Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-16
Warszawa: Usługa ochrony mienia na terenie budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie i terenie zewnętrznym wokół niego
Numer ogłoszenia: 345018 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego , ul. Krucza 38/42, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6619453, faks 022 6619095.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl, bip.gunb.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony mienia na terenie budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie i terenie zewnętrznym wokół niego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi ochrony mienia na terenie budynku przy ulicy Kruczej 38/42 w Warszawie i terenie zewnętrznym wokół niego, zwanego dalej obiektem, w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, przez okres 12 miesięcy. 2. Usługa ochrony mienia obiektu, zwana dalej usługą ochrony, wykonywana będzie całodobowo w systemie ciągłym, tj. przez 24 godziny na dobę, we wszystkie dni tygodnia. 3. Opis obiektu: 1) nieruchomość gruntowa o powierzchni 1.666 m2, 2) nieruchomość zabudowana budynkiem biurowym, dziewięciokondygnacyjnym (podpiwniczonym), o powierzchni wewnętrznej 9.268,90 m2, 3) powierzchnia zabudowy 1.450 m2, 4) teren zewnętrzny wokół budynku - powierzchnia ogólnodostępna (pas chodnika wokół budynku) oraz fragment, ograniczonej dla ruchu kołowego, wewnętrznej drogi dojazdowej. 4. Usługa ochrony obejmuje w szczególności: 1) ustalanie uprawnień do przebywania na obszarze obiektu oraz legitymowanie osób, w celu ustalenia ich tożsamości, 2) uzgadnianie celu wizyty interesantów z właściwymi pracownikami instytucji, których siedziby mieszczą się w obiekcie, wydawanie i odbiór przepustek do przebywania na terenie obiektu oraz udzielanie informacji o zasadach poruszania się po obiekcie, 3) kontrolę wnoszonego i wynoszonego bagażu, 4) prowadzenie ewidencji ruchu osobowego w zakresie określonym w Planie ochrony obiektu, 5) wydawanie kluczy do pomieszczeń biurowych, 6) kontrolę stanu zabezpieczenia dostępu do pomieszczeń obiektu, w tym pomieszczeń podlegających szczególnej ochronie, 7) kontrolę obiektu w celu eliminacji ewentualnych zagrożeń dla chronionego mienia, 8) przeciwdziałanie powstaniu szkody w obiekcie, w tym wynikającej z awarii lub pożaru, 9) podejmowanie działań przewidzianych ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099) w stosunku do osób przebywających na terenie obiektu bez upoważnienia albo zakłócających porządek, takich jak: a) wezwanie do opuszczenia obiektu, b) stosowanie środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w ust. 5 pkt 3 lit. a, c) ujęcie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji, 10) w przypadkach, o których mowa w pkt 8 i 9, oraz w sytuacjach zagrożenia życia i zdrowia osób znajdujących się w obiekcie, powiadamianie stosownych służb, tj.: Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, dostawcy energii elektrycznej, energii cieplnej oraz wody, a także Zamawiającego, 11) wykonywanie innych zadań wynikających z obowiązującego w obiekcie Planu ochrony obiektu oraz innych instrukcji wewnętrznych obowiązujących w obiekcie, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 5. Ogólne zasady organizacji ochrony w obiekcie: 1) posterunki: a) jeden posterunek stały, jednoosobowy, pełniony całodobowo, we wszystkie dni tygodnia, b) jeden posterunek obchodowy, jednoosobowy, pełniony całodobowo, co 2 godziny, we wszystkie dni tygodnia, c) jeden posterunek stały, jednoosobowy, pełniony w dniach pracy instytucji mieszczących się w obiekcie (od poniedziałku do piątku), w godz. 7.00 - 17.00, 2) pracownicy ochrony: a) dowódca zmiany - osoba wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i posiadająca legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej oraz poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub wyższej oraz zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych - pełni (całodobowo, we wszystkie dni tygodnia) kontrolę i nadzór nad pracą pozostałych pracowników ochrony oraz organizuje ich pracę, a jednocześnie może wykonywać zadania na posterunkach określonych w pkt 1, b) pracownik ochrony (wartownik) - osoba wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i posiadająca legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej oraz upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone albo poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone lub wyższej, a także zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych - wykonuje zadania na posterunkach określonych w pkt 1 lit. a oraz b, c) pracownik ochrony (punktu informacyjnego) - posiadający upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone albo poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone lub wyższej, a także zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych - wykonuje zadania wyłącznie na posterunku określonym w pkt 1 lit. c, 3) wyposażenie zespołu pracowników ochrony: a) środki przymusu bezpośredniego: 2 sztuki paralizatorów elektrycznych o średniej wartości prądu w obwodzie nieprzekraczającej 10 mA, 2 sztuki kajdanek, b) 3 sztuki środków łączności radiowej, c) 1 wykrywacz metali, d) 2 latarki, 4) umundurowanie pracowników ochrony: ubiór umożliwiający identyfikację pracownika oraz identyfikację Wykonawcy, jednolicie oznaczony. 6. Usługa ochrony musi być realizowana zgodnie z przepisami ustawy o ochronie osób i mienia oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie, Planem ochrony obiektu, a także instrukcjami wewnętrznymi obowiązującymi w obiekcie. 7. Zamawiający udostępni Wykonawcy bezpłatnie: 1) pomieszczenia wraz z wyposażeniem technicznym, niezbędne do wykonywania zamówienia, oraz pomieszczenie sanitarne i socjalne, 2) łączność telefoniczną stacjonarną, przeznaczoną wyłącznie do kontaktu z wyznaczonymi przez Zamawiającego osobami, a także służbami, o których mowa w ust. 4 pkt 10. 8. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty Wykonawcy przeprowadzili oględziny w obiekcie. Termin dokonania oględzin należy ustalić z pracownikiem Biura Dyrektora Generalnego, pod numerem telefonu 22 661 94 35, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. W czasie oględzin Zamawiający nie będzie udzielał żadnych wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia, odsyłając Wykonawców do przewidzianego ustawą - Prawo zamówień publicznych trybu udzielania wyjaśnień treści SIWZ.