eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrudnikSukcesywna dostawa artykułów jednorazowego użytku medycznych i higienicznych dla Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Prudnik: Sukcesywna dostawa artykułów jednorazowego użytku medycznych i higienicznych dla Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku.
Numer ogłoszenia: 345288 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prudnickie Centrum Medyczne Spółka Akcyjna w Prudniku , ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 77 4067890, faks 77 4067872.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcm.prudnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów jednorazowego użytku medycznych i higienicznych dla Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiot zamówienia składa się z 16 niżej wymienionych części:: Wykaz części zamówienia oraz kody CPV: 1. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (1 pakiet zamówienia) - IGŁY, STRZYKAWKI, PRZYRZADY: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/1 2. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (2 pakiet zamówienia) - KANIULE: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/2 3. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (3 pakiet zamówienia) - RURKI, CEWNIKI, ZGŁĘBNIKI: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/3 4. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (4 pakiet zamówienia) - RĘKAWICE 1: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/4 5. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA ( 5 pakiet zamówienia) - RĘKAWICE 2: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/5 6. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (6 pakiet zamówienia) - STERYLIZACJA TOREBKI I RĘKAWY: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/6 7. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (7 pakiet zamówienia) - PAPIER DO EKG, USG: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/7 8. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (8 pakiet zamówienia) - POJEMNIKI I INNE: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/8 9. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (9 pakiet zamówienia) - PASKI DO GLUKOMETRU: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/9 10. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (10 pakiet zamówienia) - WKŁAD DO SSAKA: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/10 11. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (11 pakiet zamówienia) - TEST UREAZOWY: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/11 12. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (12 pakiet zamówienia) - ZESTAW DO APARATU Medrad Vistron : wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/12 13. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (13 pakiet zamówienia) - TAŚMY, WSKAŹNIKI, TESTY: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/13 16. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (16 pakiet zamówienia) - FIZELINA: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/16 B. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia został określony w załącznikach nr 1, od 2/1 do 2/16 do SIWZ oraz w Istotnych warunkach umowy. C. WARUNKI DOTYCZĄCE SKŁADANIA OFERT I REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych Wykonawca może złożyć ofertę na każdą dowolna część(i) lub na całość zamówienia. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 4. Zamawiający nie wyraża zgody na wykonanie zamówienia lub części Zamówienia przez podwykonawców Wykonawcy. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 6. Prawo opcji; minimalny poziom zamówienia 70%, maksymalny: 100%. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust.1, pkt. 6 ustawy prawo zamówień publicznych. 8. Wykonawca zobowiązany jest do podania cen, które nie będą się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy z zastrzeżeniem pkt. 15. 9. Zamawiający nie wyraża zgody na waloryzację cen w okresie obowiązywania umowy ze względu na zmiany cen producentów oraz w wyniku zmiany cen kursów walut. 10. Umowa ulega rozwiązaniu w przypadku zrealizowania zamówienia pod względem wartościowym w terminie wcześniejszym niż okres na jaki została zawarta. 11. Rozliczenie między Zamawiającym i Wykonawcą będzie dokonywane w zł polskich. 12. Zamawiający nie przewiduje dokonywania rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych. 13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 14. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany cen spowodowanych zmianą stawki podatku VAT. Cena netto pozostaje bez zmian, zmianie ulega cena brutto. 15. Zamawiający przewiduje następujące możliwości zmiany istotnych postanowień umowy: a) zmniejszenie ceny jednostkowej netto i brutto..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9, 33.14.13.21-6, 33.14.16.20-2, 33.14.12.20-8, 33.14.13.10-6, 33.19.40.00-6, 33.19.41.20-3, 33.14.12.20-8, 33.14.00.00-3, 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0, 33.19.80.00-4, 38.41.20.00-6, 33.14.11.12-8, 33.14.16.15-4, 34.92.84.80-6, 33.14.14.10-7, 33.15.71.10-9, 33.12.41.31-2, 33.12.41.30-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił żadnego szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił żadnego szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił żadnego szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił żadnego szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił żadnego szczególnego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) Oświadczenie, że oferowane produkty zostały dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującą Ustawą o Wyrobach Medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679 z dnia 20 maja 2010 r. z późn. zm) Dokumentem potwierdzającym dopuszczenie do obrotu jest: deklaracja zgodności CE producenta (dla wszystkich klas wyrobu medycznego), certyfikat zgodności jednostki notyfikującej (dotyczy klas wyrobu medycznego określonych w art. 29 ust. 5 ustawy o Wyrobach Medycznych), zgłoszenie wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Wyrobów Leczniczych, Wyrobów Medycznych zgodnie z art. 58 ust.1 ustawy o Wyrobach Medycznych. b. jeżeli oferowane wyroby nie są wyrobami medycznymi w rozumieniu Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679 ze zm.), to do oferty należy dołączyć stosowne Oświadczenie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji treści oświadczenia poprzez żądanie dokumentów potwierdzających jego treść po zawarciu umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcm.prudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prudnickie Centrum Medyczne Spółka Akcyjna w Prudniku ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik tel.: 77 4067890,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Prudnickie Centrum Medyczne Spółka Akcyjna w Prudniku ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: IGŁY, STRZYKAWKI, PRZYRZADY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2/1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.13.21-6, 33.14.16.20-2, 33.14.12.20-8, 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6, 33.19.40.00-6, 33.19.41.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KANIULE..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2/2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: RURKI, CEWNIKI, ZGŁĘBNIKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2/3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ReKAWICE 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2/4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: RĘKAWICE 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2/5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: STERYLIZACJA TOREBKI I RĘKAWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2/6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAPIER DO EKG, USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2/7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: POJEMNIKI I INNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2/8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.20.00-6, 33.14.11.12-8, 33.14.16.15-4, 34.92.84.80-6, 33.14.14.10-7, 33.15.71.10-9, 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PASKI DO GLUKOMETRU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2/9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: WKŁAD DO SSAKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2/10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: TEST UREAZOWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2/11 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ZESTAW DO APARATU Medrad Vistron.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2/12 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: TAŚMY, WSKAŹNIKI, TESTY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2/13 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: ARTYKUŁY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2/14 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: ARTYKUŁY HIGIENICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2/15 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: FIZELINA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2/16 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.