eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiskupiecReklama terenów inwestycyjnych położonych w Gminie Biskupiec

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-12

Biskupiec: Reklama terenów inwestycyjnych położonych w Gminie Biskupiec
Numer ogłoszenia: 34491 - 2015; data zamieszczenia: 12.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21419 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupiec, al. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7150110, faks 89 7152437.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Reklama terenów inwestycyjnych położonych w Gminie Biskupiec.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych, produkcja spotu reklamowego oraz przeprowadzenie usługi szkolenia z zakresu: obsługa inwestora od pierwszego kontaktu do wizyty inwestora na miejscu, przygotowanie oferty inwestycyjnej, zgodnie z wyszczególnieniem: pendrive klucz sztuka 200,00, puzzle drewniane Tangram z logo Biskupca o wym ok.20x20cm, zestaw 260,00, parasol z logo Biskupca sztuka 250,00, ołówek drewniany sztuka 1000,00, długopis z kulką sztuka 1000,00, wizytówki 6x400 2400,00,teczka papierowa z gumką sztuka 500,00, zestaw stojaków na materiały: zestaw 2,00, plansze z ofertą inwestycyjną Biskupca sztuka 8,00, sztalugi do prezentacji plansz z ofertą inwestycyjną, sztuka 4,00, lada prezentacyjna sztuka 1,00, ścianka prezentacyjna sztuka 1,00, rool-up sztuka 2,00, ulotka A4 składana do A5 sztuka 3000,00, folder inwestycyjny sztuka 1000,00, prezentacja terenu inwestycyjnego z wykorzystaniem drona, zestaw 1,00, spot sztuka 1,00, usługi szkoleniowe, usługi eksperckie pakiet 1,00, torba bawełniana sztuka 200,00, torba składana do przymocowanej kieszonki sztuka 400,00, linijka memo zestaw 800,00 brelok silikonowy z logo Biskupca z zawieszką do czyszczenia ekranu sztuka 800,00, piłka plażowa z logo Biskupca sztuka 800,00, magnesy regionalne z Biskupca sztuka 200,00, balony z patyczkiem i zatyczką zestaw 1000,00, kredki z temperówką w tekturowym opakowaniu komplet 800,00, podkładki filcowe pod kubki sztuka 280,00, magnesy 3D sztuka 800,00, wpinane znaczki z logo Biskupca/herbem sztuka 100,00, Kubek magiczny zmieniający kolor pod wpływem ciepła sztuka 300,00, promocja na terenie Biskupca - tablica informacyjna o terenach inwestycyjnych sztuka 1,00. Każdy wymieniony materiał promocyjny (poza sztalugą do prezentacji plansz z ofertą inwestycyjną oraz usługą szkoleniową) wymaga, w ramach ceny ofertowej, opracowania projektu graficznego (scenariusza w przypadku spotu), zgodnego z posiadanymi przez Zamawiającego: księgą znaku Miasta i Gminy Biskupiec, planem promocji oferty inwestycyjnej Biskupca oraz niwelacji barier inwestycyjnych Biskupca. Na materiałach należy nanieść logotypy zgodnie z wytycznymi do promocji POIG. Wykonawca zobowiązuje się opracować 3 koncepcje projektu szafy graficznej, z których wybrana przez Zamawiającego zostanie jedna stanowiąca podstawę opracowania ostatecznego projektu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnoszenia uwag, sugestii i zmian do wybranej propozycji projektu aż do uzyskania ostatecznej jego akceptacji. Trzy propozycje projektu graficznego muszą się znacząco od siebie różnić. Za kolejną propozycję projektu uważa się odmienną od pozostałych koncepcję, wizerunek z jednoczesną zmianą składników strony: tło (np. kolor, tekstura), czcionka, układ zdjęć. Cena podana przez Wykonawcę ustalona jes na cały okres obowiązywania umowy i nie podlega podwyższeniu. Termin płatności musi być określony w granicach: nie krótszy niż 21 dni i nie dłuższy niż 30 dni. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie należy przyjąć że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń oraz że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu Zamówienia (art. 29 ust. 3 ustawy pzp). Analogicznie zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy przyjąć, że dopuszczone są rozwiązania równoważne opisywanym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 22.46.00.00 - Handlowe materiały reklamowe, handlowe katalogi i przewodniki 22.16.00.00 - Informatory 30.19.35.00 - Stojak na materiały reklamowe 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.96.11.00 - Usługi fotografii reklamowej 92.11.12.10 - Produkcja filmów reklamowych 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 45.22.31.10 - Instalowanie konstrukcji metalowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: w związku z umową o dofinansowanie projektu Wzrost atrakcyjności i konkurencyjności terenów inwestycyjnych w Gminie Biskupiec w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Priorytet 6: Polska gospodarka na rynku międzynarodowym Poddziałanie 6.2.2: Wsparcie działań studyjno-koncepcyjnych w ramach przygotowania terenów inwestycyjnych dla projektów inwestycyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Althermedia Sp. z o.o. sp. k. Warszawa, Al. Niepodległości 210 lok. 25, 00-608 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103390,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 122832,92

  • Oferta z najniższą ceną: 102712,38 / Oferta z najwyższą ceną: 131610,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.