eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielawawymiana i modernizacja sieci ciepłowniczej 2 x fi 168,3/250 o długości 380 m wraz z przyłączami do budynków mieszkalnych nr 2, 3, 4, 5 na Os. XXV-lecia w Bielawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-29

POZYCJA 34497

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bielawa: wymiana i modernizacja sieci ciepłowniczej 2 x fi 168,3/250 o długości 380 m wraz z przyłączami do budynków mieszkalnych nr 2, 3, 4, 5 na Os. XXV-lecia w Bielawie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Bielawskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o. o., do kontaktów: Jarosław Tatomir, Iwona Wróbel, ul. Bankowa 5, 58-260 Bielawa, woj. dolnośląskie, tel. 074 8337515, fax 074 8337516, e-mail: bepec@bepec.cc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://bip.um.bielawa.pl (spółki gminne/BEPEC) Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: j.w., Jarosław Tatomir Iwona Wróbel, j.w., 58-260 Bielawa, woj. dolnośląskie, tel. 074 645 07 88, fax 074 645 07 88, e-mail: bepec@poczta.onet.pl, http://bip.um.bielawa.pl (spółki gminne/BEPEC). Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w., Jarosław Tatomir, Iwona Wróbel, j.w., 58-260 Bielawa, woj. dolnośląskie, tel. 074 645 07 88, fax 074 645 07 88, e-mail: bepec@poczta.onet.pl, http://bip.um.bielawa.pl (spółki gminne/BEPEC). Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: j.w., Jarosław Tatomir, Iwona Wróbel, j.w., 58-260 Bielawa, woj. dolnośląskie, tel. 074 645 07 88, fax 074 645 07 88, e-mail: bepec@poczta.onet.pl, http://bip.um.bielawa.pl (spółki gminne/BEPEC). 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: spółka gminna; Inne:energetyka cieplna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana i modernizacja sieci ciepłowniczej 2 x fi 168,3/250 o długości 380 m wraz z przyłączami do budynków mieszkalnych nr 2, 3, 4, 5 na Os. XXV-lecia w Bielawie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: sieć ciepłownicza na terenie Os. XXV-lecia w Bielawie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana i modernizacja sieci ciepłowniczej 2 x fi 168,3/250 o długości 380 m wraz z przyłączami do budynków mieszkalnych nr 2, 3, 4, 5 na Os. XXV-lecia w Bielawie 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2. Wykaz niezbednych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będa wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem adresu inwestora. 5. Oświadczenie wykonawcy, że w stosunku do firmy nie wszczęto postępowania upadłościowego lub likwidacyjnego, innego niż w celu przekształcenia lub połączenia. 6. Oświadczenie wykonawcy o ewentualnym zaangażowaniu podwykonawcy z podaniem powierzonego zakresu robót - zakres robót powierzonych podwykonawcy nie może przekraczać 30 %. 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.41 - Roboty grzewcze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.41 - Roboty grzewcze Oryginalny kod CPV: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów Oryginalny kod CPV: 45.23.11.10 - Kładzenie rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów Oryginalny kod CPV: 45.23.11.11 - Podnoszenie i poziomowanie rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.11 - Podnoszenie i poziomowanie rurociągów Oryginalny kod CPV: 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 tys. Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 04.09.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: ustala się wadium w wysokości 2500 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu nie mogą brać udziału wykonawcy wykluczeni z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Pzp oraz wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Art. 22 ust. 1 Pzp. Warunkiem jest złożenie wszystkich wymaganych w SIWZ dokumentów i oświadczeń. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. kosztorys ofertowy (uproszczony) z ceną ryczałtową zawierającą podatek od towarów i usług (VAT). 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. oświadczenie wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy i w art. 24 ust. 1 pkt. 9 5. oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 6. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. okres gwarancji 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// bip.um.bielawa.pl (spópłki gminne/BEPEC). Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew na konto zamawiającego po otrzymaniu faktury VAT. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.07.2006, godzina 13:00, siedziba zamawiającego, Bielawa, ul. Bankowa 5, I piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.