/8 12 12 7/0 75 2 x 10 2 x okrągła 1/2 12.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Szew syntetyczny, pleciony, powlekany, o podtrzymaniu tkankowym około 50% po 8-11 dniach, o okresie wchłaniania ok. 42 dni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 2/0 75 26 igła odwrotnie tnąca 3/8 240 2 0 90 48 okrągła, zaostrzona 1/2 360 3 1 90 48 okrągła, zaostrzona 1/2 840.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Szew syntetyczny, pleciony, powlekany, podtrzymujący tkankę 5 tygodni, około 75% siły podtrzymywania po 2 tygodniach, wchłaniający się 54-70 dni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 5/0 75 17 okrągła 3/8 360 2 4/0 75 26 okrągła ? 120 3 4/0 3 x 45cm x x x 240 4 4/0 75 20 okrągła 1/2 360 5 3/0 150 x x x 240 6 3/0 3 x 45cm x x x 1260 7 3/0 75 20 okrągła 1/2 240 8 3/0 75 30 okrągła 1/2 240 9 3/0 75 26 okrągła 1/2 1920 10 2/0 75 26 okrągła 1/2 2400 11 2/0 150 x x x 240 12 2/0 3 x 45cm x x x 1200 13 2/0 75 26 odwrotnie tnąca 3/8 60 14 2/0 75 40 okrągła 1/2 120 15 2/0 75 45 okrągła 1/2 120 16 2/0 75 48 okrągła 1/2 240 17 2/0 75 30 okrągła 1/2 120 18 0 150 x x x 120 19 0 3 x 45cm x x x 600 20 0 75 30 okrągła 1/2 1200 21 0 75 48 okrągła 1/2 480 22 0 75 40 okrągła 1/2 120 23 0 75 45 okrągła 1/2 480 24 1 75 45 okrągła 1/2 600 25 1 150 x x x 60 26 1 75 30 okrągła 1/2 720 27 1 75 40 okrągła 1/2 60 28 1 90 63 okragła 3/8 36 29 1 90 45 okrągła 1/2 60 30 2 150 x x x 180 31 2 6 x 45cm x x x 120 32 2 75 48 okrągła 1/2 2400 33 2 75 37 okrągła 1/2 1200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7- Materiały hemostatyczne do śródoperacyjnego tamowania krwawienia..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Wosk kostny tabl. 2,5g 24.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 -Nici chirurgiczne niewchłanialne , plecione, powlekane silikonem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 3 75 40 okrągła ? 24 2 2 75 40 okrągła 1/2 24 3 5 75 40 okrągła 1/2 24.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Świadczenie usług pocztowych dla Związku Międzygminnego "EKO SIÓDEMKA" w 2025 i 2026 r.
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA POTRZEBY CENTRUM SPORTU I REKREACJI WODNIK SP. Z O.O. W KROTOSZYNIE
- Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego dla Miejskiego Zakładu Komunikacji w Krotoszynie Sp. z o.o.
- Przebudowa, zmiana sposobu użytkowania budynku wielofunkcyjnego położonego przy ulicy Młyńskiej 2d w Krotoszynie na użytkowy i biurowy - Warsztaty Terapii Zajęciowej oraz na cele mieszkalne
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów szewnych i innych materiałów medycznych z podziałem na pakiety
- Dostawa nici chirurgicznych dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie - drugie postepowanie
- Dostawa nici chirurgicznych dla SPZZOZ w Gryficach
- Dostawa materiałów szewnych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie.
- Dostawy materiałów szewnych do Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa produktów leczniczych.
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.