To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-17
Ogłoszenie nr 344844 - 2016 z dnia 2016-11-17 r.
Jarosław: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu w sezonie zimowym 2016/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 320650
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Jana Pawła II
17,
37500
Jarosław, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
, faks
, e-mail
zdjaroslaw@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pzd.jaroslaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu w sezonie zimowym 2016/2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.1.39.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia : Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu w sezonie zimowym 2016/2017 2. Zakres przedmiotowy niniejszego zamówienia swoim zakresem obejmuje wykonanie: Zadanie Nr 1- odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej na terenie gmina Laszki i Wiązownica przy użyciu dwóch nośników minimum trzyosiowych dwunapędowych (6x4) o ładowności min. 10 ton wyposażonych w dwa pługi odśnieżne jednostronne średnie z lemieszem gumowo-stalowym z dociskiem , dwa pługi odśnieżne dwustronne średnie oraz dwie piaskarki o pojemności zasobnika min 5 m3 lub większe . Całość sprzętu zabezpiecza Wykonawca . Wykonawca musi dysponować miejscem do składowania materiałów do zwalczania śliskości tj. mieszankę piaskowo-solną. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt plac składowy oraz materiały do zwalczania śliskości zimowej. Załadunek materiałów do zwalczania śliskości ponosi Wykonawca. Świadczenie usług nastąpi na wezwanie Zamawiającego wg. potrzeb tj. warunków panujących na drogach. Zadanie Nr 2- odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej na terenie gminy Pawłosiów i Jarosław - przy użyciu dwóch nośników minimum trzyosiowych dwunapędowych (6x4) o ładowności min. 10 ton wyposażonych w dwa pługi odśnieżne jednostronne średnie z lemieszem gumowo-stalowym z dociskiem , dwa pługi odśnieżne dwustronne średnie oraz dwie piaskarki o pojemności zasobnika min 5 m3 lub większe . Całość sprzętu zabezpiecza Wykonawca . Wykonawca musi dysponować miejscem do składowania materiałów do zwalczania śliskości tj. mieszankę piaskowo-solną. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt plac składowy oraz materiały do zwalczania śliskości zimowej. Załadunek materiałów do zwalczania śliskości ponosi Wykonawca. Świadczenie usług nastąpi na wezwanie Zamawiającego wg. potrzeb tj. warunków panujących na drogach. Zadanie Nr 3- odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej na terenie gminy Radymno - przy użyciu nośnika minimum trzyosiowego dwunapędowego (6x4) o ładowności min. 10 ton wyposażonego w pług odśnieżny jednostronny średni z lemieszem gumowo-stalowym z dociskiem, pług odśnieżny dwustronny średni oraz piaskarkę o pojemności zasobnika min 5 m3 lub większą . Całość sprzętu zabezpiecza Wykonawca . Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt plac składowy oraz materiały do zwalczania śliskości zimowej. Załadunek materiałów do zwalczania śliskości ponosi Wykonawca. Świadczenie usług nastąpi na wezwanie Zamawiającego wg. potrzeb tj. warunków panujących na drogach. Zadanie Nr 4- odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej na terenie gmina Rokietnica i Chłopice - przy użyciu dwóch nośników minimum trzyosiowych dwunapędowych (6x4) o ładowności min. 10 ton wyposażonych w dwa pługi odśnieżne jednostronne średnie z lemieszem gumowo-stalowym z dociskiem , dwa pługi odśnieżne dwustronne średnie oraz dwie piaskarki o pojemności zasobnika min 5 m3 lub większe . Całość sprzętu zabezpiecza Wykonawca . Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt plac składowy oraz materiały do zwalczania śliskości zimowej. Załadunek materiałów do zwalczania śliskości ponosi Wykonawca. Świadczenie usług nastąpi na wezwanie Zamawiającego wg. potrzeb tj. warunków panujących na drogach. Zadanie Nr 5- odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej na terenie gmina Pruchnik i Rożwienica - przy użyciu dwóch nośników minimum trzyosiowych dwunapędowych (6x4) o ładowności min. 10 ton wyposażonych -1- w dwa pługi odśnieżne jednostronne średnie z lemieszem gumowo-stalowym z dociskiem , dwa pługi odśnieżne dwustronne średnie oraz dwie piaskarki o pojemności zasobnika min 5 m3 lub większe . Całość sprzętu zabezpiecza Wykonawca . Wykonawca musi dysponować miejscem do składowania materiałów do zwalczania śliskości tj. mieszankę piaskowo-solną. