eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PostominoPrzebudowa budynku szkoły podstawowej wraz z dobudową aneksu zaplecza gastronomicznego w miejscowości Korlino

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-02

Postomino: Przebudowa budynku szkoły podstawowej wraz z dobudową aneksu zaplecza gastronomicznego w miejscowości Korlino
Numer ogłoszenia: 345041 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Postomino , Postomino 30, 76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-59 810 85 93, faks 0-59 810 85 84.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku szkoły podstawowej wraz z dobudową aneksu zaplecza gastronomicznego w miejscowości Korlino.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku szkoły podstawowej oraz dobudowa aneksu zaplecza gastronomicznego w miejscowości Korlino.Zakres zamówienia obejmuje: 1. roboty budowlano - montażowe - dobudowa aneksu, ocieplenie ścian zewnętrznych wykonanie ścianek działowych, stropodachu wraz z ociepleniem, wykonanie nadproży okiennych, stolarki okiennej i drzwiowej, pokrycie ścian tynkiem wewnętrznym i zewnętrznym, wykonanie posadzek, ułożenie płytek betonowych dookoła budynku, 2. roboty sanitarne: - kanalizacja sanitarna z rur PCV w pomieszczeniu kuchni z poziomami i pionami wychodzącymi ponad dach rurami wywiewnymi, - instalacja wody zimnej i ciepłej: rozprowadzenie przewodów wody ciepłej od elektrycznych podgrzewaczy pojemnościowych c.w.u. i wody zimnej od istniejących przewodów wody zimnej - instalacja c.o. z przewodami miedzianymi i grzejnikami stalowymi płytowe z termostatycznym zaworem i głowicą termostatyczną - wentylacja: nawietrzaki podokienne, wywiew przez wentylator dachowy, wentylatorki kanałowe, kratki nawiewne. 3. roboty elektryczne: zasilenie odbiorników elektrycznych w dobudowanej części zaplecza kuchennego w tym instalacja oświetlenia ogólnego i awaryjnego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 4 000,00 PLN w formie określonej w SIWZ

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu 1) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 (wg załącznika nr 2) - ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. z późn. zm.) 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 (wg załącznika nr 3) - ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. z późn. zm.) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego o wywiązywaniu się z obowiązku opłacania podatków związanych z działalnością wykonawcy oraz właściwego oddziału KRUS-u lub ZUS-u o opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne. Za aktualne przyjmuje się zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert o ile organ wydający nie określił innego terminu ważności. 5. Wypełniony i podpisany formularz OFERTY (wg załącznika nr 1). 6. Kosztorys ofertowy zawierający ceny wszystkich robót budowlano - montażowych i instalacyjnych oraz wszystkich innych usług związanych z realizacją zadania a wynikającymi ze specyfiki zamówienia w tym organizacji placu budowy, koszty prób, sprawdzeń i odbiorów. Do wszystkich cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości określonej odpowiednimi przepisami. 7. Harmonogram rzeczowo-finansowy robót. 8. Wykaz przeciętnej liczby osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z podaniem informacji na temat personelu kierowniczego wszystkich branż - w tym wskazanie pracownika posiadającego uprawnienia budowlane przewidzianego do kierowania robotami budowlanymi wraz z dostarczeniem kopii zaświadczeń o posiadaniu uprawnień i zaświadczeń z właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 9. Wykaz posiadanego lub dysponowanego przez Wykonawcę wyposażenia technicznego wspomagającego realizację zamówienia. 10. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia lub o charakterze i złożoności porównywalnych z zakresem zamówienia z podaniem daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). 11. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 12. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo oprócz umocowania pełnomocnika do reprezentowania w imieniu mocodawcy w ubieganiu się o udzielenie zamówienia winno również zawierać umocowanie do poświadczania za zgodność z oryginałem. UWAGA ! Wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną opatrzone czytelnym podpisem lub podpisem nieczytelnym opatrzonym imienną pieczęcią..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.postomino.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Postomino Postomino 30 76-113 Postomino pok. nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Postomino Postomino 30 76-113 Postomino pok. nr 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.