Ogłoszenie z dnia 2009-10-05
Kraków: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ZP - 271/38/2009 na organizację i przeprowadzenie szkolenia pn. Menager własnej firmy - recepta na kryzys
Numer ogłoszenia: 345098 - 2009; data zamieszczenia: 05.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, faks 012 6325215.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ZP - 271/38/2009 na organizację i przeprowadzenie szkolenia pn. Menager własnej firmy - recepta na kryzys.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szkolenie, którego celem jest przeciwdziałanie negatywnym skutkom restrukturyzacji i modernizacji przedsiębiorstw, dla 70 uczestników pod nazwą Menager własnej firmy - recepta na kryzys realizowane będzie w okresie od dnia 09.10.2009 r. do dnia 30.11.2009 r. Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednie uprawnienia, kwalifikacje i warunki, konieczne do należytego wykonania umowy a zajęcia szkoleniowe prowadzone będą przez wykwalifikowanych wykładowców posiadających kompetencje do prowadzenia zajęć Miejsce realizacji zajęć: Plac Sikorskiego 1, Kraków. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia skierowanym osobom niezbędnych pomocy naukowych, materiałów dydaktycznych, edukacyjnych lub innych. Wykonawca zapewni skierowanym osobom co najmniej jednego ciepłego posiłku dziennie oraz dostępu do serwisu kawowego. Na zakończenie szkolenia, po pozytywnym jego zakończeniu, uczestnicy zajęć otrzymają zaświadczenia lub inne dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. Wykonawca, w ramach całkowitego kosztu szkolenia dokona wypłaty uczestnikom szkolenia zwrotu kosztów przejazdu z miejsca zamieszkania na szkolenie. Ustalony limit osobodnia zwrotu kosztów przejazdu z miejsca zamieszkania na szkolenie wynosi 10,00 zł (słownie: dziesięć złotych i 00/100) i wypłacony zostanie na zakończenie szkolenia na podstawie listy obecności. Wykonawca zobowiązuje się również do: 1. Niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: 1) nie zgłoszeniu się Uczestników na szkolenie, 2) przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności skierowanych osób bezrobotnych, 3) innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia i niniejszej umowy,pod rygorem utraty prawa do zapłaty za szkolenie Uczestników. 2. Indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów w dokształcaniu uczestników szkolenia oraz udzielenia im ewentualnego dodatkowego wsparcia. 3. Prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: 1) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający: listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, 2) protokół z egzaminu, jeżeli został przeprowadzony, 3) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 4. Przekazania Zamawiającemu podpisanych przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy listy obecności Uczestników po zakończeniu szkolenia z zastrzeżeniem ust. 5. 5. Przekazywania listy obecności do 2-go dnia roboczego miesiąca w przypadku szkoleń dłuższych niż miesiąc kalendarzowy. 6. Wydania Uczestnikom po pozytywnym zakończeniu szkolenia, w terminie do 5 dni od daty dokonania oceny, zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 7. Przekazania Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 5 dni od zakończenia szkolenia: 1) oryginału ankiet o których mowa w § 1 ust. 3 lit. c., przeprowadzonych wśród uczestników szkolenia, 2) oryginału imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie, 3) oryginału imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia, 4) kserokopii rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji potwierdzonego za zgodność z oryginałem, 5) kserokopii dziennika zajęć, potwierdzonej za zgodność z oryginałem, 6) kserokopii listy obecności, potwierdzonej za zgodność z oryginałem, 7) kserokopii protokołu z egzaminu, jeżeli został przeprowadzony, potwierdzonej za zgodność z oryginałem, 8) oryginału kosztorysu powykonawczego, 9) kserokopii wszystkich zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia, potwierdzonych za zgodność z oryginałem, 10) oryginałów oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych, ciepłych posiłków, 11) oryginału imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia potwierdzą otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu, 12) innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia szkolenia. 8. Umożliwienia Zamawiającemu wizytowania zajęć w trakcie trwania szkolenia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 45500 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO DORADZTWA GOSPODARCZEGO I SZKOLEŃ "EDUCATOR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO DORADZTWA GOSPODARCZEGO I SZKOLEŃ "EDUCATOR" SP. Z O.O.
- Biuro Doradztwa Gospodarczego Educator Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Słomiana 21/49, 30-316 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 45500
- Oferta z najniższą ceną: 45500 oferta z najwyższą ceną: 45500
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługa wykonania modernizacji zaworów rozruchowych kotła linii 1 i 2 w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie- zamówienie powtórzone
- Dostawy materiałów do biopsji medycznych
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i prac związanych z zagospodarowaniem terenu wraz z rozbudową oświetlenia pomiędzy ul. Stefana Banacha i ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej w Krakowie
- Dostawa sprzętu medycznego
- Wykonanie robót modernizacyjno-budowlanych na Oddziale Klinicznym Chirurgii Serca, Naczyń i Transplantologii
- Obsługa cateringowa imprez sportowych organizowanych przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie w 2024 r. Etap II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i realizacja trzech edycji trzydniowych szkoleń stacjonarnych pt. "Przeciwdziałanie przemocy domowej".
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług doradczych, superwizji, warsztatowych oraz szkoleniowych "
- Zorganizowanie szkolenia pn. "Tworzenie i dostosowanie dokumentów cyfrowych pakietu MS Office (Word, Power Point, Excel)" dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 3 edycji szkolenia zamkniętego wyjazdowego
- PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ W FORMIE STACJONARNEJ NA TERENIE SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO, TJ. W OBIEKTACH KWP W GDAŃSKU DLA FUNKCJONARIUSZY CENTRALNEGO BIURA ZWALCZANIA CYBERPRZESTĘPCZOŚCI ZARZĄD W GDAŃSKU
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli z pięciu Zespołów Szkół zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra prowadzących kształcenie zawodowe
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.