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt plac składowy oraz materiały do zwalczania śliskości zimowej. Załadunek materiałów do zwalczania śliskości ponosi Wykonawca. Świadczenie usług nastąpi na wezwanie Zamawiającego wg. potrzeb tj. warunków panujących na drogach. Zadanie Nr 6- odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej na terenie miasto Jarosław- przy użyciu trzech nośników, z czego: - jeden nośnik dwu osiowy o ładowności do 6 ton , wyposażony w pług odśnieżny jednostronny typu średniego z lemieszem gumowo-stalowym z dociskiem oraz regulacją kąta natarcia lemieszy do podłoża sterowane elektro-hydraulicznie z kabiny kierowcy oraz piaskarką o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą. - jeden trzy osiowy o ładowności min.10 ton, wyposażony w pług odśnieżny jednostronny typu średniego z lemieszem gumowo-stalowym z dociskiem oraz regulacją kąta natarcia lemieszy do podłoża sterowane elektro-hydraulicznie z kabiny kierowcy oraz piaskarką o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą - jeden nośnik uniwersalny typu UNIMOG lub ciągnik rolniczy wyposażonym w pług odśnieżny jednostronny typu lekkiego z dociskiem , regulacją kąta natarcia lemieszy do podłoża sterowane z kabiny kierowcy , oraz piaskarką o pojemności zasobnika do 2 m3 Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt plac składowy oraz materiały do zwalczania śliskości zimowej. Załadunek materiałów do zwalczania śliskości ponosi Wykonawca. Świadczenie usług nastąpi na wezwanie Zamawiającego wg. potrzeb tj. warunków panujących na drogach. Zadanie Nr 7- odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego nośnikiem minimum trzy osiowym z napędem na wszystkie osie o ładowności min.15 ton (obciążony balastem do pełnej ładowności).Nośnik wyposażony w pług odśnieżny dwustronny typ ciężki . Sprzęt w dyspozycji Wykonawcy. Świadczenie usług nastąpi na wezwanie Zamawiającego wg. potrzeb tj. warunków panujących na drogach. Zadanie Nr 8: odśnieżanie przy użyciu równiarki o mocy min. 250 kM, wyposażonej w pług czołowy dwustronny skrętny, sterowany z kabiny kierowcy oraz przy użyciu ładowarki samojezdnej kołowej o poj. łyżki min. 3,5 m3 Powyższy sprzęt w dyspozycji Wykonawcy . Świadczenie usług nastąpi na wezwanie Zamawiającego wg. potrzeb tj. warunków panujących na drogach. Zadanie Nr9 - odśnieżanie przy użyciu pługa wirnikowego o mocy min. 700 kM - Sprzęt w dyspozycji Wykonawcy . Świadczenie usług nastąpi na wezwanie Zamawiającego wg. potrzeb tj. warunków panujących na drogach. 3. Świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia polegać będą na: 1) świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg polegających na zwalczaniu śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy, śliskości poślizgowej) poprzez pokrywanie nawierzchni jezdni, mieszaniną piaskowo-solną oraz odśnieżaniem nawierzchni jezdni ,zgodnie z "Planem Zimowego Utrzymania Dróg" opracowanym przez Zamawiającego, zawartym w Rozdziale IV niniejszej SIWZ oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zawartą w Rozdziale V niniejszej SIWZ we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych ( niskie temperatury zawieje i zamiecie śnieżne ) na wezwanie i według potrzeb Zamawiającego , 2) zapewnieniu jakości wykonywanych usług odpowiadających obowiązującym standardom zimowego utrzymania dróg ( uzyskanie stanu nawierzchni obowiązującego dla standardu w którym utrzymywana jest droga), ustalonych przez Zamawiającego w Planie zimowego utrzymania dróg zawartego w Rozdziale IV niniejszej SIWZ 3) przekazywanie za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt przedstawicielom Zamawiającego informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg, czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg oraz zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi. 4) zabezpieczeniu we własnym zakresie i na własny koszt materiałów do zwalczania śliskości tj. mieszankę piaskowo-solną dla zadań od 1 do 7 w ilościach szczegółowo określonych w Rozdziale IV SIWZ. Materiały winny być składowane w taki sposób aby były właściwie przygotowane do użytku, niezależnie od panujących warunków pogodowych. Materiały należy stosować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska (Dz. U. Z 2005 r. nr 230 poz. 1960 ze zm.) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt , 5) utrzymaniu w gotowości sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich obsługą, a w przypadku awarii dokonać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie . 