Ogłoszenie z dnia 2008-02-20
Stargard Szczeciński: Dostawa pożywek, dodatków do pożywek, testów identyfikacyjnych i odczynników diagnostycznych oraz surowic i lateksów
Numer ogłoszenia: 34502 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Stargardzie Szczecińskim, ul. Czarnieckiego 34, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5770426, fax 091 5782885 w. 13.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.psse.stargard.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pożywek, dodatków do pożywek, testów identyfikacyjnych i odczynników diagnostycznych oraz surowic i lateksów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa zgodnie ze szczegółowym opisem w załączniku Nr 1 do SIWZ: - pożywek suchych (poz. 1-64 załącznika Nr 1 do SIWZ), - pożywki gotowe w probówkach i na płytkach (65-70 załącznika Nr 1 do SIWZ), - suplementów, dodatków do pożywek (poz. 71-89 załącznika Nr 1 do SIWZ), - testów identyfikacyjnych i odczynników diagnostycznych (poz. 90-95 załącznika Nr 1 do SIWZ), - surowic i lateksów (poz. 96-146 załącznika Nr 1 do SIWZ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 24.66.60.00 - Peptony i substancje białkowe Kod CPV wg słownika 2008: 24.95.60.00 - Peptony i substancje białkowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 146.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia / nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; b) oferta - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ; c) umowa - wzór parafowany przez Wykonawcę stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ; d) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający); 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych powyżej w ust. 1 lit.d niniejszego rozdziału SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 lit d niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 pkt a, d niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty wskazane w ust. 1 pkt b niniejszego rozdziału SIWZ mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. 5. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psse.stargard.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Stargardzie Szczecińskim ul. Czarnieckiego 34 73 - 110 Stargard Szczecinski pokój nr 1, parter.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Stargardzie Szczecińskim ul. Czarnieckiego 34 73 - 110 Stargard Szczecinski pokój nr 1, parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Agar odżywczy wg EN ISO 6579:2002, załącznik B.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opakowanie 500 g ilość 1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.66.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Agar z ksylozą i lizyną, XLD wg EN ISO 6579:2002, załącznik B.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opakowanie 500 g - szt 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/38/2024 "Dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku i asortymentu do wykonywania badań laboratoryjnych z podziałem na 9 części dla WSSz. im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Odczynniki do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą sprzętu do wykonywania badań immunohistochemicznych
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW DLA POTRZEB ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU.
- Dostawa odczynników do chorób zakaźnych i rzadkich wraz z dzierżawą aparatu.
- 192/TP/ZP/D/2024 Dostawa odczynników dla Pracowni Diagnostyki Dermatologicznej dla USK 2 UM w Łodzi.
więcej: Peptony i substancje białkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.