Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-02
Szczecin: Bezgotówkowe tankowanie paliwa E-95 -28.331 l, ON - 24.258 l
Numer ogłoszenia: 345287 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego , ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800444,4800434, faks 091 4393003, 4800453.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowe tankowanie paliwa E-95 -28.331 l, ON - 24.258 l.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zamówienie obejmuje zakup paliwa do samochodów Zamawiającego tankowanych w sieci stacji, w których wybrany w niniejszym postępowaniu Wykonawca zapewni możliwość korzystania z kart mikroprocesorowych. 2) Zamawiający wymaga posiadania co najmniej dwóch stacji na terenie miasta Szczecina (w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego) czynnych całodobowo. 3) Przedmiotem zamówienia są następujące rodzaje i ilości paliw (oszacowane na podstawie dotychczasowego zużycia przez samochody Zamawiającego): - etylina bezołowiowa E-95 - 28.331 litrów; - olej napędowy ON - 24.258 litrów. 4) W zależności od potrzeb, Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć szacunkowe ilości każdej z podanych wyżej pozycji asortymentowych. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie wybrane paliwo. 5) Zakupy paliwa rozliczane będą przez Wykonawcę po cenach detalicznych obowiązujących w dniu ich zakupu, pomniejszonych o stałe upusty cenowe określone w formularzu cenowym. 6) Rozliczenia z tytułu zawartej umowy następować będą w terminach ustalonych na warunkach określonych przez Wykonawcę w systemie rozliczeń bezgotówkowych. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich z wykorzystaniem kart płatniczych Wykonawcy. 7) Zakupy paliwa rozliczane będą dwa razy w miesiącu - w okresach od 1 do 15 dnia miesiąca oraz od 16 do ostatniego dnia miesiąca - na podstawie wcześniej dostarczonych zestawień transakcji bezgotówkowych dokonanych w danym okresie rozliczeniowym. 8) Do każdej faktury Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć wykaz zawierający następujące informacje: - miejsce i data; - rodzaj i ilość pobranego paliwa; - numer rejestracyjny pojazdu;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.61.11.00 - Paliwa napędowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) dysponują co najmniej dwoma stacjami na terenie miasta Szczecina (w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego) czynnych całodobowo..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz stacji paliwowych, z określeniem odległości od siedziby Zamawiającego, stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz 4) Dokument potwierdzający, ze Wykonawca posiada koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 5) Dokument potwierdzający cenę detaliczną (brutto) 1 litra oleju napędowego i benzyny bezołowiowej PB 95 na dystrybutorze Wykonawcy w dniu 06.12.2008 r. (np. paragon fiskalny). Cena na dokumencie musi odpowiadać cenie za 1 litr paliwa podanej w ofercie cenowej. 6) Polisa a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmująca ochroną szkody na mieniu lub osobie, wyrządzone przez Wykonawcę i powstałe w związku z realizacją usług. Limit odpowiedzialności w polisie nie może być określony na zdarzenie oraz nie może ograniczać liczby zdarzeń. Dowód opłaty składki należnej z tytułu polisy Wykonawca dostarczy najpóźniej w dniu podpisania umowy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
Siedziba: 71 - 241 Szczecin, ul. Klonowica 5
POK. 305.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2008 godzina 08:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie, ul. Klonowica 5, piętro III, w terminie do dnia 09.12.2008 r., do godz. 8:30..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.