eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDostawa akcesoriów komputerowych, monitora, czytnika kart oraz oprogramowania do analizy danych i raportowania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-16

Kielce: Dostawa akcesoriów komputerowych, monitora, czytnika kart oraz oprogramowania do analizy danych i raportowania
Numer ogłoszenia: 345320 - 2015; data zamieszczenia: 16.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 317502 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641600, faks 041 3641666.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu województwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów komputerowych, monitora, czytnika kart oraz oprogramowania do analizy danych i raportowania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów komputerowych, monitora, czytnika kart oraz oprogramowania do analizy danych i raportowania. Przedmiot zamówienia podzielony został na II części zamówienia. CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: 1. Karta pamięci SD klass 10 32GB - 1 szt.; 2. Karta pamięci SD UHS 3 klass 10 64GB - 4 szt.; 3. Myszka USB - 20 szt.; 4. Kabel USB 3.0 - 5 szt.; 5. Kabel Micro USB - 5 szt.; 6. Płyta DVD printable - 400 szt.; 7. Płyta CD printable - 400 szt.; 8. Opakowanie na płyty DVD/CD - 1000 szt.; 9. Kabel HDMI - 5 szt.; 10. Pianka do czyszczenia ze ściereczką - 15 szt.; 11. Czytnik kart - 8 szt.; 12. Dyski 3,5 cala - 5 szt.; 13. Dyski 2,5 cala - 5 szt.; 14. Kabel Displayport mini - 2 szt.; 15. Podkładka pod mysz i nadgarstek - 5 szt.; 16. Podkładka pod mysz - 5 szt.; 17. Grzebieniowy organizer do kabli 1U - 5 szt.; 18. Grzebieniowy organizer do kabli 2U - 5 szt.; 19. Kabel RJ45 2m - 5 szt.; 20. Kabel RJ45 3m - 10 szt; 21. Monitor w proporcjach 21:9 - 4 szt. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania do analizy danych i raportowania - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Rozdziale II SIWZ. Wartość zamówienia jest niższa od równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 33.19.51.00 - Monitory 30.23.33.00 - Czytniki kart inteligentnych 48.99.10.00 - Pakiety oprogramowania arkuszy kalkulacyjnych 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa akcesoriów komputerowych, monitora oraz czytnika kart

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FRAMKO 2 J.Strykowski, S.Miazga Spółka Jawna, ul. Duża 22, 25-013 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13125,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13675,24

  • Oferta z najniższą ceną: 13675,24 / Oferta z najwyższą ceną: 15984,94

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa oprogramowania do analizy danych i raportowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PREDICTIVE SOLUTIONS Sp. z o.o., ul. Racławicka 58, 30-017 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19409,40

  • Oferta z najniższą ceną: 19409,40 / Oferta z najwyższą ceną: 19409,40

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.