Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-05
Łódź: Wykonanie pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi na budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna
Numer ogłoszenia: 345294 - 2009; data zamieszczenia: 05.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Górna , ul. Wróblewskiego 10, 93-578 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 25 88 100, faks 042 25 88 105.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1usgorna.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi na budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w postaci remontu pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi na części północnej pięciokondygnacyjnej budynku głównego Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna przy ul. Wróblewskiego 10 w Łodzi - na powierzchni 632 m2. Budynek główny zlokalizowany jest w środkowej części działki oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 15/04 w obrębie ewidencyjnym G-02. Jest to budynek złożony z dwóch różnych konstrukcyjnie - połączonych funkcjonalnie - części. Dach podlegający remontowi zlokalizowany jest na części północnej pięciokondygnacyjnej tegoż budynku, jest dwuspadowy, drewniany, krokwiowo-płatwiowy, pokryty papą na deskowaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót, stanowiących załącznik Nr 4 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spełniając wymagania ustawy Prawo Budowlane, innych ustaw i rozporządzeń, Polskich norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Zamawiający nie posiada pomieszczenia z przeznaczeniem na przechowywanie materiałów potrzebnych o wykonywania robót. Wykonawca będzie miał możliwość ustawienia kontenera na terenie Urzędu w trakcie realizacji zadania. Koszty związane z zagospodarowaniem i utrzymaniem placu budowy należą w całości do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku w trakcie trwania robót oraz uporządkowania terenu po ich ostatecznym zakończeniu i likwidacji zaplecza placu budowy. Wykonywanie robót budowlanych nie może zakłócać bieżącej pracy Urzędu. Przed złożeniem oferty można dokonać wizji lokalnej terenu budowy, którego dotyczy przedmiot niniejszego postępowania w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 15.00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego (kontakt telefoniczny: rozdział VIII pkt 2 niniejszej SIWZ). Wartość zamówienia poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, czyli: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie poprzez weryfikację złożonych dokumentów zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy: a) oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 (załącznik nr 2 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień o wartości nie mniejszej niż 70.000 zł brutto, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje (załącznik nr 3 do SIWZ), e) aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, f) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), g) kosztorys ofertowy zgodny z zakresem robót określonych w załączniku nr 4 do SIWZ, h) projekt umowy zaakceptowany poprzez podpisanie przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy (załącznik nr 5 do SIWZ)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1usgorna.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Wróblewskiego 10, 93-578 Łódź
Dział Ogólny, pokój 101.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Wróblewskiego 10, 93-578 Łódź Kancelaria Urzędu - pokój 42.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- 29/TP/ZP/D/2025 Dostawy testów Combo 6 w 1 oraz testów na obecność Rotawirusów, Adenowirusów i Norowirusów w kale wraz z kontrolą dodatnią i ujemną.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Dostawa ryb morskich, słodkowodnych i pokarmu dla ryb akwariowych w roku 2025 "
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.