To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-28
Grudziądz: Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd Miejski w Grudziądzu
Numer ogłoszenia: 345393 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 295167 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Grudziądz, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4510233, faks 56 4510233.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd Miejski w Grudziądzu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd Miejski w Grudziądzu. Łączna powierzchnia pomieszczeń sprzątanych wynosi 5.418,14 m 2. 1. budynek przy ul. Ratuszowej 1 o powierzchni 3.094,77 m 2: - powierzchnia wykładzin i dywanów do odkurzania wynosi 1293,00 m 2 - powierzchnia wykładzin PCV, posadzek kamiennych i lastryko wynosi 805,47 m 2 - powierzchnia z drewna (parkiet) wynosi 635,00 m 2 - powierzchnia z terakoty wynosi 361,30 m 2 - powierzchnia okien do mycia wynosi 1.116,72 m 2 - ilość lamp do mycia wynosi 374 szt. - ilość skrzynek na gaśnice do mycia wynosi 19 szt. - ilość gablot informacyjnych do mycia wynosi 14 szt. - powierzchnia oszklenia windy wynosi 97,52 m 2 - powierzchnia oszklenia drzwi wejściowych do biur wynosi 43,16 m 2; 2. budynek przy ul. Mickiewicza 28/30 o powierzchni 1.158 m 2: - powierzchnia wykładzin i dywanów do odkurzania wynosi 293,28 m 2 - powierzchnia wykładzin PCV, posadzek kamiennych i lastryko wynosi 654,72 m 2 - powierzchnia z drewna (parkiet) wynosi 150,00 m 2 - powierzchnia z terakoty wynosi 60,00 m 2 - powierzchnia okien do mycia wynosi 368,00 m 2 - ilość lamp do mycia wynosi 157 szt. - ilość skrzynek na gaśnice do mycia wynosi 2 szt. - ilość gablot informacyjnych do mycia wynosi 8 szt.; 3. budynek przy ul. Wodnej 7 o powierzchni 200,88 m 2: - powierzchnia z paneli wynosi 154,26 m 2 - powierzchnia z terakoty wynosi 46,62 m 2 - powierzchnia okien do mycia wynosi 18,81 m 2 - ilość lamp do mycia wynosi 33 szt. - ilość skrzynek na gaśnice do mycia wynosi 3 szt.; 4. pomieszczenia w budynku przy ul. Strażackiej o powierzchni 200,00 m 2: - powierzchnia wykładzin do odkurzania wynosi 61,00m 2 - powierzchnia z terakoty wynosi 38,00 m 2 - powierzchnia z paneli wynosi 101,00 m 2 - powierzchnia okien do mycia wynosi 28,08 m 2 - ilość lamp do mycia wynosi 38 szt. - ilość skrzynek na gaśnice do mycia wynosi 2 szt.; 5. pomieszczenia w budynkach przy ul. Piłsudskiego 51 o powierzchni 570 m 2: - powierzchnia wykładziny i dywanów do odkurzania wynosi 11,61 m 2 - powierzchnia z paneli wynosi 51,93 m 2 - powierzchnia wykładzin PCV, posadzek kamiennych wynosi 506,46 m 2 - powierzchnia okien do mycia wynosi 42,84 m 2 - ilość lamp do mycia wynosi 52 szt. - ilość skrzynek na gaśnice do mycia wynosi 2 szt. - ilość gablot informacyjnych do mycia wynosi 2 szt.; 6. pomieszczenia w budynku przy ul. Toruńskiej 6 o powierzchni 28,49 m 2: - powierzchnia z terakoty wynosi 28,49 m 2 - powierzchnia okien do mycia wynosi 13,53 m 2 - ilość lamp do mycia wynosi 9 szt.; 7. pomieszczenia w budynku przy ul. Legionów 74/84 o powierzchni 38,00 m 2: - powierzchnia wykładzin PCV wynosi 28,00 m 2 - powierzchnia z terakoty wynosi 10,00 m 2 - powierzchnia okien do mycia wynosi 9,00 m 2 - ilość lamp do mycia wynosi 7 szt.; 8. pomieszczenia w budynku przy ul. Nad Torem 1 o powierzchni 128,00 m 2: - powierzchnia z terakoty wynosi 64,00 m 2 - powierzchnia wykładzin PCV, posadzek kamiennych wynosi 64,00 m 2 - powierzchnia okien do mycia wynosi 42,00 m 2 - ilość gablot informacyjnych do mycia wynosi 1 szt.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Gospodarczo - Socjalnych ANTEMA Spółka z o.o., Al. Jana Pawła II 8 a, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155988,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 141149,88
Oferta z najniższą ceną: 141149,88 / Oferta z najwyższą ceną: 256169,66
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Remont bieżący dróg powiatowych masa bitumiczna na gorąco
- Łamiemy beton - rewitalizacja terenu Szkoły Podstawowej Nr 21 w Grudziądzu połączona z wymianą monitoringu"
- Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na ORLIKU przy Zespole Szkół Ogólnokształcących na Strzemięcinie
- Naprawa przepompowni ścieków w kompleksie wojskowym w m. Jamy gm. Rogóźno-sprawa 22/2025
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na przebudowę systemu energetycznego w budynkach szpitalnych w ramach zadania pod nazwą "Przystosowanie infrastruktury ...
- Dostawa tłucznia kamiennego (poza wapieniem) ze skały litej do nawierzchni drogowych o frakcji 0-31,5 mm- sprawa 23/2025
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Żyrardowie tj. przy Al. Partyzantów 3 oraz w Wydziale Ksiąg Wieczystych ul. Radziejowskiej 1/5
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
- Numer postępowania: ZP/10/2025. Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Komisariatu Policji II w Rzeszowie przy ul. Wołyńskiej 1
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń będących w użytkowaniu Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży oraz Hufca Pracy w Łomży ul. Księcia Janusza I 3, 18-404 Łomża.
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.