Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-02
Zgierz: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz innego drobnego asortymentu dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 22 częsci
Numer ogłoszenia: 344851 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu , ul. Parzęczewska 35, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7144332, 7144505, faks 042 7144530.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgierz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz innego drobnego asortymentu dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 22 częsci.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz innego drobnego asortymentu dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 22 części.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.14.10.00 - Chłodnice wody 31.51.00.00 - Żarówki elektryczne 39.22.21.20 - Kubki jednorazowe 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe 33.14.14.10 - Przecinaki i noże chirurgiczne 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.13.23 - Igły do biopsji 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 42.51.43.10 - Filtry powietrza 18.93.80.00 - Pojemniki tymczasowe 19.51.00.00 - Produkty z gumy 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne 33.12.50.00 - Urządzenia do badań urologicznych 33.12.41.31 - Paski odczynnikowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium na całość zamówienia - 3.880,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki : 1. Warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Wykażą się realizacją dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż cena oferty brutto (w przypadku złożenia oferty na kilka części wymóg dotyczy części o najwyższej cenie)w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że dostawy wyszczególnione w wykazie, zostały wykonane należycie - Załącznik nr 5. 4. Wniesienie wadium. Ocena spełnienia ww warunków odbywać się będzie zgodnie z formułą - spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.3 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ogólny formularz oferty - Załącznik nr 1. 2.Formularz cenowy - Załącznik nr 2. 3. Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3. 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że dostawy wyszczególnione w wykazie, zostały wykonane należycie i ich łączna wartość jest nie mniejsza niż cena oferty brutto (w przypadku złożenia oferty na kilka części wymóg dotyczy części o najwyższej cenie) - Załącznik nr 5. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że a nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8. Dokumenty, o których mowa w pkt.7. lit. a., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt.8. stosuje się odpowiednio. 10. W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy winni a) ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia (dotyczy również Spółki Cywilnej), zgodnie z wymogami art. 23 Ustawy prawo zamówień publicznych, z póź. zmianami; b) załączyć dokumenty określone w pkt. od 3. do 5. odpowiednio przez każdy podmiot. 11. DODATKOWE WYMOGI ZAMAWIAJĄCEGO, DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : 11.1. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu i używania zaoferowanego asortymentu, zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w ustawie o Wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 roku (Dz. U. nr 93, poz. 896 ze zm.) i rozporządzeniami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie - dotyczy sprzętu medycznego ( części 4-22 ). 11.2. Wykaz przekazanych próbek do testowania z zaznaczeniem, których pozycji bądź części dotyczą. 11.3. W celu dokonania oceny spełnienia wymagań określonych w Formularzu cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą próbek do wglądu po 1 szt. - opakowanie indywidualne umożliwiające oględziny zaoferowanego asortymentu przed rozpakowaniem - dotyczy części 4,9,10,12,15,16,17,20. Próbki do wglądu należy złożyć wraz z załączonym w kopercie Wykazem asortymentu do dnia 11.12.2008 roku godz. 9.00 tj. terminu składania ofert. Przekazane przez Wykonawcę nieodpłatnie próbki do wglądu będą podlegały zwrotowi na wniosek Wykonawcy i jego koszt. 11.4. W celu dokonania oceny spełnienia wymagań oraz oceny w kryterium walory użytkowe Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą próbek zaproponowanego asortymentu będącego przedmiotem zamówienia do przetestowania - w minimalnej ilości, pozwalającej na dokonanie tych ocen w kilku oddziałach szpitalnych - dotyczy części 5,6,7,8,13,14,18,22. Przekazane przez Wykonawcę nieodpłatnie próbki do przetestowania nie będą podlegały zwrotowi. Materiały do testowania należy złożyć wraz z załączonym w kopercie Wykazem asortymentu z określeniem, której pozycji i części dotyczą do dnia 11.12.2008 roku do godz. 9.00 tj. terminu składania ofert...
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zgierz.pl/main.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35, - Sekcja Zamówień Publicznych, pok. nr 14 (budynek administracji)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35, - Sekcja Zamówień Publicznych, pok. nr 14 (budynek administracji)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: żarówki halogenowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: żarówki halogenowe - szt. 16.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kubki jednorazowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kubki jednorazowe - szt. 220.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.21.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: jednorazowe nakładki na sedes.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jednorazowe nakładki na sedes - op. 36.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: nożyczki Bush do obcinania pępowiny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nożyczki Bush do obcinania pępowiny - szt. 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: opaska mosznowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opaska mosznowa - szt. 100.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory użytkowe - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: igły do akupunktury.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły do akupunktury - szt. 36 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory użytkowe - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: igły do akupunktury.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły do akupunktury - szt. 300.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory użytkowe - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: bakteria filtr.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bakteria filtr - szt. 750.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory użytkowe - 30
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: filtry do inkubatorów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: filtry do inkubatorów - 40 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.43.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: igły kulkowe do płukania ran.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły kulkowe do płukania ran - szt. 20.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: pojemniki na mocz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemniki na mocz - szt. 100.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.80.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: gruszki gumowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gruszki gumowe - szt. 60.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.51.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: zestawy do RKZ (gazometrii).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy do RKZ (gazometrii) : - kapilary - szt. 15 000 - zatyczki - szt. 30 000 - sztyfty - szt. 15 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory użytkowe - 30
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: końcówka do Cusa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: końcówka do Cusa - szt. 15.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory użytkowe - 30
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: nożyki do aparatu EMED.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nożyki do aparatu EMED - szt. 20.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: szyny ortopedyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szyny ortopedyczne - szt. 18.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: prowadnik drutowy do pętli chirurgicznej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prowadnik drutowy do pętli chirurgicznej - szt. 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.50.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: zestawy jednorazowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy jednorazowe - szt. 2 600.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory użytkowe - 30
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: paski do glukometru.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: paski do glukometru Medisense Precision- op. 50.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: żele.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: żele - szt. 40.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: paski do glukometru.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: paski do glukometru Acu Check - op. 450.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: podkłady ochronne zakozetkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podkłady ochronne zakozetkowe - 150 rolek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory użytkowe - 30
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- dostawa posiłków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników turnieju szachowego zorganizowanego w ramach projektu "Łódzkie gra w szachy"
- Roboty budowlane : Remont budynku nr 40 zlokalizowanym w kompleksie wojskowym w Tomaszowie Mazowieckim oraz Remont budynku nr 61 zlokalizowanym w kompleksie wojskowym w Nowym Glinniku
- 57/ZP/25 - ZAKUP WYPOSAŻENIA, SPRZĘTU STOŁOWO-KUCHENNEGO I SPRZĘTU AGD
- "Odnowa nawierzchni na drodze powiatowej nr 5131E w miejscowości Glinnik gm. Zgierz"
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb SP ZOZ Miejsko Gminnego Ośrodka Zdrowia w Sośnicowicach
- DOSTAWA MATERIAŁÓW HYDRAULICZNYCH
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 wyrobów medycznych, środków biobójczych-12 części
- Zakup sprzętu na wyposażenie gabinetów Miejskiego Ośrodka Zdrowia w Lubawie
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Dostawy specjalistycznych wyrobów medycznych - powtórzenie
więcej: Pojemniki tymczasowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.