Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-20
Chorzów: Wymiana stolarki okiennej na PCV oraz drzwiowej na stalową w placówkach oświatowych na terenie Chorzowa
Numer ogłoszenia: 34504 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Chorzów Wydział Inwestycji Komunalnych i Remontów, Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2411261 do 9 w 446, fax 032 2413388.
- Adres strony internetowej zamawiającego: e-mail:inwestycje@chorzow.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej na PCV oraz drzwiowej na stalową w placówkach oświatowych na terenie Chorzowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Demontaż starych okien wraz z parapetami drewnianymi i okapnikami, 2.Dostawa wraz z montażem okien z wysokogatunkowego PCV wg załączonych wykazów, 3.Roboty murarsko - tynkarskie po wymianie 4. Wywóz gruzu na składowisko wraz z utylizacją.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. Wobec powyższego zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu: - w okresie ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną, o wartości nie mniejszej niż 50 % oferowanej ceny brutto o podobnym do zlecanego charakterze . Do każdej wymienionej pracy należy dołączyć referencje wystawione przez zamawiającego roboty. - pracownicy wykonawcy odpowiedzialni za realizację zamówienia publicznego muszą posiadać niezbędne uprawnienia do kierowania r. budowlanymi i muszą przynależeć do samorządu zawodowego. Pozostałe warunki podano poniżej wraz z opisem dokumentów lub oświadczeń. Ocena warunków dokonywana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. formularz ofertowy, 2. pisemne oświadczenia, że spełnia następujące warunki - załącznik nr 1, 1A - jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawy, - posiada niezbędne uprawnienia do wykonania niniejszego zamówienia, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 3. aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem ( wypis z rejestru prowadzonego przez sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej ) wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 4. wykaz zrealizowanych prac popartych referencjami - załącznik nr 2 5. wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji (załączyć odpowiednie uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów ) - załącznik nr 3, 6. pełnomocnictwo Wykonawcy do podpisania umowy , o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty, 7. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ), 8. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ), 9. Wykaz części zamówienia , które będzie wykonywane przez podwykonawców - załącznik nr 4, wycena ofertowa,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.um.gov.pl/BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Chorzów Rynek 1 pok.309.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 10:30, miejsce: Chorzów Rynek 1 pok. 309.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej na PCV oraz drzwiowej na stalową w placówkach oświatowych na terenie Chorzowa: 1. Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 ( LO 2 ) ul. 3-go Maja 22 68 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Demontaż starych okien wraz z parapetami drewnianymi i okapnikami, 2. Dostawa wraz z montażem okien z wysokogatunkowego PCV wg załączonych wykazów, 3. Roboty murarsko - tynkarskie po wymianie 4. Wywóz gruzu na składowisko wraz z utylizacją..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedszkole nr 23 ul. Floriańska 37 35 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Demontaż starych okien wraz z parapetami drewnianymi i okapnikami, 2. Dostawa wraz z montażem okien z wysokogatunkowego PCV wg załączonych wykazów, 3. Roboty murarsko - tynkarskie po wymianie 4. Wywóz gruzu na składowisko wraz z utylizacją..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3. Zespół Szkół Sportowych nr 2 ul. ( SP 21 ) ul. Wolności 133 84 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Demontaż starych okien wraz z parapetami drewnianymi i okapnikami, 2. Dostawa wraz z montażem okien z wysokogatunkowego PCV wg załączonych wykazów, 3. Roboty murarsko - tynkarskie po wymianie 4. Wywóz gruzu na składowisko wraz z utylizacją..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4. Zespół Szkół Integracyjnych nr 1 ( SP 22 ) ul. Piotra 9a 16 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Demontaż starych okien wraz z parapetami drewnianymi i okapnikami, 2. Dostawa wraz z montażem okien z wysokogatunkowego PCV wg załączonych wykazów, 3. Roboty murarsko - tynkarskie po wymianie 4. Wywóz gruzu na składowisko wraz z utylizacją..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5. Gimnazjum nr 5 ul. 11-go Listopada 21 3 szt. drzwi AL.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Demontaż starych okien wraz z parapetami drewnianymi i okapnikami, 2. Dostawa wraz z montażem okien z wysokogatunkowego PCV wg załączonych wykazów, 3. Roboty murarsko - tynkarskie po wymianie 4. Wywóz gruzu na składowisko wraz z utylizacją..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 6. Zespół Szkół Ekonomicznych ul. Urbanowicza 2 29 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Demontaż starych okien wraz z parapetami drewnianymi i okapnikami, 2. Dostawa wraz z montażem okien z wysokogatunkowego PCV wg załączonych wykazów, 3. Roboty murarsko - tynkarskie po wymianie 4. Wywóz gruzu na składowisko wraz z utylizacją..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 7. Zespół Szkół Gastronomiczno Usługowych ul. Katowicka 64 37 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Demontaż starych okien wraz z parapetami drewnianymi i okapnikami, 2. Dostawa wraz z montażem okien z wysokogatunkowego PCV wg załączonych wykazów, 3. Roboty murarsko - tynkarskie po wymianie 4. Wywóz gruzu na składowisko wraz z utylizacją..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 8. Liceum Ogólnokształcące nr 4 ul. Dąbrowskiego 34 14 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Demontaż starych okien wraz z parapetami drewnianymi i okapnikami, 2. Dostawa wraz z montażem okien z wysokogatunkowego PCV wg załączonych wykazów, 3. Roboty murarsko - tynkarskie po wymianie 4. Wywóz gruzu na składowisko wraz z utylizacją..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przedszkole nr 25 ul. Kilińskiego 3 2 szt. drzwi AL.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Demontaż starych drzwi 2. Dostawa wraz z montażem drzwi wg załączonych wykazów, 3. Roboty murarsko - tynkarskie po wymianie 4. Wywóz gruzu na składowisko wraz z utylizacją..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
- Dostawy mięsa wołowego i wątroby wołowej w roku 2025
- Dostawy siana łąkowego, siana z lucerny , słomy jęczmiennej i kiszonki z lucerny w roku 2025
- Dostawy ryb mrożonych w roku 2025
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - kominy - paczka nr 2
- Dostawy granulatów i pasz specjalistycznych w roku 2025
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Dostosowanie dwóch klatek Budynku Rotacyjnego do wymogów ekspertyzy PPOŻ oraz ich remont wraz z wymianą balustrad.
- Montaż instalacji domofonowej w budynku przy al. gen. J. Hallera 147 we Wrocławiu
- Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa istniejącego budynku Szpitala Powiatowego w Pasłęku w celu zwiększenia liczby miejsc w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym
- Budowa budynku hali sprzętowo - magazynowej
- Remont i adaptacja pomieszczeń szkolnych w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.