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających tego samego rodzaju, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000 zł (słownie złotych: cztery tysiące). 2. Wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w NBP O/O Warszawa nr: 40 1010 1010 0082 6613 9120 0000. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 4. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w ust. 2 pkt 2-5 należy załączyć zarówno oryginał dokumentu, jak i kserokopię, przy czym: 1) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty w taki sposób, aby nie był on trwale połączony z ofertą, 2) kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, połączyć z ofertą w sposób trwały (np. poprzez zszycie lub ponumerowanie). 5. Z treści gwarancji/poręczenia musi jednocześnie wynikać: 1) nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielającej gwarancji/poręczenia) oraz adresy ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwota gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż okres związania ofertą, 5) bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie ochrony mienia, realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, wymagane ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r., poz. 1099). W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi przedstawić: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w Rozdziale IV ust. 1 SIWZ, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ, 2) koncesję wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony mienia, określającej zakres i formy prowadzenia tych usług.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali/wykonują co najmniej trzy usługi w zakresie ochrony osób i mienia lub ochrony mienia, realizowane w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej, całodobowo w systemie ciągłym, w budynku użyteczności publicznej, w rozumieniu rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690, z późn. zm.), i/lub w jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Obrony Narodowej, z których każda wykonywana była przez okres co najmniej 12 miesięcy, o wartości każdej usługi - a w przypadku usług nadal wykonywanych wartości części usługi wykonanej do dnia wyznaczonego na składanie ofert - nie mniejszej niż 200.000 zł brutto (słownie złotych: dwieście tysięcy). W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi przedstawić: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w Rozdziale IV ust. 1 SIWZ, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ, 2) wykaz usług spełniających ww. wymagania Zamawiającego, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania/wykonywania (dzień, miesiąc, rok) i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ, 3) dowody potwierdzające, z zastrzeżeniem pkt 4, że usługi, o których mowa w pkt 2, zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, tj.: a) poświadczenie (np. referencje), z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a, 4) Wykonawca nie ma obowiązku dołączenia do oferty dokumentów, o których mowa w ust. 3, jeżeli podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 2, zostały wcześniej wykonane lub są wykonywane, jest Zamawiający.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w Rozdziale IV ust. 1 SIWZ, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi przedstawić: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w Rozdziale IV ust. 1 SIWZ, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, tj.: a) dowódca zmiany - to osoba wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i posiadająca legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej oraz poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub wyższej oraz zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, b) pracownik ochrony (wartownik) - to osoba wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i posiadająca legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej oraz upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone albo poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone lub wyższej, a także zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, c) pracownik ochrony (punktu informacyjnego) - to osoba posiadająca upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone albo poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone lub wyższej, a także zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w Rozdziale IV ust. 1 SIWZ, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo lub upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale V ust. 3 zdanie drugie SIWZ (jeśli dotyczy). 2. Dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 8 SIWZ (jeśli dotyczy). 3. Dowód wniesienia wadium, zgodnie z Rozdziałem VII SIWZ. 4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej, 2) zmian organizacyjnych Zamawiającego lub innych użytkowników obiektu, wpływających na zakres i czas trwania umowy, 3) urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. 2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1: 1) pkt 1 i 2 - istotne zmiany umowy będą dotyczyły ograniczenia zakresu lub skrócenia okresu obowiązywania umowy, 2) pkt 3 - istotna zmiana umowy będzie polegać na zmianie wysokości miesięcznego wynagrodzenia brutto o wartość wynikającą ze zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gunb.gov.pl, bip.gunb.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Dyrektora Generalnego, pok. 204, w godz. 8:15 - 16:15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Biuro Dyrektora Generalnego, pok. 204.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób, budynku i mienia oraz przewozu akt dla Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu na 2025r.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w budynku Urzędu Miasta Oleśnicy
- Usługa ochrony i dozorowania budynku oraz terenu Domu Pomocy Społecznej "Syrena" polegającej na ochronie osób i mienia.
- Zapewnienie usług ochrony obiektu Pawilon Wyspiańskiego przy pl. Wszystkich Świętych 2 w Krakowie w terminie od 3 stycznia 2025 roku do 31 marca 2025 roku
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie MOSiR w Radzionkowie
- Usługa fizycznej ochrony osób i mienia w Warszawskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.