To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-27
Katowice: Dostawa i montaż regałów przejezdnych i stacjonarnych w ramach realizowanej inwestycji pn. Rozbudowa budynku Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich przy ul. Chorzowskiej 14.
Numer ogłoszenia: 345220 - 2013; data zamieszczenia: 27.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 274688 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Katowicach, ul. Francuska 38, 40-028 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6070169, faks 032 6070593.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż regałów przejezdnych i stacjonarnych w ramach realizowanej inwestycji pn. Rozbudowa budynku Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich przy ul. Chorzowskiej 14..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa i montaż regałów przejezdnych i stacjonarnych w ramach realizowanej inwestycji pn. Rozbudowa budynku Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich przy ul. Chorzowskiej 14. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik: nr 3a - Aranżacje pomieszczeń, nr 3b - Zestawienie regałów nr 3c - Specyfikacja techniczna wykonania regałów. Załączniki te stanowią integralną część SIWZ i służą do przeprowadzenia postępowania oraz oceny oferty przez Zamawiającego. Na etapie podpisania umowy Zamawiający będzie żądał, na 3 dni przed zawarciem umowy, projektu aranżacyjnego Wykonawcy, na podstawie którego zostanie wykonany przedmiot zamówienia. Założenia projektu aranżacyjnego Wykonawcy nie mogą być w sprzeczności z aranżacją określoną w powyższych załącznikach w zakresie: a) usytuowania regałów - wynika to z projektu oświetlenia archiwum, b) wysokości regałów - wysokość ta wynika z wysokości położenia tras kablowych, inst. wod.-kan. i instalacji wentylacji archiwum, c) łączna długość mb półek w projekcie aranżacyjnym Wykonawcy nie może być mniejsza niż 95% łącznej długości mb półek podanej w tabeli w załączniku nr 3b do SIWZ. Zamawiający nie będzie wymagał złożenia projektu aranżacyjnego Wykonawcy w przypadku gdy Wykonawca będzie realizował montaż wg projektu Zamawiającego. W tym celu, przed zawarciem umowy, Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie. 2. Wykonawca na potwierdzenie spełnienia przez oferowane dostawy regałów warunków określonych przez Zamawiającego zobowiązany jest przed zawarciem umowy przedłożyć następujące dokumenty: a) atest higieniczny na wyrób, b) dokument potwierdzający przeprowadzenie badań wytrzymałościowych (półki na obciążenie min. 80kg/1mb). Ponadto dostarczone regały winny: a) spełniać wymagania normy PN-EN 13501-1+A1 2010 w zakresie reakcji na ogień, b) spełniać wymagania bezpieczeństwa wg normy PN-88/M-78321. 3. Przedmiot oferty musi być objęty 36 - miesięczną gwarancją, liczoną od dnia odbioru przedmiotu umowy. 4. Miejsce dostawy i montażu: Sąd Rejonowy w Siemianowicach Śląskich, ul. Chorzowska 14, 41-106 Siemianowice Śląskie...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00 - Regały archiwalne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWA "PROGMET" BOGDAN URBAŃCZYK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWA "PROGMET" BOGDAN URBAŃCZYK
- Firma Produkcyjno-Handlowa PROGMET Bogdan Urbańczyk, ul. Gliwicka 218, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120130,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 84055,37
Oferta z najniższą ceną: 84055,37 / Oferta z najwyższą ceną: 97184,85
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Adaptacja dwóch sal zajęć na sale do nauki zawodów w ramach Projektu "Z nami zostaniesz zawodowcem" w Zespole Szkół Nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
- Dostawa aktualizacji oprogramowania sytemu KTG z kompatybilnym sprzętem na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Udostępnienie w sieci internetowej (on-line) systemu informacji prawnej na okres 12 miesięcy z możliwością wznowienia na maksymalnie 3 lata
- Zakup i sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów należących do Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- Zakup usług w zakresie konserwacji oprogramowania sieciowego oraz pomocy technicznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
- Zakup Instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego - kontrabas, fortepian cyfrowy.
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.