eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa i montaż regałów przejezdnych i stacjonarnych w ramach realizowanej inwestycji pn. Rozbudowa budynku Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich przy ul. Chorzowskiej 14.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-27

Katowice: Dostawa i montaż regałów przejezdnych i stacjonarnych w ramach realizowanej inwestycji pn. Rozbudowa budynku Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich przy ul. Chorzowskiej 14.
Numer ogłoszenia: 345220 - 2013; data zamieszczenia: 27.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 274688 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Katowicach, ul. Francuska 38, 40-028 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6070169, faks 032 6070593.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż regałów przejezdnych i stacjonarnych w ramach realizowanej inwestycji pn. Rozbudowa budynku Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich przy ul. Chorzowskiej 14..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa i montaż regałów przejezdnych i stacjonarnych w ramach realizowanej inwestycji pn. Rozbudowa budynku Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich przy ul. Chorzowskiej 14. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik: nr 3a - Aranżacje pomieszczeń, nr 3b - Zestawienie regałów nr 3c - Specyfikacja techniczna wykonania regałów. Załączniki te stanowią integralną część SIWZ i służą do przeprowadzenia postępowania oraz oceny oferty przez Zamawiającego. Na etapie podpisania umowy Zamawiający będzie żądał, na 3 dni przed zawarciem umowy, projektu aranżacyjnego Wykonawcy, na podstawie którego zostanie wykonany przedmiot zamówienia. Założenia projektu aranżacyjnego Wykonawcy nie mogą być w sprzeczności z aranżacją określoną w powyższych załącznikach w zakresie: a) usytuowania regałów - wynika to z projektu oświetlenia archiwum, b) wysokości regałów - wysokość ta wynika z wysokości położenia tras kablowych, inst. wod.-kan. i instalacji wentylacji archiwum, c) łączna długość mb półek w projekcie aranżacyjnym Wykonawcy nie może być mniejsza niż 95% łącznej długości mb półek podanej w tabeli w załączniku nr 3b do SIWZ. Zamawiający nie będzie wymagał złożenia projektu aranżacyjnego Wykonawcy w przypadku gdy Wykonawca będzie realizował montaż wg projektu Zamawiającego. W tym celu, przed zawarciem umowy, Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie. 2. Wykonawca na potwierdzenie spełnienia przez oferowane dostawy regałów warunków określonych przez Zamawiającego zobowiązany jest przed zawarciem umowy przedłożyć następujące dokumenty: a) atest higieniczny na wyrób, b) dokument potwierdzający przeprowadzenie badań wytrzymałościowych (półki na obciążenie min. 80kg/1mb). Ponadto dostarczone regały winny: a) spełniać wymagania normy PN-EN 13501-1+A1 2010 w zakresie reakcji na ogień, b) spełniać wymagania bezpieczeństwa wg normy PN-88/M-78321. 3. Przedmiot oferty musi być objęty 36 - miesięczną gwarancją, liczoną od dnia odbioru przedmiotu umowy. 4. Miejsce dostawy i montażu: Sąd Rejonowy w Siemianowicach Śląskich, ul. Chorzowska 14, 41-106 Siemianowice Śląskie...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00 - Regały archiwalne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Produkcyjno-Handlowa PROGMET Bogdan Urbańczyk, ul. Gliwicka 218, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120130,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 84055,37

  • Oferta z najniższą ceną: 84055,37 / Oferta z najwyższą ceną: 97184,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.