eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Usługa sprzedaży jednorazowych biletów parkingowych na terenie ulic i placów miasta Zamość w 2016 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-11-17

Ogłoszenie nr 345100 - 2016 z dnia 2016-11-17 r.

Zamość: Usługa sprzedaży jednorazowych biletów parkingowych na terenie ulic i placów miasta Zamość w 2016 roku
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu, krajowy numer identyfikacyjny 95037166600000, ul. ul. Kilińskiego  86, 22400   Zamość, państwo , woj. lubelskie, tel. 846 383 198, faks 846 396 189, e-mail drog.grodz@pro.onet.pl Adres strony internetowej (URL): www.bip.zdg.zamosc.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzedaży jednorazowych biletów parkingowych na terenie ulic i placów miasta Zamość w 2016 roku
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego

II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaży jednorazowych biletów parkingowych na terenie ulic i placów miasta Zamość w 2016 roku. Przedmiot zamówienia obejmuje : 1)Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na Placu Stefanidesa. 2)Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na Placu Wolności. 3)Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na ul. Kolegiackiej. 4)Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na ul. Mikołaja Reja. 5)Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na ul. Gminnej.


II.5) Główny kod CPV): 98351100-9,
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 131534.00
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie  Art. 67 ust.1 pkt 6  ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie faktyczne: Z powodu większej niż zaplanowanej sprzedaży biletów parkingowych na terenie ulic i placów miasta Zamość w 2016r, wystąpiła potrzeba rozszerzenia umowy na usługę sprzedaży biletów parkingowych do końca 2016r. Ogłaszając przetarg nieograniczony na " Usługę sprzedaży biletów parkingowych na terenie ulic i placów miasta Zamość " przewidziano udzielenie zamówień uzupełniających . Wzrost sprzedaży biletów w 2016 r. spowodował potrzebę udzielenia zamówienia uzupełniającego . Zamówienie podstawowe zostało zrealizowane na podstawie umowy nr ZDG/2/2016/VII-SPZ/2015 z dnia 05.01.2016r. zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wojewódzką Usługową Spółdzielnia Inwalidów w Zamościu Zakład Pracy Chronionej , ul. Kopernika 5, 22-400 Zamość. Wartość szacunkowa zamówienia uzupełniającego wynosi 30967,00 zł netto, co stanowi 23,54% zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Zakres zamówienia uzupełniającego jest zgodny z zakresem w zamówieniu podstawowym. Do udziału w negocjacjach o udzielenie zamówienia uzupełniającego zaproszony zostanie dotychczasowy wykonawca usługi sprzedaży biletów parkingowych. Planowany czas trwania umowy do 31.12.2016r. Powyższe uzasadnia wybór trybu zamówienia z wolnej ręki. Podstawa prawna : - Art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz.U. z 2016 r. poz.1020), - zachodzi okoliczność o której mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 : " w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości". Uzasadnienie: - zamówienie podstawowe udzielone w trybie przetargu nieograniczonego - zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego ( do 50% wartości zamówienia podstawowego) i zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego; - zamówienie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usługi polegającej na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, - zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w ogłoszeniu w Biuletynie Zamówień Publicznych o zamówieniu podstawowym nr 348692-2015 z dnia 21.12.2015 r.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Wojewódzka Usługowa Spółdzielnia Inwalidów w Zamościu Zakład Pracy Chronionej ,  wusi@zam.pl,  ul.Kopernika 5,  22-400,  Zamość,  kraj/woj. lubelskie


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.