Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-06
Jędrzejów: Remont drogi powiatowej nr 0170T Diament-Łysaków-Kawęczyn -Opatkowice-
Grudzyny-Mierzwin, dł. 3 685 mb od km 0+000 do km 3+685
Remont drogi powiatowej nr 0210T Węgleszyn-Węgleszyn Ogrody-Tyniec-Caców
Chorzewa-Prząsław-Cierno Zaszosie, dł. 6 250 mb od km 4+930 do km 11+180
Numer ogłoszenia: 34485 - 2013; data zamieszczenia: 06.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Stefana Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3861426, faks 041 3861171.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedrzejow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej nr 0170T Diament-Łysaków-Kawęczyn -Opatkowice- Grudzyny-Mierzwin, dł. 3 685 mb od km 0+000 do km 3+685 Remont drogi powiatowej nr 0210T Węgleszyn-Węgleszyn Ogrody-Tyniec-Caców Chorzewa-Prząsław-Cierno Zaszosie, dł. 6 250 mb od km 4+930 do km 11+180.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa zadania częściowe. Część 1 zamówienia: Remont drogi powiatowej nr 0170T Diament-Łysaków-Kawęczyn -Opatkowice- Grudzyny-Mierzwin, dł. 3 685 mb od km 0+000 do km 3+685 Zakres powyższych robót obejmuje: - plantowanie poboczy w ilości 7370 m2 - mechaniczne karczowanie krzaków w ilości 0,1 ha - rozebranie przepustów z elementów betonowych w ilości 60 m - koryta wykonywane w gruntach na poszerzeniach jezdni w ilości 230 m2 - warstwy odsączające z piasku w ilości 230 m2 - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych w ilości 230 m2 - warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych w ilości 230 m2 - nawierzchnia z tłucznia kamiennego na rozjazdach w ilości 320 m2 - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej w ilości 18117,5 m2 - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne w ilości 1812 t - warstwa ścieralna gr. 4 cm w ilości 18117,5 m2 - kopanie rowów w ilości 1443 m3 - przepusty rurowe pod zjazdami -rury betonowe o średnicy 40 cm w ilości 352 m - przepusty rurowe pod drogami bocznymi - rury żelbetowe o śr. 50 cm w ilości 47 m - przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o śr. 50 cm w ilości 12 szt - oczyszczenie przepustów śr. 0,4 m z namułu do 50 % jego średnicy w ilości 430 m - utwardzenie poboczy materiałem kamiennym w ilości 7370 m2 Część 2 zamówienia: Remont drogi powiatowej nr 0210T Węgleszyn-Węgleszyn Ogrody-Tyniec-Caców Chorzewa-Prząsław-Cierno Zaszosie, dł. 6 250 mb od km 4+930 do km 11+180 Zakres powyższych robót obejmuje: - plantowanie poboczy w ilości 12500 m2 - karczowanie pni koparka podsiębierną w ilości 10 szt. - mechaniczne karczowanie zagajników w ilości 0,09 ha - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej w ilości 31720 m2 - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne w ilości 3052 t - warstwa ścieralna gr. 4 cm w ilości 31720 m2 - utwardzenie poboczy materiałem kamiennym w ilości 6250 m2 - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym w ilości 45 m3 - kopanie rowów odwadniających w ilości 4244 m3 - przepusty rurowe pod zjazdami -rury betonowe o średnicy 40 cm w ilości 695 m - oczyszczenie przepustów śr. 0,5 m z namułu do 50 % jego średnicy w ilości 18 m - oczyszczenie przepustów śr. 0,4 m z namułu do 50 % jego średnicy w ilości 32 m - przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o śr. 50 cm w ilości 24 szt - przepusty rurowe pod zjazdami -rury żelbetowe o średnicy 50 cm w ilości 50 m - przepusty rurowe pod zjazdami -rury żelbetowe o średnicy 60 cm w ilości 2 m - przepusty rurowe - ścianki czołowe dla rur o śr. 60 cm w ilości 2 szt - przepusty rurowe z rur żelbetowych o średnicy 50 cm z odtworzeniem nawierzchni tłuczniowej w ilości 50 m.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium: dla części 1 zamówienia Remont drogi powiatowej nr 0170T Diament-Łysaków-Kawęczyn -Opatkowice- Grudzyny-Mierzwin, dł. 3 685 mb od km 0+000 do km 3+685 w wysokości 20 000,00 PLN słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych dla części 2 zamówienia Remont drogi powiatowej nr 0210T Węgleszyn-Węgleszyn Ogrody-Tyniec-Caców Chorzewa-Prząsław-Cierno Zaszosie, dł. 6 250 mb od km 4+930 do km 11+180 w wysokości 40 000,00 PLN słownie: czterdzieści tysięcy 00/100 złotych
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie) spełnią warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej trzy roboty budowlane, polegające na wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto każda (słownie: jeden milion złotych brutto) Dokumentem potwierdzającym spełnienie powyższego warunku będzie wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone tj.: - poświadczeń (referencji), lub - innych dokumentów, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń, o których mowa wyżej. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów na rzetelne, zgodne z zasadami sztuki budowlanej i terminowe wykonanie tych prac. W wykazie należy wykazać jedynie te roboty, które potwierdzą spełnienie warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje wytwórnią mas bitumicznych. