Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-12
Warszawa: Druk materiałów na Konferencję Soborową.
Numer ogłoszenia: 344920 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Myśli Jana Pawła II , ul. Foksal 11, 00-372 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 826 42 21, faks 22 826 42 23.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumjp2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk materiałów na Konferencję Soborową..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest druk materiałów na Konferencję Soborową zgodny z następującymi wymaganiami: Plakaty Format: B3 (szerokość 336 mm, wysokość 480 mm), Materiał: kreda matowa 200g/m2, druk 4+0, Nakład 200 sztuk, Transport: Centrum Myśli Jana Pawła II, ul. Foksal 11, Warszawa, Teczki konferencyjne format: A4, zgodnie z wykrojnikiem materiał: kreda matowa 350 g/m2, laminowana z jednej strony, druk 4+0, teczka zginana w grzbiecie na szerokość 0,8 cm, z tyłu teczki łamanie papieru umożliwiające zakładkę (kieszonkę) nakład: 300 sztuk, transport: Centrum Myśli Jana Pawła II, ul. Foksal 11, Warszawa, Zaproszenia - wersja w języku polskim format: 2xDL/2 (200-210 mm), łamane na pół po dłuższej krawędzi materiał: kreda matowa 250 g/m2, druk 4+4, nakład: 450 sztuk, transport: Centrum Myśli Jana Pawła II, ul. Foksal 11, Warszawa Zaproszenia - wersja w języku angielskim format: 2xDL/2 (200-210 mm), łamane na pół po dłuższej krawędzi materiał: kreda matowa 250 g/m2, druk 4+4, nakład: 50 sztuk, transport: Centrum Myśli Jana Pawła II, ul. Foksal 11, Warszawa Papier firmowy 1 format: A4, gramatura: 100 g/m2 kolor: biały z nadrukiem w kolorze, 4+0 nakład: 500 sztuk, transport: Centrum Myśli Jana Pawła II, ul. Foksal 11, Warszawa Papier firmowy 2 format: A4, gramatura: 100 g/m2 kolor: biały z nadrukiem w kolorze, 4+0 nakład: 1500 sztuk, transport: Centrum Myśli Jana Pawła II, ul. Foksal 11, Warszawa 2. Czas realizacji zamówienia: do 7 dni od dnia dostarczenia przez Zamawiającego plików (.pdf lub .ps) do Wykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem Zamówienia uzupełniającego będzie druk materiałów na Konferencję Soborową zgodny z następującymi wymaganiami: Plakaty Format: B3 (szerokość 336 mm, wysokość 480 mm), Materiał: kreda matowa 200g/m2, druk 4+0, Nakład 200 sztuk, Transport: Centrum Myśli Jana Pawła II, ul. Foksal 11, Warszawa, Teczki konferencyjne format: A4, zgodnie z wykrojnikiem materiał: kreda matowa 350 g/m2, laminowana z jednej strony, druk 4+0, teczka zginana w grzbiecie na szerokość 0,8 cm, z tyłu teczki łamanie papieru umożliwiające zakładkę (kieszonkę) nakład: 300 sztuk, transport: Centrum Myśli Jana Pawła II, ul. Foksal 11, Warszawa, Zaproszenia - wersja w języku polskim format: 2xDL/2 (200-210 mm), łamane na pół po dłuższej krawędzi materiał: kreda matowa 250 g/m2, druk 4+4, nakład: 450 sztuk, transport: Centrum Myśli Jana Pawła II, ul. Foksal 11, Warszawa Zaproszenia - wersja w języku angielskim format: 2xDL/2 (200-210 mm), łamane na pół po dłuższej krawędzi materiał: kreda matowa 250 g/m2, druk 4+4, nakład: 50 sztuk, transport: Centrum Myśli Jana Pawła II, ul. Foksal 11, Warszawa Papier firmowy 1 format: A4, gramatura: 100 g/m2 kolor: biały z nadrukiem w kolorze, 4+0 nakład: 500 sztuk, transport: Centrum Myśli Jana Pawła II, ul. Foksal 11, Warszawa Papier firmowy 2 format: A4, gramatura: 100 g/m2 kolor: biały z nadrukiem w kolorze, 4+0 nakład: 1500 sztuk, transport: Centrum Myśli Jana Pawła II, ul. Foksal 11, Warszawa Zakres przedmiotu zamówień uzupełniających: zakres odpowiadający nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://centrumjp2.pl/node/5803/druk_materialow_na_Konferencje_Soborowa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Myśli Jana Pawła II
ul. Foksal 11
00-372 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Centrum Myśli Jana Pawła II ul. Foksal 11 00-372 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Lawinowej 6 lok 1 w Warszawie.
- Remont poddasza i pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 246 przy ul. Białowieskiej 22 w Warszawie.
- Przebudowa sali konferencyjnej wraz z przyległymi pomieszczeniami na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Dzielnicy przy Placu Czerwca 1976 nr 1 w Warszawie.
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Zabudowa powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów Food&Drinks Malaysia 2025 w dniach 01-03.07.2025 r. w Kuala Lumpur w Malezji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
- Usługa druku i oprawy 2 tytułów książek
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych
- Usługa wykonania kalendarzy oraz tarcz dla potrzeb jednostek będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- druk Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich oraz załączników do Dzienników i Monitorów Polskich.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.