Ogłoszenie z dnia 2016-11-17
Ogłoszenie nr 345254 - 2016 z dnia 2016-11-17 r.
Uherce Mineralne: dostawa art. ogólnospożywczych oraz mrożonek
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Uhercach Mineralnych, krajowy numer identyfikacyjny
32108100000, ul.
,
38623
Uherce Mineralne, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
134 618 346, faks
134 618 400, e-mail
dkw_uherce@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zakład Karny
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa art. ogólnospożywczych oraz mrożonek
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy żywności dopuszczonej do obrotu handlowego, nadającej się do spożycia przez ludzi w asortymencie podanym w poniższym zestawieniu: zadanie nr 1 1 herbata czarna granulowana-100 kg, 2 pieprz czarny- 20 kg, 3 sól spożywcza -600kg, 4 olej spożywczy-500 litr 5 makaron nitki -150 kg, 6 makaron świderki-3700 kg, 7 cukier biały kat. 2-2500 kg, 8 kasza manna-250 kg, 9 kasza jęczmienna-1000 kg, 10 mąka ziemniaczana-180 kg, 11 płatki owsiane-350 kg, 12 ryż -2000 kg, 13 czosnek mielony-5 kg, 14 majeranek -10 kg, 15 liść laurowy -5 kg, 16 ziele angielskie -7 kg, 17 koper suszony 10 kg, 18 cynamon-5 kg, 19 ocet-100 litr, 20 kwasek cytrynowy -5 kg, 21 kminek -5 kg, 22 kawa zbożowa -500 kg, 23 uniwersalna przyprawa -400 kg, 24 rosół drobiowy -90 kg, 25 zupa grochowa w proszku-60 kg, 26 barszcz czerwony w proszku-30 kg, 27 żurek w proszku -100 kg, 28 zupa grzybowa w proszku -130 kg, 29 zupa pomidorowa w proszku-60 kg, 30 zupa ogonowa w proszku-60 kg, 31 zupa brokułowa w proszku-50 kg, 32 sos pomidorowy do makaronu w proszku-120 kg, 33 sos biały w proszku-40 kg, 34 sos pieczeniowy w proszku-250 kg, 35 koncentrat pomidorowy - pasta 25-30% -500 kg, 36 groch dzielony -300 kg, 37 chrzan tarty -700 kg, 38 marmolada opakowanie cateringowe-1600 kg, 39 keczup opakowanie cateringowe-700 kg, 40 musztarda opakowanie cateringowe-800 kg, 41 przyprawa warzywna w płynie do zup, sosów i sałatek-500 litr, 42 leczo pieczarkowe- 700 kg, 43 sałatka wielowarzywna w zalewie octowej -500 kg, 44 sałatka szwedzka 500 kg, 45 seler konserwowy-150 kg, 46 napój herbaciany owocowy granulowany 100 kg, 47 kostka sojowa 700 kg. zadanie nr 2 1 marchew z groszkiem mrożonka - 2000 kg, 2 mieszanka jarzynowa - 2800 kg, 3 zupa pieczarkowa mrożonka - 250 kg, 4 brokuły mrożone - 550 kg, 5 papryka krojona mrożona - 220 kg, 6 kalafior mrożony - 350 kg, 7 ryba mrożona dorsz tusza - 850 kg, 8 pierogi ruskie mrożone - 400 kg, 9 flaczki wołowe, suche, krojone, mrożone - 200 kg.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
15800000-6
Dodatkowe kody CPV:
15610000-7,
15330000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: dostawa art. ogólnospożywczych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT53683.07 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 57400,98 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: dostawa mrożonek |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Niniejsze postępowanie w części nr 2 (dostawa mrożonek) zamawiający unieważnił na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 2. Uzasadnienie. W wyznaczonym terminie wpłynęła jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT28684.76 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę
na podstawie art. 70
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiot zamówienia jest powszechnie dostępny o ustalonych standardach jakościowych, a wartości zamówienia nie przekracza kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy pzp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.