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacja o podstawie dysponowania tymi zasobami;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w swojej ofercie osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczeniu i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ubezpieczenia: w dniu składania ofert Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 500 000,00 zł . W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy albo informację o braku przynależności do grupy kapitałowej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Jeśli w toku wykonywania dzieła zajdzie konieczność przeprowadzenia prac, które nie były przewidziane w zestawieniu prac planowanych będących podstawą obliczenia wynagrodzenia kosztorysowego zamawiający może dokonać podwyższenia umownego wynagrodzenia. 2. Zwiększenie wynagrodzenia umownego będzie odbywać się poprzez dodanie do kosztorysu ofertowego prac, które są niezbędne do wykonania zamówienia oraz dodanie ich wartości do wartości umownej. 3. Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, jeżeli wykonał prace dodatkowe bez uzyskania zgody zamawiającego. 4. Jeżeli w toku wykonywania dzieła zajdzie konieczność odstąpienia od wykonywania prac, które były przewidziane w zestawieniu prac planowanych będących podstawą obliczenia wynagrodzenia kosztorysowego zamawiający może dokonać zmniejszenia umownego wynagrodzenia. 5. Zmniejszenie wynagrodzenia umownego będzie odbywać się poprzez wykreślenie z kosztorysu ofertowego prac, które nie będą wykonywane i odjęcie ich wartości od wartości umownej. 6. Zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę. 7. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzone poprzez zmianę do kontraktu - aneks. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. W przypadku każdej zmiany o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jedrzejow.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów
Dział Zamówień Publicznych; pok. nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2013 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów Dział Zamówień Publicznych; pok. nr 4 / NIE SEKRETARIAT/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi powiatowej nr 0170T Diament-Łysaków-Kawęczyn -Opatkowice- Grudzyny-Mierzwin, dł. 3 685 mb od km 0+000 do km 3+685.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - plantowanie poboczy w ilości 7370 m2 - mechaniczne karczowanie krzaków w ilości 0,1 ha - rozebranie przepustów z elementów betonowych w ilości 60 m - koryta wykonywane w gruntach na poszerzeniach jezdni w ilości 230 m2 - warstwy odsączające z piasku w ilości 230 m2 - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych w ilości 230 m2 - warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych w ilości 230 m2 - nawierzchnia z tłucznia kamiennego na rozjazdach w ilości 320 m2 - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej w ilości 18117,5 m2 - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne w ilości 1812 t - warstwa ścieralna gr. 4 cm w ilości 18117,5 m2 - kopanie rowów w ilości 1443 m3 - przepusty rurowe pod zjazdami -rury betonowe o średnicy 40 cm w ilości 352 m - przepusty rurowe pod drogami bocznymi - rury żelbetowe o śr. 50 cm w ilości 47 m - przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o śr. 50 cm w ilości 12 szt - oczyszczenie przepustów śr. 0,4 m z namułu do 50 % jego średnicy w ilości 430 m - utwardzenie poboczy materiałem kamiennym w ilości 7370 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi powiatowej nr 0210T Węgleszyn-Węgleszyn Ogrody-Tyniec-Caców Chorzewa-Prząsław-Cierno Zaszosie, dł. 6 250 mb od km 4+930 do km 11+180.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - plantowanie poboczy w ilości 12500 m2 - karczowanie pni koparka podsiębierną w ilości 10 szt. - mechaniczne karczowanie zagajników w ilości 0,09 ha - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej w ilości 31720 m2 - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne w ilości 3052 t - warstwa ścieralna gr. 4 cm w ilości 31720 m2 - utwardzenie poboczy materiałem kamiennym w ilości 6250 m2 - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym w ilości 45 m3 - kopanie rowów odwadniających w ilości 4244 m3 - przepusty rurowe pod zjazdami -rury betonowe o średnicy 40 cm w ilości 695 m - oczyszczenie przepustów śr. 0,5 m z namułu do 50 % jego średnicy w ilości 18 m - oczyszczenie przepustów śr. 0,4 m z namułu do 50 % jego średnicy w ilości 32 m - przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o śr. 50 cm w ilości 24 szt - przepusty rurowe pod zjazdami -rury żelbetowe o średnicy 50 cm w ilości 50 m - przepusty rurowe pod zjazdami -rury żelbetowe o średnicy 60 cm w ilości 2 m - przepusty rurowe - ścianki czołowe dla rur o śr. 60 cm w ilości 2 szt - przepusty rurowe z rur żelbetowych o średnicy 50 cm z odtworzeniem nawierzchni tłuczniowej w ilości 50 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej na ul. 100-lecia Niepodległości w m. Przytoczna
- Rozbudowa MOP Kuny w ciągu autostrady A2 wraz z budową instalacji fotowoltaicznej
- Zaprojektowanie i przebudowa skrzyżowania w ramach zadania pn.: "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie mazowieckim na DK61 w miejscowości Kołaki"
- Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyległymi w Lesznie
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.