To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-26
Lublin: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z zakresu indywidualnego doradztwa psychologicznego z uczniami Gimnazjum nr 25 w ramach projektu SzOK- Szkolni Odkrywcy Kariery.
Numer ogłoszenia: 345034 - 2010; data zamieszczenia: 26.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 289117 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 8, ul. Krężnicka 156, 20-518 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 750 09 23, faks 81 750 09 23.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z zakresu indywidualnego doradztwa psychologicznego z uczniami Gimnazjum nr 25 w ramach projektu SzOK- Szkolni Odkrywcy Kariery..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć z indywidualnego doradztwa psychologicznego w ramach projektu SzOK - Szkolni Odkrywcy Kariery, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych- IV części: 1.1 - Część I - przeprowadzenie 360 godzin zajęć z indywidualnego doradztwa psychologicznego w okresie od listopada 2010 r. do czerwca 2011 r. 1.2 - Część II - przeprowadzenie 360 godzin zajęć z indywidualnego doradztwa psychologicznego w okresie od listopada 2010 r. do czerwca 2011 r. 1.3 - Część III - przeprowadzenie 360 godzin zajęć z indywidualnego doradztwa psychologicznego w okresie od listopada 2010 r. do czerwca 2011 r. 1.4 - Część IV - przeprowadzenie 360 godzin zajęć z indywidualnego doradztwa psychologicznego w okresie od listopada 2010 r. do czerwca 2011 r. Czas i miejsce wykonywanych czynności, których dotyczy zamówienie, wyznacza Dyrektor Szkoły. Zakres zamówienia obejmuje: 1) prowadzenie indywidualnych konsultacji psychologicznych dla dzieci i ich rodziców, udzielanie wsparcia psychologicznego w zakresie odkrywania własnych uzdolnień i predyspozycji, wspieranie uczniów w pobudzaniu aktywności społecznej oraz zawodowej, 2) rozpoznawanie mocnych i słabych stron uczestników oraz tworzenie indywidualnych planów rozwoju psycho-edukacyjnego uczestników, 3) dokumentowanie własnej pracy poprzez prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją projektu, w szczególności miesięcznych harmonogramów zajęć, dzienników zajęć oraz list obecności uczestników wsparcia, 4. Zamawiający wymaga wykonania zamówienia siłami własnymi...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.41.00.00 - Różne usługi szkolne 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt SzOK - Szkolni Odkrywcy Kariery.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: przeprowadzenie 360 godzin zajęć z indywidualnego doradztwa psychologicznego w okresie od listopada 2010 r. do czerwca 2011 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Narecki Marcin, ul. Nowowiejska 11/58, 20-619 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15100,00
Oferta z najniższą ceną: 15100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20880,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: przeprowadzenie 360 godzin zajęć z indywidualnego doradztwa psychologicznego w okresie od listopada 2010 r. do czerwca 2011 r
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Podgórska Beata, Al. Sikorskiego 1/80, 20-814 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15100,00
Oferta z najniższą ceną: 15100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: przeprowadzenie 360 godzin zajęć z indywidualnego doradztwa psychologicznego w okresie od listopada 2010 r. do czerwca 2011 r
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Magdalena Zuzanna Ratyńska, ul. Wojska Polskiego 5A/57, 18-230 Ciechanowiec, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15100,00
Oferta z najniższą ceną: 15100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24840,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: przeprowadzenie 360 godzin zajęć z indywidualnego doradztwa psychologicznego w okresie od listopada 2010 r. do czerwca 2011 r
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Andrzej Podgórski, Al. Sikorskiego 1/80, 20-814 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15100,00
Oferta z najniższą ceną: 15100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- RDW w Parczewie: Dostawa pali do zasłon przeciwśnieżnych
- Dostawa wraz z montażem sprzętu potrzebnego do wyposażenia sześciu pracowni - laboratorium 3D dla szkół średnich Powiatu Lubelskiego
- Modernizacja klap pożarowych na instalacji wentylacji oddymiającej w Domu Studenckim Helios w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup i dostawa skanerów, drukarek kodów kreskowych oraz urządzenia wielofunkcyjnego
- Dostawa osuszacza gazowego Drierite kompatybilnego z posiadanym przez Zamawiającego analizatorem gazów GASMET Terra 5000 wraz z wymiennym wypełnieniem na rzecz IA PAN im. B. Dobrzańskiego w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa psychologicznego w Punkcie Konsultacyjno - Informacyjnym w Sycowie z podziałem na trzy zadania
- "Świadczenie usług poradnictwa psychologicznego celem przeprowadzenia indywidualnej diagnozy potrzeb w celu opracowania ścieżki reintegracji dla uczestników projektu pn. Każdy inny - wszyscy równi"
- Usługa prowadzenia zajęć ogrodniczych dla uczestników Gnieźnieńskiego Klubu Seniora w Gnieźnie
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów ZSZiO w Żukowie, w ramach projektu pn.: "Wybierz zawód - wsparcie kształcenia zawodowego w powiecie kartuskim".
- "Kompleksowa organizacja trzydniowego wyjazdu studyjnego do województwa małopolskiego pn. "Dziedzictwo kulturowe i tradycje kulinarne polskiej wsi", który odbędzie się w drugiej połowie maja 2025 r."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.