6) zapewnieniu przez wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg, 7) udostępnienia Zamawiającemu zaoferowanych w ofercie pojazdów/ nośników do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg , w celu zamontowania urządzeń monitorujących GPS dla zadań od 1 do 7 . Urządzenia stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia tych urządzeń powstałych z winy niewłaściwego ich użytkowania bądź regulowania bez wiedzy i zgody Właściciela tych urządzeń. 8) wyposażeniu kierowcy w telefon komórkowy o numerze................................................... w celu bieżącego przepływu informacji o stanie dróg. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy zawarty w Rozdziale III SIWZ , Plan zimowego utrzymania dróg zawarty w Rozdziale IV SIWZ oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zawartej w Rozdziale V niniejszej SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie Nr 1- odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej na terenie gmina Laszki i Wiązownica |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT50925.93 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1040,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie Nr 2- odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej na terenie gminy Pawłosiów i Jarosław |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT53703.70 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1040,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zadanie Nr 3- odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej na terenie gminy Radymno |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT72222.22 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 972,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Zadanie Nr 4- odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej na terenie gmina Rokietnica i Chłopice |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT70370.37 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 864,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Zadanie Nr 5- odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej na terenie gmina Pruchnik i Rożwienica |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT62962.96 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 896,40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Zadanie Nr 6- odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej na terenie miasto Jarosław |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT64814.81 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1836,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Zadanie Nr 7- odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT18518.52 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 324,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Zadanie Nr 8: odśnieżanie przy użyciu równiarki o mocy min. 250 kM oraz ładowarki samojezdnej kołowej o poj. łyżki min. 3,5 m3 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT37037.04 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 540,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Zadanie Nr9 - odśnieżanie przy użyciu pługa wirnikowego o mocy min. 700 kM |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dnia 18.10.2016 roku o godz. 9:00 upłunął termin skłądania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiajacego zadna oferta. Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.1 ustawy z dnia 29.01.2004.Prawo zamówien publicznych ( t.j.Dz.u. z 2015r. poz.2164 ze zm.) Zgodnie z powyższym, powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwosći wyboru przez Zamawiajacego oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Dostawa schodołazów na potrzeby PANS w Jarosławiu
- Zakup i dostawa pieczywa dla potrzeb kuchni szpitalnej
- Dostawa profesjonalnych środków do systemu sprzątania, dozowników i dzierżawa stacjonarnych systemów dozowania oraz środków myjących i środków do płukania w zmywarkach gastronomicznych przemysłowych
- Remont nawierzchni, ogrodzenia i oświetlenia boisk, budynku zaplecza sanitarno-szatniowego w ramach modernizacji kompleksu sportowego ,,Moje Boisko ORLIK 2012
- "000-601-006 Inwestycje drogowe na terenie dróg wewnętrznych - Przebudowa ul. Kruhel Pełkiński na działkach miejskich - III etap"
- "629-600-002 Inwestycje drogowe na terenie dróg gminnych - Rozbudowa drogi gminnej nr 111208R w km od 0+000 do 1+637,50" w ramach zadania pn.: "Rozbudowa ul. Misztale".
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.