Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-16
Bydgoszcz: 129/P/2014
Numer ogłoszenia: 345068 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 129/P/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej dla budynków zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy - w zakresie rozbiórki budynków, remontów oraz zmiany sposobu użytkowania.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował należycie zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. WYKONAŁ: warunek dla zadania nr 1, 2 * 1 projekt budowlany dotyczący rozbiórki obiektu budowlanego warunek dla zadania nr 4 * 1 projekt budowlany dotyczący wzmocnienia ścian lub konstrukcji budynku warunek dla zadania nr 3 * 1 projekt budowlany dotyczący budowy/przebudowy lub remontu budynku warunek dla zadania nr 5 * 1 projekt budowlany dotyczący remontu obiektu budowlanego, znajdującego się w strefie ochrony zabytków lub wpisanego do rejestru zabytków warunek dla zadania nr 6, 7 * 1 projekt budowlany dotyczący zmiany sposobu użytkowania budynku lub jego części.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum : warunek dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5 *osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, posiadającą aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa warunek dla zadania nr 6,7 *osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, posiadającą aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
warunek dla zadania nr 1, 2 * 1 projekt budowlany dotyczący rozbiórki obiektu budowlanego warunek dla zadania nr 4 * 1 projekt budowlany dotyczący wzmocnienia ścian lub konstrukcji budynku warunek dla zadania nr 3 * 1 projekt budowlany dotyczący budowy/przebudowy lub remontu budynku warunek dla zadania nr 5 * 1 projekt budowlany dotyczący remontu obiektu budowlanego, znajdującego się w strefie ochrony zabytków lub wpisanego do rejestru zabytków warunek dla zadania nr 6, 7 * 1 projekt budowlany dotyczący zmiany sposobu użytkowania budynku lub jego części.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów zgodnie z art.26 ust.2b ustawy pzp - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (w oryginale) 2. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.7.8. ust.1) niniejszej SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii ) 3. w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez Pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii ) 4. formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.adm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o.
Dział Zamówień Publicznych
85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 ( 2 piętro, pokój 2 ).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych 85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 ( 2 piętro, pokój 2 ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 129/P/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 1: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie rozbiórki budynku mieszkalnego położonego na terenie działki nr 85/3 obręb 108 na nieruchomości przy ul. Zbożowy Rynek 3 w Bydgoszczy. Zakres zamówienia obejmuje : 1) opracowanie ekspertyzy ornitologicznej 2) opracowanie ekspertyzy chiropterologicznej 3) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych - potrzebnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót rozbiórkowych. 4) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego) zgodnie z zaleceniami ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej, uwzględniającej wszystkie roboty towarzyszące, zawierającej: - szkic usytuowania obiektu budowlanego, - opis zakresu i sposobu prowadzenia robót rozbiórkowych, - opis sposobu zapewnienia bezpieczeństwa ludzi i mienia, - pozwolenia, uzgodnienia lub opinie innych organów a także inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., - przedmiar robót: wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz., c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 3 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz.,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 129/P/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 2: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbiórkę budynku mieszkalnego frontowego oraz dwóch oficyn wraz z zabudową gospodarczą, położonych na terenie działki nr 12 obręb 84 na nieruchomości przy ul. Lubelska 36 w Bydgoszczy (z uwzględnieniem ogrodzenia). Zakres zamówienia obejmuje : 1) opracowanie ekspertyzy ornitologicznej 2) opracowanie ekspertyzy chiropterologicznej 3) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych - potrzebnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót rozbiórkowych. 4) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego) zgodnie z zaleceniami ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej, uwzględniającej wszystkie roboty towarzyszące, zawierającej: - szkic usytuowania obiektu budowlanego, - opis zakresu i sposobu prowadzenia robót rozbiórkowych, - opis sposobu zapewnienia bezpieczeństwa ludzi i mienia, - pozwolenia, uzgodnienia lub opinie innych organów a także inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., - przedmiar robót: wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz., c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 3 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz.,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 129/P/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 3: aktualizacja posiadanego przez Zamawiającego projektu budowlanego z 2010 roku na remont płyt balkonowych wraz z obudowami w budynku przy ul. Garbary 24 w Bydgoszczy. Aktualizacja projektu winna zawierać : 1. ocenę stanu technicznego istniejących płyt balkonowych od strony podwórza oraz istniejących zabudów (dwóch pierwotnych i dwóch wykonanych samowolnie przez lokatorów) 2. analizę obciążeń zabudowanych płyt balkonowych 3. uzgodnienie obranego wariantu remontu zabudowanych balkonów z Miejskim Konserwatorem Zabytków 4. uzyskanie pozostałych uzgodnień i pozwoleń 5. opracowanie dokumentacji kosztorysowej zawierającej: - kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz. - przedmiar robót: wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz. 6. opracowanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD : 1 egz.