Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-19
Wadowice: Obsługa transportowa Urzędu Miejskiego w Wadowicach oraz prac interwencyjnych organizowanych w ramach ręcznego oczyszczania miasta w 2009 r.
Numer ogłoszenia: 34522 - 2009; data zamieszczenia: 19.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Wadowice , pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa transportowa Urzędu Miejskiego w Wadowicach oraz prac interwencyjnych organizowanych w ramach ręcznego oczyszczania miasta w 2009 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES I: 1. Obsługa transportowa Urzędu Miejskiego w Wadowicach. 2. Obsługa transportowa ręcznego oczyszczania miasta w zakresie zbiórki (załadunek zapewnia Zamawiający) oraz wywozu nieczystości stałych zebranych przy ręcznym oczyszczaniu miasta i gminy Wadowice. 3. Obsługa transportowa prac z zakresu urządzania i utrzymania terenów zielonych na terenie miasta. Przewidywany sprzęt do realizacji ZAKRESU I wraz z planowanym czasem pracy i przebiegiem: 1. Obsługa transportowa Urzędu Miejskiego w Wadowicach: Samochód ciężarowy o tonażu 6 - 12 t. - 30 r-g pracy sprzętu - 150,00 km - planowany przebieg 2. Obsługa transportowa ręcznego oczyszczania miasta: Samochód ciężarowy o tonażu 6 - 12 t. - 100,00 r-g pracy sprzętu - 500,00 km - planowany przebieg Samochód dostawczy o tonażu 3,5 - 5,00 t - 650,00 r-g pracy sprzętu - 2.414,00 km - planowany przebieg 3. Obsługa transportowa prac z zakresu urządzania i utrzymania terenów zielonych na terenie miasta. Samochód dostawczy o tonażu 3,5 - 5,00 t - 50,00 r-g pracy sprzętu - 185,00 km - planowany przebieg a) Koszty składowania odpadów na wysypisku pokrywać będzie Zamawiający. b) Zamawiający wymaga aby sprzęt był do dyspozycji Zamawiającego na każde jego zgłoszenie w godzinach pracy pracowników interwencyjnych zatrudnionych przez Gminę Wadowice do ręcznego oczyszczania miasta i gminy a także w wyjątkowych okolicznościach w późnych godzinach popołudniowych jak też nocnych. c) W związku z organizacją uroczystości okolicznościowych na terenie miasta, Zamawiający wymaga dyspozycyjności sprzętu na czas prac organizacyjnych i porządkowych (włącznie z wolnymi sobotami lub dniami ustawowo wolnymi od pracy). d) Każdorazowo o potrzebie dyspozycji samochodu w dni robocze jak też w dni dodatkowe, Zamawiający będzie informował Wykonawcę : - w dni robocze z min. 24-ro godzinnym wyprzedzeniem; - na czas organizacji uroczystości okolicznościowych z min. 3-dniowym wyprzedzeniem; ZAKRES II: 1. Obsługa prac dekoracyjnych miasta podnośnikiem koszowym - zwyżką Przewidywany czas pracy sprzętu - 57 r-g a) Zamawiający wymaga aby sprzęt był do dyspozycji Zamawiającego na każde jego zgłoszenie w godzinach pracy pracowników interwencyjnych zatrudnionych przez Gminę Wadowice do ręcznego oczyszczania miasta i gminy a także w wyjątkowych okolicznościach w późnych godzinach popołudniowych jak też nocnych. b) W związku z organizacją uroczystości okolicznościowych na terenie miasta, Zamawiający wymaga dyspozycyjności sprzętu na czas prac organizacyjnych i porządkowych (włącznie z wolnymi sobotami lub dniami ustawowo wolnymi od pracy). c) Każdorazowo o potrzebie dyspozycji samochodu w dni robocze jak też w dni dodatkowe, Zamawiający będzie informował Wykonawcę : - w dni robocze z min. 24-ro godzinnym wyprzedzeniem; - na czas organizacji uroczystości okolicznościowych z min. 3-dniowym wyprzedzeniem; Wymagania ogólne: 1. Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2009r. 2. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust 6 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wszyscy Wykonawcy, którzy zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego z powodów określonych w art. 24 ust. 1, 2 oraz spełniają wymogi stawiane w art. 22 ust.1 -3 ustawy, a ponadto:. 1. Potencjał techniczny a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiedni do realizacji przedmiotowego zamówienia sprzęt lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia. Wykonawca przedstawi w ofercie, iż posiada (lub dysponuje) minimum: a. Jednym samochodem ciężarowym o tonaży min. 6t - max 12t b. Jednym samochodem dostawczym o tonażu min. 3,5t - max 5t. c. Podnośnikiem koszowym - zwyżką - samojezdną o wysięgniku 15 - 20 m; Ocena spełnienia wymagań dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, wymaganych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty : - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty; - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do formularza oferty. § Wykaz sprzętu (Potencjał techniczny), którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca przy realizacji zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 3 do formularza oferty. § Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7.2.1. SIWZ Wykonawca wykazał sprzęt, którym będzie dysponował, na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do formularza oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - pokój 49..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 11:30, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Wadowicach - pokój nr 7..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: osoba do kontaktów-Paweł Polak..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa transportowa Urzędu Miejskiego w Wadowicach, obsługa transportowa ręcznego oczyszczania miasta w zakresie zbiórki (załadunek zapewnia Zamawiający) oraz wywozu nieczystości stałych, obsługa transportowa prac z zakresu urządzania i utrzymania terenów zielonych ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa transportowa Urzędu Miejskiego w Wadowicach, obsługa transportowa ręcznego oczyszczania miasta w zakresie zbiórki (załadunek zapewnia Zamawiający) oraz wywozu nieczystości stałych, obsługa transportowa prac z zakresu urządzania i utrzymania terenów zielonych ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 90.51.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa prac dekoracyjnych miasta podnośnikiem koszowym - zwyżką.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa prac dekoracyjnych miasta podnośnikiem koszowym - zwyżką.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla ZZOZ w Wadowicach
- Remont niektórych pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach - część II
- Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wadowicach
- Dostawa narzędzi chirurgicznych dla ZZOZ w Wadowicach
- Dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych pomieszczeń w DPS im. św. Ojca Rafała Kalinowskiego w Wadowicach.
- Modernizacja dróg miejskich
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przewóz dzieci przedszkolnych i uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia sportowe do Hali Sportowej w Tarnowskich Górach w roku 2024"
- Dowozy wychowanków i uczniów z gminy Kobylin do specjalistycznych placówek oświatowych w roku szkolnym 2024 - 2025.
- "Dowozy uczniów do szkół z terenu gminy Kobylin w roku szkolnym 2024 -2025"
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami z miasta i gminy Prabuty, z miejsca ich zamieszkania do placówek oświatowych
- Wywóz odpadów komunalnych z jednostek Policji województwa wielkopolskiego.
- Przewóz uczniów do/z Zespołu Szkolno -Przedszkolnego w Karniewie w roku szkolnym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.