eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzelówZakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminnego Zakładu Aktywności Zawodowej w Maliniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-20

Chorzelów: Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminnego Zakładu Aktywności Zawodowej w Maliniu
Numer ogłoszenia: 344814 - 2011; data zamieszczenia: 20.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Aktywności Zawodowej w Maliniu , Malinie 214, 39-331 Chorzelów, woj. podkarpackie, tel. 17 7743750, faks 17 7743750.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gzaz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowy zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminnego Zakładu Aktywności Zawodowej w Maliniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego samochodu osobowego (ilość miejsc 8+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych przeznaczonego dla Gminnego Zakładu Aktywności Zawodowej w Maliniu. Silnik samochodu - wysokoprężny z doładowaniem, musi spełniać normę emisji substancji szkodliwych EURO 5, moc silnika minimum 100 KM; Skrzynia biegów manualna min. 5 biegowa + bieg wsteczny. Zawieszenie przednie - niezależne, zawieszenie tylne - niezależne. Wspomaganie układu kierowniczego. System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania; system kontroli trakcji zapobiegający poślizgowi kół napędzanych poprzez zmniejszenie momentu obrotowego przekazywanego przez silnik podczas jazdy; system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych podczas hamowania silnikiem, elektroniczny system stabilizacji toru jazdy z asystentem hamowania. Klimatyzacja z dodatkowym ogrzewaniem w przestrzeni pasażersko-ładunkowej. Drzwi tylne skrzydłowe z oknami i wewn. klamką, wycieraczką szyby i spryskiwaczem. Drzwi boczne prawe przesuwane. Wszystkie szyby termoizolacyjne, przyciemniane w części pasażerskiej i bagażowej, w kabinie kierowcy sterowane elektrycznie. Ilość miejsc siedzących szt. 8+1. Przystosowany do przewizienia osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim (możliwość przewiezienia min. 6 osób z kierowcą wraz z osobą niepełnosprawną na wózku-wjazd tyłem przez drzwi skrzydłowe) komplet pasów do mocowania wózka inwalidzkiego do szyn, szyny wzdłuż mocujące wózek inwalidzki w podłodze pojazdu, pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim. Najazdy aluminiowe z bieżnią antypoślizgową. Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu (symbolem: pojazd dla osób niepełnosprawnych). Przednia kanapa 2 miejscowa dla pasażerów z regulowanymi zagłówkami oraz pasami bezpieczenstwa, kanapa 2- miejscowa + siedzenie 1 miejscowe w II rzedzie siedzen z regulowanymi zagłówkami i pasami bezpieczenstwa, kanapa 3 miejscowa w III rzedzie z zagłówkami oraz pasami bezpieczenstwa. Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, fotel kierowcy z regulacją wysokosci, regulacją odcinka ledzwiowego i podłokietnikami. Radioodtwarzacz CD i MP3. Lusterka zewnetrzne regulowane elektrycznie, okna w kabinie kierowcy sterowane elektrycznie; Ogumienie zimowe na felgach stalowych min. 16 cali + kołpaki, dodatkowo felgi min. 16 cali +opony letnie-4 szt.; gaśnica; trójkat ostrzegawczy; apteczka, podnosnik, pełnowymiarowe koło zapasowe, autoalarm, roczny pakiet ubezpieczenia AC,OC i NW . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załacznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji jako samochód osobowy przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych wydane przez ustawowo uprawniony organ oraz musi spełniać warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U z 2003 Nr 32 poz. 262 ze zm.) bez jakichkolwiek odstępstw. Samochód zaoferowany przez Wykonawcę powinien być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2011 roku, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych. Samochód powinien posiadać wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego na terenie naszego kraju. Wykonawca zobowiązany jest wraz z dostawą samochodu przekazać Zamawiającemu kartę pojazdu, aktualne świadectwo homologacji, książkę gwarancyjna, książki przeglądów serwisowych, instrukcje obsługi w języku polskim, 2 komplety kluczyków oraz wykaz akcesoriów i wyposa6enia pojazdu. Wykonawca w dniu odbioru samochodu przeprowadzi bezpłatne szkolenie dla kierowcy Zamawiajacego w zakresie obsługi zakupionego pojazdu. Odbiór samochodu nastąpi w miejscu wskazanym przez Wykonawcę znajdującym sie najbliżej siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wymienić samochód, który nie spełni warunków odbioru na nowy, wolny od wad, w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia o wadach, które może nastąpić w terminie do 1 miesiaca od daty odbioru samochodu. Koszt wymiany pokrywa Wykonawca. Z czynności odbioru samochodu wolnego od wad zostanie sporządzony dodatkowy protokół odbioru. Wymagany minimalny okres gwarancji: na elementy mechaniczne-24 miesiące, na powłokę lakierniczą-36 miesięcy, na perforację nadwozia-120 miesiecy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień, Zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia - musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie dostawę, co najmniej dwóch samochodów osobowych (8+1) do przewozu osób niepełnosprawnych w tym, co najmniej jednej osoby na wózku inwalidzkim wraz z dokumentami np. referencjami potwierdzającymi, iż dostawy zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania potencjału technicznego, Zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiajacy wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Na potwierdzenie, że oferowana dostawa przedmiotu zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiajacego, Wykonawca winien załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) foldery (fotografie) oferowanego samochodu; 2) opis zabudowy wraz ze schematem rozmieszczenia foteli i wózka inwalidzkiego; 3) certyfikaty na zastosowane materiały i wyposażenie, w tym do przewozu osób niepełnosprawnych; 4) certyfikaty na pasy bezpieczeństwa 5) charakterystykę oferowanego samochodu (wyposażenie, parametry techniczne) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do reprezentowania: 1) wymagane w przypadku gdy Wykonawce reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; 2)wymagane w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają sie o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gzaz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Aktywności Zawodowej w Maliniu 39-331 Chorzelów, Malinie 214.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zakład Aktywności Zawodowej w Maliniu, Malinie 214, 39-331 Chorzelów, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.