Ogłoszenie z dnia 2016-11-17
Ogłoszenie nr 345136 - 2016 z dnia 2016-11-17 r.
Lublin: USŁUGA SERWISOWA URZĄDZEŃ I INSTALACJI WENTYLACYJNYCH, KLIMATYZACYJNYCH I SPALINOWYCH WRAZ Z AUTOMATYKĄ ORAZ KONSERWACJI KOTŁOWNI GAZOWEJ I WĘZŁOW CIEPLNYCH OBIEKTÓW POLITECHNIKI LUBELSKIEJ
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 10722-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 17688-2016, 22984-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 37372-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Lubelska, krajowy numer identyfikacyjny
000001726, ul.
ul. Nadbystrzycka
38D,
20-618
Lublin, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
(81)5384103, faks
, e-mail
bzp@pollub.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ollub.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA SERWISOWA URZĄDZEŃ I INSTALACJI WENTYLACYJNYCH, KLIMATYZACYJNYCH I SPALINOWYCH WRAZ Z AUTOMATYKĄ ORAZ KONSERWACJI KOTŁOWNI GAZOWEJ I WĘZŁOW CIEPLNYCH OBIEKTÓW POLITECHNIKI LUBELSKIEJ
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP/PN/3/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowa urządzeń i instalacji wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i spalinowych wraz z automatyką oraz konserwacją kotłowni gazowej i węzłów cieplnych znajdujących się w budynkach Politechniki Lubelskiej 1. Budynek Wydziału Mechanicznego ul. Nadbystrzycka 36; 2. Budynek CoE ASPPECT ul. Nadbystrzycka 36B; 3. Budynek Instytutu Informatyki ul. Nadbystrzycka 36B (Pentagon); 4. Budynek Centrum Innowacji i Zaawansowanych Technologii ul. Nadbystrzycka 36C; 5. Budynek Wydziału Zarządzania ul. Nadbystrzycka 38; 6. Budynek Wydziału Elektrotechniki i Informatyki ul. Nadbystrzycka 38A; 7. Budynek Rektoratu ul. Nadbystrzycka 38D; 8. Budynek Wydziału Budownictwa i Architektury ul. Nadbystrzycka 40; 9. Budynek Stołówki Studenckiej ul. Nadbystrzycka 40A; 10. Budynek Wydziału Inżynierii Środowiska ul. Nadbystrzycka 40B; 11. Domy Studenckie ul. Nadbystrzycka 42, 42a, 44, 44a; 12. Budynek "Spichlerz" ul. Nadbystrzycka 36;
II.4) Główny kod CPV:
50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
Dodatkowe kody CPV:50730000-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
20 MIESIĘCY OD DNIA 17.02.2016
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/02/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: PROPER SP. Z O.O. ,
,
UL. MOCHNACKIEGO 14,
20-452,
LUBLIN, kraj/woj.
lubelskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: Zamawiający przewidział SIWZ udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości wartości robót podstawowych polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju robót 30 % |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/10/2016
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zamawiający w SIWZ w postępowaniu BZP/PN/3/2016 przewidział udzielenie robot uzupełniających w wysokości30% wartości robót podstawowych i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju robót. zakres zmian :
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający zastosował Art. 19 ustęp 3 punkt b przepisów przejściowych wprowadzonych Ustawą z dnia 22 czerwca 2016 o zmianie ustaw- Prawo Zamówień Publicznych
zakres zmian :
1.§ 1 ust. 2 Umowy otrzymuje brzmienie:
"Szczegółowy zakres obsługiwanych urządzeń i instalacji wyszczególniono w Specyfikacji (załącznik nr 1 do umowy) oraz w Uzupełniającym wykazie obsługiwanych urządzeń i instalacji wraz z automatyka oraz konserwacją węzłów cieplnych (załącznik nr 4 do umowy).
2. § 6 ust. 1 Umowy otrzymuje brzmienie:
"Miesięczne Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy ustala się w łącznej wysokości zryczałtowanej netto: 13960,41 zł (słownie: trzynaście tysięcy dziewięćset sześcdziesiat 41/100 zł ), plus obowiązujący podatek VAT w kwocie: 3210,90 zł, co daje kwotę miesięcznego wynagrodzenia brutto w wysokości 17 171,31 zł (słownie: siedemnaście tysięcy sto siedemdziesiąt jeden 31/100 zł)."
3.§ 6 ust. 3 Umowy otrzymuje brzmienie:
L.p. Obiekt Stawka miesięczna netto Stawka miesięczna brutto
1.Budynek Wydziału Inżynierii Środowiska 1893,33 /2328,80
2.Budynek Wydziału Mechanicznego 1555,75 /1912,67
3.Budynek Wydziału Zarządzania 264,33 / 325,13
4.Budynek Wydziału Budownictwa i Architektury 1903,33 / 2341,10
5.Budynek Wydziału Elektrotechniki i Informatyki 1753,67 /2157,01
6.Budynek Stołówki Studenckiej 1250,83 / 1538,52
7.Budynek Rektoratu: 221,67 / 272,65
8.Budynek Instytutu Informatyki 273,33 / 336,20
9.Budynek Spichlerz 466,67 / 574,00
10.Domy Studenckie 617,50 / 759,53
11.Budynek ASSPECT 796,67 / 979,90
12.Budynek Centrum Innowacji i Zaawansowanych Technologii 1853,33 / 2279,60
13.Budynek Wydziału Podstaw Techniki 45,00 / 55,35
14.Hala Sportowa + zaplecze 1065,00 / 1309,95
RAZEM 13960,41 / 17171,31
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywna dostawa nabiałowych produktów porcjowanych w ramach realizacji programu pilotażowego "Dobry posiłek w Szpitalu"
- Dostawa środków czystości
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do oznaczania parametrów krytycznych do analizatorów będących własnością Zamawiającego-2 zadania
- Dostawa licencji do posiadanych urządzeń FortiGate - 1101E
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 22 części.
- Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin - album i kalendarze - 2 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 w Otwocku przy ul. Kościuszki 28.
- Kompleksową obsługę techniczno-eksploatacyjną i gospodarczą Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych - II postępowanie
- 2/2024/P - Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług eksploatacji i konserwacji instalacji oraz przeglądu i konserwacji agregatów wody lodowej oraz klimatyzatorów w budynku GIS
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.