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 129/P/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 4: - aktualizacja posiadanego przez Zamawiającego projektu budowlanego z 2010 roku na remont stropu między-kondygnacyjnego (nad piwnicą) w budynku przy ul. Dworcowej 62 w Bydgoszczy. Aktualizacja projektu winna zawierać : 1. ocenę stanu technicznego istniejącego stropu 2. warianty remontu stropu wraz z opisem realizacji prac, 3. wytyczne dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 4. uzyskanie wymaganych uzgodnień, pozwoleń i decyzji 5. opracowanie dokumentacji kosztorysowej zawierającej: - przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD: 1 egz.) - kosztorys inwestorski (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD: 1 egz.) 6. opracowanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD : 1 egz.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 129/P/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 5: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku oficyny przy ul. Grudziądzkiej 19 (B1178) w Bydgoszczy, z uwzględnieniem remontu elewacji frontowej wraz z dociepleniem ścian od strony podwórza oraz ścian szczytowych, wymianą stolarki otworowej, remontem klatki schodowej (budynek w obszarze objętym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Śródmieście - Grudziądzka w Bydgoszczy). Zakres zamówienia obejmuje : 1) opracowanie audytu energetycznego określającego zakres, parametry techniczne i ekonomiczne przedsięwzięcia termomodernizacyjnego, ze wskazaniem rozwiązania optymalnego z punktu widzenia kosztów realizacji przedsięwzięcia 2) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku, 3) opracowanie ekspertyzy ornitologicznej 4) opracowanie ekspertyzy chiropterologicznej 5) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych (w tym uzgodnienie koncepcji z Miejskim Konserwatorem Zabytków oraz uzyskanie opinii MKZ i Plastyka Miasta) - potrzebnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. 6) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego) zgodnie z zaleceniami audytu energetycznego, ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej, uwzględniające wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi, (w tym: wystąpienie w imieniu Zamawiającego do właścicieli sąsiednich działek o zgodę na trwałe zajęcie terenu pod docieplenie oraz częściowe zajęcie terenu na czas przeprowadzenia robót budowlanych - rozstawienie rusztowania na terenie prywatnych posesji na czas prowadzenia robót - w przypadku takiej konieczności). a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., kosztorys należy podzielić na części: remont elewacji frontowej, docieplenie ścian od strony podwórza, docieplenie ścian szczytowych (uwzględnienie w projekcie docieplenia ściany szczytowej po rozbiórce budynku Grudziądzka 17), wymiana stolarki otworowej (okna, drzwi wejściowe do budynku), remont klatki schodowej - przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz., z podziałem na części - jak kosztorys inwestorski c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 3 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz.,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 129/P/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 6: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przekwalifikowanie lokalu mieszkalnego nr 13 usytuowanego w budynku przy ul. Wełniany Rynek 12 w Bydgoszczy, na pomieszczenia gospodarcze wraz z uzyskaniem zaświadczenia o zgodności z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Zakres zamówienia obejmuje : 1) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych, oświadczeń od gestorów sieci gwarantujących możliwość korzystania z sieci lub zapewniających dostawy poszczególnych mediów i innych dokumentów niezbędnych do opracowania projektu budowlanego oraz uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. 2) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego) uwzględniającej wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi, tj.: a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., - przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz., c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 3 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz.,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 129/P/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 7: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przekwalifikowanie lokalu mieszkalnego nr 2A usytuowanego w budynku przy ul. Świętej Trójcy 20 w Bydgoszczy, na pomieszczenia gospodarcze wraz z uzyskaniem zaświadczenia o zgodności z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Zakres zamówienia obejmuje : 1) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych, oświadczeń od gestorów sieci gwarantujących możliwość korzystania z sieci lub zapewniających dostawy poszczególnych mediów i innych dokumentów niezbędnych do opracowania projektu budowlanego oraz uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. 2) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego) uwzględniającej wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi, tj.: a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., - przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz., c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 3 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz.,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Sukcesywne dostawy ryb i przetworów rybnych
- SUKCESYWNE DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW
- Dostawa odzieży ochronnej radiologicznej oraz wieszaka
- Montaż barier drogowych stalowych wraz z dostawą i demontażem na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2025 - 2026 r., z podziałem na 6 części
- Świadczenie usługi polegającej na ochronie osób i mienia w obiektach Miejskiego Centrum Kultury w Bydgoszczy.
- Sukcesywne dostawy siatek oraz taśm, chirurgicznych i ginekologicznych
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej na remont mostu w Taciszowie nad Kanałem Gliwickim
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury mostowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Chełmiec
- Rozbudowa Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 10 zlokalizowanej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 247 przy ul. Wrzeciono 9
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn."Budowa Centrum Kultury na działce nr ewid. 3158/4 przy ul. Ks. J.Ożoga w Dynowie".
- Opracowaniu dokumentacji projektowej i kosztorysów inwestorskich na budowę budynku mieszkalnego przy ul. 1 Maja 104 w Żyrardowie.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy Jaworowej w Ostrowie Wielkopolskim, na odcinku od ul. Ekologicznej do ul. Owoców Leśnych
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.